La data de 03.02.2025, ora 10:00 a avut loc ședința extraordinară a Consiliului Raional Cantemir.
Preliminar ședinței consiliului, la data respectivă (între orele 9:00-10:00), s-au convocat și desfășurat și 3 ședințe ale comisiilor consultative de specialitate: drept disciplină și culte; finanţe, buget, economie și relații transfrontaliere; agricultură, industrie, construcție, amenajarea teritoriului și protecția mediului, unde s-au examinat chestiuni specifice domeniilor respective. Proiectele de decizii aprobate în ordinea de zi ale comisiilor consultative de specialitate au primit aviz pozitiv și au fost propuse spre examinare Consiliului Raional.
Ședința extraordinară a Consiliului Raional Cantemir a fost deliberativă cu participarea a 24 consilieri raionali din cei 33 aleși, cinci consilieri și-au anunțat absența motivată.
Ședința a fost condusă de președintele ședinței ales în unanimitate, dl HÎȚU Valeriu, asistat de dna BALAN Victoria, secretară împuternicită a Consiliului Raional.
Ordinea de zi modificată și completată la începutul ședinței, cu excluderea a două chestiuni și includerea unei chestiuni suplimentare, a fost aprobată cu votul unanim al consilierilor prezenți.
Consiliul raional a examinat cinci chestiuni și a adoptat 5 decizii.
Votarea deciziilor, în cadrul ședinței a fost în conformitate cu prevederile art.48 a Legii nr.457/2003 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind constituirea și funcționarea consiliilor locale și raionale, modificat prin Legea nr.399 din 15.12.2023 pentru modificarea unor acte normative.
Ședința ordinară a fost deschisă la ora 10:10 și închisă la ora 11:00.
Deciziile adoptate după semarea de către președintele ședinței și contrasemnare de secretarul împuternicit, urmează a fi aduse la cunoștința persoanelor vizate și factorilor interesați, publicate în Registrul de stat al actelor locale și pe pagina web oficială a Consiliului Raional Cantemir, https://www.cantemir.md.
Text și imagini : Petru Pelin, specialist. serviciul administrație publică, aparatul președintelui raionului.