D E C I Z I E
nr.02/ -XXVI din 23.03.2017
or. Cantemir
Cu privire la aprobarea statului de personal al
IMSP " Centrul de Sănătate Cociulia " pe anul 2017
In temeiul art.43, alineatul 1, lit. „p" şi "q"din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995 (cu modificările şi completările ulterioare), ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr. 404 din 30.10.2007 „Cu privire la delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raional", deciziei Consiliului Raional Cantemir nr. 11/01-XXIV din 21.12.2007 „Cu privire la reorganizarea sistemului de ocrotire a sănătăţii al raionului Cantemir" examinînd propunerea IMSP „Centrul de Sănătate Cociulia " cu privire la aprobarea statelor de personal ale IMSP " Centrul de Sănătate Cociulia " pe anul 2017, avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
1. Se aprobă statul de personal al IMSP „Centrul de Sănătate Cociulia " :
1 |
Numarul de functii calculate in conformitate cu normativele, pe categorii de personal |
Codul ocupaţiei
|
Numarul de unitati aprobate instatelede personal |
Salariul de funcţii
|
|
||
|
IMSP CS Cociulia-total 10467 locuitori |
|
|
||||
|
Personal administrativ si de conducere |
|
|
|
|
||
1 |
Sef Centrul de Sanatate |
112076 |
1,0 |
9500 |
|
||
|
TOTAL: |
|
1,0 |
|
|
||
|
Centrul de sanatate Cociulia- 3284 locuitori |
|
|
|
|
||
|
Personal medical superior |
|
|
|
|
||
1 |
Medic de familie |
221104 |
2,25 |
11590 |
|
||
|
Personal medical mediu |
|
|
|
|
||
1 |
Asistent medical superior |
322101/06 |
1,0 |
5460 |
|
||
2 |
Asistent medical de familie |
222102 |
4,5 |
18225 |
|
||
3 |
Asistent medical comunitar |
325301 |
1,75 |
6300 |
|
||
4 |
Laborant în ocrotirea sănătăţii |
224002 |
1,0 |
3560 |
|
||
5 |
Asistent medical cabinetul de fizioterapie |
325501 |
0,5 |
1780 |
|
||
6 |
Asistent medical cabinet de proceduri |
322101 |
1,0 |
3400 |
|
||
7 |
Îngrijiri perenatale |
222201 |
1,0 |
3400 |
|
||
|
Total personal mediu |
|
10,75 |
|
|
||
|
Personal medical interior |
|
|
|
|
||
1 |
Soră economă |
515116 |
1,0 |
2000 |
|
||
2 |
Infermieră |
532104 |
2,0 |
3800 |
|
||
|
Total: Personal medical interior |
|
3,0 |
|
|
||
|
Peronal administrativ gospodăresc |
|
|
|
|
||
1 |
Contabil |
241103 |
1,0 |
3800 |
|
||
2 |
Economist |
263107 |
0,25 |
950 |
|
||
3 |
Inspector resurse umane |
333304 |
0,25 |
950 |
|
||
4 |
Conducător auto |
832202 |
2,0 |
5000 |
|
||
5 |
Muncitor la îngrijirea complexă si repararea clădirilor |
515304 |
1,0 |
1900 |
|
||
6 |
Administrator reţea de calculatoare |
252301 |
0.25 |
800 |
|
||
|
Total personal administrativ gospodăresc |
|
4,75 |
|
|
||
|
Total CS Cociulia |
|
20,75 |
|
|
||
|
OMF Capaclia populaţie 1900 locuitori |
|
|
|
|
||
|
Personal medical superior |
|
|
|
|
||
1 |
Medic de familie |
221104 |
1,25 |
9075 |
|
||
|
Personal medical mediu |
|
|
|
|
||
1 |
Asistent medical de familie |
222102 |
2,5 |
9750 |
|
||
2 |
Asistent medical comunitar |
325301 |
1,0 |
3900 |
|
||
|
Personal medical inferior |
|
|
|
|
||
1 |
Infermiera |
532104 |
1,0 |
1900 |
|
||
|
Total OMF Capaclia |
|
5,75 |
|
|
||
|
OMF Haragis -934 locuitori |
|
|||||
|
Personal medical superior |
|
|
|
|
||
1 |
Medic de familie |
221104 |
0,5 |
3800 |
|
||
|
Personal medical mediu |
|
|
|
|
||
1 |
Asistent medical de familie |
222102 |
1,25 |
4875 |
|
||
2 |
Asistent medical comunitar |
325301 |
0,5 |
1950 |
|
||
|
Personal medical inferior |
|
|
|
|
||
1 |
Infermiera |
532104 |
0,5 |
950 |
|
||
|
Total OMF Haragîs |
|
2,75 |
|
|
||
|
OMF Sadic si satul Taracliica -1783 + 207 locuitori |
|
|||||
|
Personal medical superior |
|
|
|
|
||
1 |
Medic de familie |
221104 |
1,25 |
8555 |
|
||
|
Personal medical mediu |
|
|
|
|
||
1 |
Asistent medical familie satul Sadic |
222102 |
2,5 |
13350 |
|
||
2 |
Asistent medical comunitar |
325301 |
1.0 |
3600 |
|
||
3 |
Asistent medical familie satul Taracliica |
222102 |
1,0 |
3900 |
|
||
|
Personal medical inferior |
|
|
|
|
||
1 |
Infermiera satul Sadic |
532104 |
1,0 |
1900 |
|
||
2 |
Infermiera satul Taracliica |
532104 |
0,5 |
950 |
|
||
|
Total OMF Sadic |
|
7,25 |
|
|
||
|
OMF Visneovca – 1478 locuitori |
|
|||||
|
Personal medical superior |
|
|
|
|
||
1 |
Medic de familie |
221104 |
1,0 |
5900 |
|
||
|
Personal medical mediu |
|
|
|
|
||
1 |
Asistent medical de familie |
222102 |
2,0 |
7500 |
|
||
2 |
Asistent medical comunitar |
325301 |
0,75 |
2700 |
|
||
|
Personal medical inferior |
|
|
|
|
||
1 |
Infermiera |
532104 |
1,0 |
1900 |
|
||
|
Total OMF Visiniovca |
|
4,75 |
|
|
||
|
OMF Şamalia populatia-881 locuitori |
|
|||||
|
Personal medical superior |
|
|
|
|
||
1 |
Medic de familie |
221104 |
0,5 |
4425 |
|
||
|
Personal medical mediu |
|
|
|
|
||
1 |
Asistent medicala de familie |
222102 |
1,25 |
4875 |
|
||
2 |
Asistent medical comunitar |
325301 |
0,5 |
1950 |
|
||
|
Personal medical inferior |
|
|
|
|
||
1 |
Infermiera |
532104 |
0,5 |
950 |
|
||
|
Total OMF Samalia |
|
2,75 |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
Total pe institutie : |
|
45,0 |
|
|
||
|
Medic de familie, inclusiv director |
|
7,75 |
|
|
||
|
Personal medical cu studii medii |
|
25,0 |
|
|
||
|
Personal medical inferior |
|
7,5 |
|
|
||
|
Personal administrativ gospodăpes |
|
4,75 |
|
|
||
2.Se stabileşte că numărul total al unităţilor incluse în statele de personal ale IMSP " Centrul de Sănătate Cociulia " constituie 45,0 unităţi, inclusiv:
Medic de familie, inclusiv director – 7,75
Personal medical cu studii medii – 25,0
Personal medical inferior – 7,5
Personal administrativ gospodăresc – 4,75
Total pe instituţie: 45,0
3.Decizia în cauza se aduce la cunoştinţa Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova, Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină prin intermediul Companiei Teritoriale Cahul de Asigurări în Medicină, IMSP „Centrul di Sănătate Cociulia" şi publicului în termen de 10 zile.
4.Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte,
Preşedintele şedinţei _____________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
D E C I Z I E
nr.02/ -XXVI din 23.03.2017
or. Cantemir
Cu privire la aprobarea statului
de personal ale IMSP Centrul de
Sănătate Gotești pe anul 2017
În temeiul art.43, alineatul (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995 (cu modificările şi completările ulterioare), ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr. 404 din 30.10.2007 „Cu privire la delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raional”, ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr.695 din 13.10.2010 “Cu privire la Asistența Medicală Primară din Republica Moldova”, deciziilor Consiliului Raional Cantemir nr. 11/01-XXV din 21.12.2007 „Cu privire la reorganizarea sistemului de ocrotire a sănătăţii al raionului Cantemir”, nr. 07/23-XXV din 05.12.2013 „Cu privire la înființarea Instituţiei Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Gotești prin divizare de la IMSP CMF Cantemir”, examinînd propunerea IMSP Centrul de Sănătate Gotești cu privire la aprobarea statelor de personal ale IMSP Centrul de Sănătate Gotești pe anul 2017, avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învățămînt, cultură, protecție socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
01.Se aprobă statul de personal ale IMSP Centrul de Sănătate Gotești pe anul 2017 prezentate în anexă.
02.Se stabileşte că numărul total al unităţilor incluse în statul de personal ale IMSP Centrul de Sănătate Gotești pe anul 2017 constituie 25,5 unităţi, inclusiv:
Personal de conducere - 1,0 cu 75% efort medic de familie
CS Gotești – 18,00
- medic de familie – 2,25 ;
- personal medical mediu – 10,25;
- personal medical inferior - 2,5;
- personal administrativ-gospodăresc– 3,0;
OS Flămînda – 1,5
- personal medical mediu – 1,0;
- personal medical inferior – 0,5;
OS Constantinești – 1,5
- personal medical mediu – 1,0;
- personal medical inferior – 0,5;
OMF Ghioltosu – 3,5
- medic de familie – 0,75;
- personal medical mediu – 2,25;
- personal medical inferior - 0,5;
Total pe instituţie – 25,5 , inclusiv
medic, specialişti (medici) cu studii superioare – 4;
personal medical cu studii medii – 14,5;
personal medical inferior – 4,00;
alt personal – 3,0.
03. Se abrogă decizia 04/26-XXVI din 11.08.2016 “Cu privire la aprobarea statelor de personal ale IMSP Centrul de Sănătate Gotești pe anul 2016”.
04. Prevederile prezentei decizii se aplică de la 01.01.2017.
05. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină prin intermediul Agenţiei Teritoriale Sud-Vest, IMSP Centrul de Sănătate Gotești şi publicului în termen de 10 zile.
06. Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă , activităţi social-culturale şi turism.
Preşedintele şedinţei ___________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
D E C I Z I E
nr.02/ -XXVI din 23.03.2017
or. Cantemir
Cu privire la aprobarea statului de personal ale
IMSP Spitalul Raional Cantemir pe anul 2017
In temeiul art.43, alineatul 1, lit. „p" şi "q"din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995 (cu modificările şi completările ulterioare), ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr. 404 din 30.10.2007 „Cu privire la delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raional", deciziei Consiliului Raional Cantemir nr. 11/01-XXIV din 21.12.2007 „Cu privire la reorganizarea sistemului de ocrotire a sănătăţii al raionului Cantemir" examinînd propunerea IMSP „Spitalul Raional Cantemir" cu privire la aprobarea statul de personal ale IMSP "Spitalul Raional Cantemir" pe anul 2017, avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget,activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură,protecţie socială, sănătate publică,muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate , agricultură, industrie, amenajarea teritoriului şi protecţia mediului,, Consiliul Raional
D E C I D E:
1. Se aprobă statul de personal ale IMSP „Spitalul Raional Cantemir" prezentate în anexă.
2. Se stabileşte că numărul total al unităţilor incluse în statul de personal al IMSP "Spitalul Raional Cantemir" constituie 347,5 unităţi, inclusiv:
Asistenţa Medicală Spitalicească
Personalul de conducere – 3,0 unităţi
administraţia IMSP "Spitalul Raional Cantemir" – 9,75 unităţi;
secţia informatică şi statistică medicală – 7,0 unităţi;
serviciul gospodărie – 20,5 unităţi;
blocul alimentar -9,0 unităţi;
farmacia – 2,5 unităţi;
laboratorul clinic diagnostic – 8 unităţi;
secţia imagistică -12,0 unităţi;
secţia morfopatologie - 2,5 unităţi;
blocul de operaţii de profil chirurgical -6,25 unităţi; secţia transfuzia a sîngelui - 3,5 unităţi.
secţia internare – 12,0 unităţi;
secţia chirurgie (24 paturi) -26,0 unităţi;
secţia obstetrică şi ginecologie (20 paturi) – 22,75 unităţi;
secţia terapie nr.1ingrijiri acute (20 paturi) – 17,0 unităţi;
secţia terapie nr.2 ingrijiri acute ( 20 paturi) – 13,5 unităţi;
secţia ingrijiri cronice (42 patiri) - 32,5 unităţi;
secţia pediatrie (25 paturi) – 17,5 unităţi;
secţia boli infecţioase (15 paturi) – 13,0 unităţi;
secţia reanimare (6 paturi) – 26,25 unităţi;
Asistenţa Medicilor specialişti de profil
personal de conducere – 1,0 unitate
asistenţa medicală specializată de ambulator – 60,75 unităţi;
secţia stomatologie – 7,0 unităţi;
contul special (AM S servicii contra plată) – 12,75 unităţi;
contul special (AM SA secţia stomotologie) – 5,0 unităţi.
3. Decizia în cauza se aduce la cunoştinţa Ministerului Sănătăţii al Republicii
Moldova, Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină prin intermediul Agenţiei Teritoriale Sud - Vest, IMSP „Spitalul Raional Cantemir" şi publicului în termen de 10 zile.
4. Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina comisiei consultative de
specialitate finanţe, buget,activităţi economico-financiare şi construcţii şi comisiei consultative de specialitate problem sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă şi activităţi social-culturale şi turism.
Președintele ședinței ________________
Avizat:
Secretar al consiliului rational Ludmila Țurcanu
D E C I Z I E
nr.02/ -XXVI din 23.03.2017
or. Cantemir
Despre luarea de act şi acceptarea spre aplicare a Studiului
de Fezabilitate privind crearea Sistemului de
Management Integratal al Deşeurilor în Zona
de Management a Deșeurilor (ZMD) 3 in Regiunea
de Dezvoltare Regională Sud
În temeiul art. 43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006 , art. 4 alin. (1) lit. b) şi g), art. 5 din Legea R. Moldova nr. 435-XVI din 28.12.2006 privind descentralizarea administrativă;art. 10 din Cartea europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15.10.1985, ratificată prin Hotărîrea Parlamentului R. Moldova nr. 1253-XIII din 16.07.1997; în conformitate cu prevederile Strategiei de gestionare a deşeurilor în Republica Moldova pentru anii 2013-2027, adoptată prin Hotărîrea Guvernului R. Moldova nr. 248 din 10.04.2013 şi Strategiei de gestionare integrată a deşeurilor solide din Regiunea de Dezvoltare Sud; art. 6, art. 11 alin. (1) din Legea R. Moldova nr. 1347-XIII din 09.10.1997 privind deşeurile de producţie şi menajere; art. 3 şi art. 10 din Legea R. Moldova nr. 1515-XI din 16.06.1993 privind protecţia mediului înconjurător; art. 2, art. 4, art. 6 din Legea R. Moldova nr. 1402-XV din 24.10.2002 serviciilor publice de gospodărie comunală, înţelegând, că obiectivul cooperării este sporirea calităţii serviciilor publice de gestionare a deşeurilor, precum şi a ariei de acoperire a acestora, prin identificarea şi utilizarea celor mai bune tehnologii disponibile, accesibile din punct de vedere financiar, fezabile din punct de vedere economic, care sunt prietenoase cu mediul, pentru a obţine un impact ecologic pozitiv pentru populaţia regiunii de cooperare, , în conformitate cu Planul de dezvoltare a proiectului „Modernizarea serviciilor publice locale”, examinînd avizul comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte , comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate agricultură, amenajarea teritoriului şi protecţia mediului,Consiliul Raional
D e c i d e :
02 Se ia act şi se acceptă spre aplicare a Studiului de Fezabilitate privind crearea Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor pentru Zona de Management al Deșeurilor(ZMD) 3 in Regiunea de Dezvoltare Regională Sud, elaborat de către GIZ Moldova, în cadrul priectului „Modernizarea serviciilor publice locale”, componenta 2 „Planificare şi programare regională” .
02.Controlul asupra executării prezentei decizii se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate drept disciplină şi culte , a Consiliul raional Cantemir.
Președintele ședinței ________________
Avizat:
Secretar al consiliului rational Ludmila Țurcanu
D E C I Z I E
nr.02/ -XXVI din 23.03.2017
or. Cantemir
Cu privire la transmiterea cu titlu gratuit
a taberei de odihnă din gestiunea direcţiei
generale învăţămînt în gestiunea administraţiei
publice locale Pleşeni
În temeiul art. 43 (1) lit. c) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, art.9, alin.2, lit.(b)din Legea privind administrarea şi deetatizarea proprietăţii publice nr.121 din 04.05.2007 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2007, nr. 90-93, art. 401), cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 523-XIV din 16 iulie 1999 cu privire la proprietatea publică a unităţilor administrativ-teritoriale (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 1999, nr.124-125, art. 611), cu modificările şi completările ulterioare, Hotărîrea Guvernului nr.901 din 31.12.2015 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de transmitere a bunurilor proprietate publică, examinînd avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii ,comisiei consultative de specialitate drept , disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, Consiliul Raional
D E C I D E :
1. Se ia act de nota privind transmiterea cu titlu gratuit a taberei de odihnă din gestiunea direcţiei generale învăţământ în gestiune administraţiei publice locale Pleşeni.
2. Se transmite cu titlu gratuit în gestiunea administraţiei publice locale Pleşeni patrimoniul taberei de odihnă din s. Hănăseni.
3.Se constituie comisia raională de predare-primire a taberei de odihnă din gestiunea direcţiei generale învăţământ în gestiune administraţiei publice locale Pleşeni în următoarea componenţă:
3.1. Butuc Sergiu , vicepreşedinte al raionului, preşedintele comisiei;
3.2. Cebotaru Lilia, şef direcţia generală învăţământ ;
3.3. Pitelova Ana, contabil-şef, direcţia generală învăţământ ;
3.4. Putregai Constantin, consilier raional, preşedintele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii;
3.5. Hîţu Valeriu, consilier raional,preşedintele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism;
3.6 Ovcinicov Alexandru, Primarul comunei Pleşeni;
3.7. Mocanu Valeriu, şef direcţia construcţii, gospodărie comunală, dezvoltare locală şi regională;
3.8. Dimitrov Tatiana , contabil-şef, primăria comunei Pleşeni;
3.9. Bîrsan Maria,- consilier Consiliul comunal Pleşeni.
04.Comisia raională de predare-primire a taberei de odihnă din gestiunea direcţiei generale învăţământ în gestiune administraţiei publice locale Pleşeni, va întocmi actul de primire-predare şi îl va prezenta spre aprobare autorităţilor publice locale în termen de pînă la 30.05.2017.
05. Decizia se aduce la cunoştinţa Direcţiei Generale Învăţămînt Cantemir, APL Pleşeni, publicului şi alor factori interesaţi în termen de 10 zile. .
06.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Președintele ședinței ________________
Avizat:
Secretar al consiliului rational Ludmila Țurcanu
Anexă
la decizia consiliului raional
nr.02/32-XXVI din 24.03.2016
NOTĂ INFORMATIVĂ
cu privire la transmiterea cu titlu gratuit a taberei de odihnă
din gestiunea direcţiei generale învăţământ în gestiune
administraţiei publice locale Pleşeni
Prin Decizia consiliului comunal Pleşeni nr.03/03 din 23 mai 2006 „Cu privire la transmiterea cu titlu gratuit a unui imobil”, patrimoniul fostei tabere din s. Hănăseni a fost transmis în gestiunea Direcţiei Generale Învăţământ, Tineret şi Sport, conform actului de primire-predare a întreprinderii, subdiviziunii înregistrat cu nr. 547/2007 din 20.02.2007. Din 2006 până în prezent tabara nu activeză, clădirea este avariată. În scopul păstrării bunurilor la tabără sunt angajaţi 5 salariaţi, 4 paznici şi un administrator.
În legătură cu transmiterea taberei în gestiunea APL Pleşeni salariaţii au fost preavizaţi la data de 28.02.2017, cu 2 luni înainte, conform art. 88 din Codul Muncii al Republicii Moldova.
Transmiterea bunurilor se va efectua conform Hotărârii Guvernului nr.901 din 31.12.2015 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de transmitere a bunurilor proprietate publică.
Şef direcţia generală învăţământ Cebotaru Lilia
D E C I Z IE
nr. 02/-XXVI din 23.03.2017
or. Cantemir
Cu privire la acordarea premiului anual persoanelor
cu funcții de demnitate publică și funcționarilor publici
din aparatul președintelui raionului și din subdiviziunile
consiliului raional pentru anul 2016
În temeiul art.43(2) din Legea privind administrația publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006, Legii cu privire la statutul persoanelor cu funcții de demnitate publică nr.199 din 16.07.2010, Legii cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar nr.355-XVI din 23.12.2005,cu modificările și completările ulterioare,Legii cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public nr.158-XVI din 04.07.2008,Legii privind sistemul de salarizare a funcționarilor publici nr.48 din 22.03.2012, Legii pentru modificarea şi completarea unor acte legislative nr.146 din 17.07.2014, Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr.331 din 28.05.2012 privind salarizarea funcționarilor publici, deciziei Consiliului raional Cantemir nr.04/09-XXV din 25.09.2014 ”Cu privire la Regulamentul despre plata premiului anual persoanelor cu funcții de demnitate publică și funcționarilor publici din aparatul președintelui raionului și din subdiviziunile consiliului raional”,deciziei consiliului raional Cantemir nr. 02/38-XXVI din 24.09.2015 „Cu privire la împuternicirea preşedintelui raionului de a exercita atrubuţii suplimentare încredinţate de către consiliul raional”,examinînd propunerea dlui Andrei Ciobanu,președintele raionului despre acordarea premiului anual persoanelor cu funcții de demnitate publică și funcționarilor publici din aparatul președintelui raionului și din subdiviziunile consiliului raional,avizele comisiei cosultative de specialitate finanțe,buget,activități economico-financiare și construcții,comisiei consultative de specialitate drept,disciplină și culte,comisiei consultative de specialitate probleme sociale:învățămînt,cultură, protecție socială,sănătate publică,muncă,activități social-culturale și turism,comisiei consultative de specialitate agricultură, industrie, amenajarea teritoriului și protecția mediului, Consiliul raional
D E C I D E:
01.Se acordă președintelui raionului și vicepreședinților raionului Cantemir premiul anual pentru anul 2016 în cuantum de pînă la 3 salarii lunare în limita de pînă la 30% din veniturile (cu exepţia transferurilor şi granturilor obţinute suplimentar la cele aprobate (rectificate) pentru anul bugetar 2016).
02.Se împuternicește
președintele raionului în numele Consiliului raional Cantemir prin actul său administrativ a acorda premiul anual pentru anul de activitate 2016 funcționarilor publici din aparatul președintelui raionului,secretarului consiliului raional, conducătorilor de subdiviziuni ale consiliului raional în cuantum de pînă la 3 salarii de funcţie în limita de pînă la 30% din veniturile (cu exepţia transferurilor şi granturilor obţinute suplimentar la cele aprobate (rectificate) pentru anul bugetar 2016);
conducătorii de subdiviziuni ale consiliului raional să acorde funcţionarilor publici din subordinea lor premiul anual pentru anul de activitate 2016 în mărime pînă la trei salarii de funcție în limita de pînă la 30% din veniturile (cu exepţia transferurilor şi granturilor obţinute suplimentar la cele aprobate (rectificate) pentru anul bugetar 2016).
03.Decizia în cauză se aduce la cunoștința persoanelor cu funcții de demnitate publică, conducătorilor de subdiviziuni ale consiliului raional, altor persoane și factori interesați și publicului în termen de 10 zile prin înmînare, expediere, afișare pe standul și site-ul consiliului raional.
04.Controlul și monitorizarea executării deciziei prezente se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate drept,discipină și culte și comisiei consultative de specialitate finanțe, buget, activități economico-financiare și construcții.
Preşedintele şedinţei ____________________
Avizată:
Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Anexă
la decizia consiliului raional
nr.02/-XXVI din 23.03.2017
Propunerea
președintelui raionului Cantemir cu privire la acordarea premiului anual pentru anul 2016
persoanelor cu funcții de demnitate publică și funcționarilor publici din aparatul președintelui
raionului și din subdiviziunile consiliului raional
În temeiul art.43(2) din Legea privind administrația publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006,Legii cu privire la statutul persoanelor cu funcții de demnitate publică nr.199 din 16.07.2010,Legii cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar nr.355-XVI din 23.12.2005,cu modificările și completările ulterioare,Legii cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public nr.158-XVI din 04.07.2008,Legii privind sistemul de salarizare a funcționarilor publici nr.48 din 22.03.2012,Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr.331 din 28.05.2012 privind salarizarea funcționarilor publici, deciziei Consiliului raional Cantemir nr.04/09- XXV din 25.09.2014”Cu privire la Regulamentul despre plata premiului anual persoanelor cu funcții de demnitate publică și funcționarilor publici din aparatul președintelui raionului și din subdiviziunile consiliului raional”, deciziei consiliului raional Cantemir nr. 02/38-XXVI din 24.09.2015 „Cu privire la împuternicirea preşedintelui raionului de a exercita atrubuţii suplimentare încredinţate de către consiliul rational”, propun Consiliului raional Cantemir
acordarea premiului anual în cuantum de pînă la 3 salarii lunare în limita de pînă la 30% din veniturile (cu exepţia transferurilor şi granturilor obţinute suplimentar la cele aprobate (rectificate) pentru anul bugetar 2016 domnului preşedinte al raionului şi domnilor vicepreședinți ai raionului,persoane cu funcții de demnitate publică ;
funcționarilor publici din aparatul președintelui raionului și din subdiviziunile consiliului raional un premiu anual în mărime de pînă la trei salarii de funcție stabilit în limita de pînă la 30% din veniturile (cu exepţia transferurilor şi granturilor obţinute suplimentar la cele aprobate (rectificate) pentru anul bugetar 2016, prin dispoziţia preşedintelui raionului, inclusiv, pentru secretarul consiliului raional , şefii de subdiviziuni ale consiliului raional şi funcţionarii publici din aparatul preşedintelui raionului;
prin ordinul conducătorilor de subdiviziuni pentru funcţionarii publici din aceste unităţi un premiu anual în mărime de pînă la trei salarii de funcție stabilit în limita de pînă la 30% din veniturile (cu exepţia transferurilor şi granturilor obţinute suplimentar la cele aprobate (rectificate) pentru anul bugetar 2016);
decizia adoptată să se aducă la cunoștința persoanelor cu funcții de demnitate publică, conducătorilor de subdiviziuni ale consiliului raional,altor persoane și factori interesați și publicului în termen de 10 zile prin înmînare, expediere, afișare pe standul și site-ul consiliului raional;
controlul și monitorizarea executării deciziei adoptate să se pună în sarcina comisiei consultative de specialitate drept, discipină și culte și comisiei consultative de specialitate finanțe, buget, activități economico-financiare și construcții.
Președintele raionului Andrei Ciobanu
DECIZIE:
Nr. 02/-XXVI din 23.03.2017
Despre acordul transmiterii costumelor nationale
de la balanta Serviciul Cultură şi Turism al Consiliului raional
Cantemir la balanta primariei comunei Cania si primariei s Porumbesti
În temeiul art.43 (1) lit.c din Legea privind adminitratia publica locala nr.436 – XVI din 28.12.2006 art.859 din Codul Civil al Republicii Moldova, art.9,alin.2,lit./b/ din Legea privind administratea si deetatizarea proprietatii publice nr.121 din 04.05.2007, Hotărârii Guvernului R.Moldova nr.901 din 31.12.2015 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de transmitere a bunurilor proprietate publica, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţământ, cultură,protecţie socială, sănătate publică, muncă, şi activităţi social –culturale si turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplina si culte, finante,buget activitati economico-finaciare si constructii, Consiliul Raional
DECIDE:
01. Se accepta trasmiterea costumelor nationale de la balanta Serviciului Cultura si Turism Cantemir cu tutlu gratuit primariei comunei s. Cania si primariei s.Porumbesti:
02.Se constitue comisia raionala de predare-primire a costumelor nationale de la balanta Serviciului Cultura si Turism la balanta primariei s.Porumbesti si primariei comunei Cania in urmatoarea componenta:
2.1 Dimcea Ion,vicepresedinte al raionului, presedintele comisiei;
2.2 Toderici Sergiu ,sef Serviciul Cultura si Turism
2.3 Bujac Nina,contabil-sef, Serviciul Cultura si Turism
2.4 Munteanu Teodor, primarul comunei Cania
2.5 Dobrea liliana,contabil-sef primaria comunei Cania
2.6 Bejeneru Liuba,director caminul cultural s.Cania
2.7 Munteanu Tudor,primarul s.Porumbesti
2.8 Cimpanu Valentina.contabil-sef primaria s.Potumbesti
2.9 Caspirovschii Gherghii,director caminul cultural s.Porumbesti
03 .Decizia se aduce la cunostinta publica in termenii stabiliti de legislatie.
04. Controlul executarii prezentei decizii se pune in sarcina comisiei consultative de specialitate,finante,buget. activitari economico-financiare si constructii
Preşedintele şedinţiei _____________________
Avizata
Sectretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
DECIZIE
or. Cantemir
nr._____________ din________________.
Despre demersul IMSP CS Cantemir privind acordul Consiliul Raional Cantemir în calitate de comodant pentru prelungirea termenului contractelor de dare în locaţiune pentru unele spaţii din incinta imobilului instituţiei vizate încheiate cu terţi pe anul 2017
în temeiul art.43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436 -XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr.411-XIII din 28.03.1995, articolul 862 din Codul Civil al Republicii Moldova, Legii privind administrarea şi deetatizarea proprietăţii publice nr.l21-XVI din 04.05.2007, Legii bugetului de stat pentru anul 2017 nr. 279 din 16.12.2016, Hotărîrilor Guvernului nr.483 din 29.03.2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de dare în locaţiune a activelor neutilizate, nr.136 din 10.02.2009 cu privire la aprobarea Regulamentului privind licitaţiile cu strigare şi cu reducere (anexa nr.l), deciziei Consiliului Raional Cantemir nr. 07/26- XXV din 05.12.2013 „Cu privire la înfiinţarea IMSP CS Cantemir prin reorganizarea IMSP CMF Cantemir de la 01.01.2014" (cu modificările şi completările ulterioare), examinînd demersul IMSP CS Cantemir privind acordul Consiliului Raional Cantemir în calitate de comodant pentru prelungirea termenului contractelor de dăre în locaţiune a unor spaţii din incinta imobilului instituţiei în cauză încheiate cu terţi pe anul 2016, examinînd avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
01 .Se ia act de demersul IMSP CS Cantemir privind acordul Consiliului Raional Cantemir în calitate de comodant pentru prelungirea termenului contractului de dare în locaţiune a unor spaţii din incinta imobilului instituţiei în cauză încheiate cu terţi pe anul 2017 (demersul se anexează).
02.Se acceptă prelungirea termenului contractelor de locaţiune încheiate cu terţi anterior.
03.D1 Andrei Doina, seful, IMSP CS Cantemir va semna contractele de locaţiune şi prestări servicii.
04.Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa IMSP Centrul de Sănătate Cantemir, instituţiilor sus nominalizate şi publicului în termen de 10 zile.
05.Executarea deciziei în cauză se pune în sarcina dlui Andrei Doina, sefolui, IMSP CS Cantemir.
06.Controlul executării deciziei în cauză se pune în seama comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Preşedintele şedinţei _____________
Contrasemnată: Secretar al Consiliului Raional
DECIZIE
or. Cantemir
nr._____________ din________________.
Cu privire la aprobarea salariului, suplemente la salariu şi lucru prin cumul personalului deconducere din IMSP CS Cantemir
În temeiul art. 43(2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, în conformitate cu Regulamentul privind salarizarea angajaţilor din instituţiile medico-sanitare publice încadrare în sistemul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală, aprobat prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 837 din 07.0.2016 examinînd propunerea Consiliului de Administraţie a IMSP Centrul de Sănătate Cantemir „Cu privire la aprobarea salariului , suplemente la salariu şi lucru prin cumul personalului de conducere din IMSP CS Cantemir", avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale : învăţământ, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
Decide:
01. Se aprobă salariul, suplemente la salariul de funcţie şi lucrul prin cumul a personalului de conducere din IMSP CS Cantemir încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală de la 01.01.17, după cum urmează:
Funcţia/N.P. |
Salariu lunar |
Suplimente la salariu pentru performante profisionale individuale in munca |
Şeful IMSP CS Cantemir – A. Doina |
9000.00 |
25% |
Şef serviciu economic- S.Colisnicenco |
6500.00 |
25% |
Contabil şef – V.Tanurcov |
6500.00 |
25% |
02.
2. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa persoanelor nominalizate , altor factori interesaţi şi publicului în termen de 10 zile.
3. Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă , activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Preşedintele şedinţei
Contrasemnată: Secretar al Consiliului Raional
D E C I Z I E
nr.02/-XXVI din 23.03.2017
or. Cantemir
Cu privire la activităţile de încorporare a
cetăţenilor în serviciul militar şi serviciul
civil în primăvara anului 2017
În temeiul art. 13, alin (1), lit.d), art. 43 , alineatul (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436 – XVI din 28.12.2006, Legii cu privire la pregătirea cetăţenilor pentru apărarea Patriei nr.1245 – XV din 18.07.2002 , Hotărîrilor Guvernului Republicii Moldova nr. 864 din 17.08.2005 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la încorporarea cetăţenilor în serviciul militar în termen sau în cel cu termen redus, nr.897 din 23.07.2003 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la expertiza medico-militară în Forţele Armate ale Republicii Moldova, examinînd avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învâţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă , activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional,
DECIDE:
01.Se pune în sarcina Secţiei administrativ-militare a raionului Cantemir (SAM) în comun cu primăriile raionului, instituţiile publice, agenţii economici desfăşurare în perioada 13.03.2017 –30.06.2017 activităţilor necesare pentru pregătirea către încorporare.
02.Se instituie comisia de încorporare și medico-militară, pentru încorporarea cetăţenilor raionului Cantemir în serviciul militar în termen şi serviciul civil conform anexei nr.01.
03.Comisia nominalizată va întreprinde măsuri concrete pentru examinarea medicală şi încorporarea supuşilor militari din raionul Cantemir în termenii prevăzuţi de legislaţie.
04.Direcţia Finanţe (şef direcţie, dl Veaceslav Cozma) va asigura cheltuielile financiare necesare pentru activitatea comisiilor de încorporare din contul bugetelor locale şi bugetului raional (achitarea plăţilor pentru serviciile comunale: electricitate, căldură, telefon, apă, procurarea rechizitelor de birou, examinarea medicală, editarea documentaţiei şi a blanchetelor necesare) conform articolelor bugetului raionului, aprobat pe anul 2017.
Transportul necesar pentru transportarea recruţilor de la primăriile unităţilor administrativ-teritoriale la SAM Cantemir se efectuează din contul bugetului unităţii administrativ-teritoriale respective.
05.Se obligă directorul IMSP Spitalul Raional Cantemir, dl Iurie Mihăescu şi directorul IMSP Centrul de Sănătate Cantemir, dl Andrei Doina în temeiul Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 897 din 23.07.2003, cap. II:
a) să constituie comisia medicală pentru examinarea medicală calificată pe întreagă perioadă de încorporare în rîndurile Forţelor Armate ale Republicii Moldova;
b) să prezinte la SAM Cantemir listele de semnalizare a tinerilor cu a.n.1990-1999, care se află la evidenţa medicală;
c) să organizeze testările medicale obligatorii ale recruţilor, ce urmează să fie încorporaţi în rîndurile Forţelor Armate ale Republicii Moldova, conform anexei nr. 02.
06.Primarii unităţilor administrativ-teritoriale vor asigura înştiinţarea şi prezentarea recruţilor,conform graficului testărilor medicale ale recruţilor (anexa nr. 02) la SAM Cantemir, vor propune consiliului local spre aprobare devizul mijloacelor financiare necesare organizării în localitate a activităţilor legate de încorporare, vor asigura executarea de către instituţiile publice, agenţii economici şi locuitorii din teritoriu a legislaţiei şi deciziei Consiliului Raional cu privire la pregătirea şi încorporarea cetăţenilor în serviciul militar în termen.
07.Se aprobă planul de încorporare în rîndurile Forţelor Armate ale Republicii Moldova pe fiecare unitate administrativ-teritorială, conform anexei nr. 03.
08.Se recomandă SAM Cantemir să organizeze seminare instructiv – metodice privind pregătirea şi desfăşurarea acţiunilor de încorporare cu primarii unităţilor administrativ-teritoriale şi membrii comisiei de încorporare.
09.Şeful Inspectoratului de Poliţie a raionului Cantemir, dl Codreanu Valeriu, va asigura prezentarea recruţilor, care se eschivează de la încorporare, precum şi selectarea recruţilor care vor fi repartizaţi pentru îndeplinirea serviciului militar în trupele de carabinieri.
10.Preşedintele comisiei de încorporare va informa săptămînal în scris preşedintele raionului despre activitatea comisiei de încorporare, după caz şi necesitate Consiliul Raional.
11.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina dlui Andrei Ciobanu, preşedintele raionului, comisiei consultative de specialitate: drept, disciplină şi culte.
Preşedintele şedinţei __________________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Anexa nr.01
la decizia consiliului raional
nr.02/-XXVI din 23.03.2017
C O M I S I A
raională de recrutare- încorporare
a cetățenilor în serviciul militar
Preşedintele comisiei Sergiu Butuc vicepreşedinte al raionului Cantemir; Vicepreşedintele comisiei Oleg Porneală şeful SAM Cantemir.
Membrii comisiei:
Locţiitorul preşedintelui comisiei Ion Domenco specialist (pe problemele protecţiei civile
şi serviciului de alternativă), aparatul
preşedintelui raionului Cantemir.
Reprezentantul organelor Afacerilor Ștefan Călugăreanu şef-adjunct, Inspectoratul de Poliţie Cantemir;
Interne
Reprezentantul Departamentului I. Sarioglo unitatea trupelor carabinieri Comrat;
Trupelor de Carabinieri
Preşedintele comisiei medicale Anton Gheorghelaş şef Secţie Consultativa IMSP Centrul
Medicilor de Familie Cantemir;
Psiholog
AnatolieBazilevici specialist, primăria Cantemir;
Secretar Larisa Popov specialist superior, SAM Cantemir.
C O M P O N E N Ţ A
comisiei medico-militare a raionului Cantemir
Preşedintele comisiei: Anton Gheorghelaş - şef secţie consultativă IMSP „Spitalul raional Cantemir”
Membrii comisiei:
Ecaterina Ciobu - medic terapeut
Liliana Voloceai - medic chirurg
V. Stan - medic psihiatru
Anton Gheorghelaş - medic otolaringolog
R. Munteanu - medic dermatolog
Svetlana Guţuleac - medic oftalmolog
L. Nazarenco - medic neuropatolog
A. Chirtoacă - medic stomatolog
Membrii comisiei medico-militare (de rezervă):
I. Topada - medic chirurg
Valeriu Hîţu - medic terapeut
Nazarenco L - medic psihiatru
Mariana Răcilă - medic otolaringolog
A. Ungureanu - medic dermatolog
L. Arnauţanu - medic oftalmolog
V.Stan - medic neuropatolog
Iulia Miron - medic stomatolog
Șef secție administrativ-militară Cantemir
maior Oleg PORNEALĂ
Anexa nr.02
la decizia consiliului raional
nr.02/-XXVI din 23.03.2017
Graficul
prealabil de activitate a comisiilor medico-militare şi recrutare-încorporare
în primăvara-vara anului 2017 în secţia administrativ-militară Cantemir
Nr. d/o |
Primăria |
Perioadele desfăşurării comisiilor medico-militare şi de recrutare-încorporare |
|
I |
II |
||
1. |
Antoneşti |
13.03.2017 |
15.05.2017 |
2. |
Baimaclia |
14.03.2017 |
16.05.2017 |
3. |
Cania |
15.03.2017 |
17.05.2017 |
4. |
Capaclia |
17.03.2017 |
19.05.2017 |
5. |
Cantemir |
20.03.2017 |
22.05.2017 |
6. |
Chioselia |
21.03.2017 |
23.05.2017 |
7. |
Ciobalaccia |
22.03.2017 |
24.05.2017 |
8. |
Cîietu |
24.03.2017 |
26.05.2017 |
9. |
Cîrpeşti |
27.03.2017 |
29.05.2017 |
10. |
Cîşla |
28.03.2017 |
30.05.2017 |
11. |
Cociulia |
29.03.2017 |
31.05.2017 |
12. |
Coştangalia |
31.03.2017 |
02.06.2017 |
13. |
Enichioi |
03.04.2017 |
05.06.2017 |
14. |
Goteşti |
04.04.2017 |
07.06.2017 |
15. |
Haragîş |
05.04.2017 |
09.06.2017 |
16. |
Lărguţa |
07.04.2017 |
12.06.2017 |
17. |
Lingura |
10.04.2017 |
13.06.2017 |
18. |
Pleşeni |
11.04.2017 |
14.06.2017 |
19. |
Plopi |
12.04.2017 |
16.06.2017 |
20. |
Porumbeşti |
21.04.2017 |
19.06.2017 |
21. |
Sadîc |
26.04.2017 |
20.06.2017 |
22. |
Stoianovca |
02.05.2017 |
21.06.2017 |
23. |
Şamalia |
03.05.2017 |
23.06.2017 |
24. |
Tartaul |
05.05.2017 |
26.06.2017 |
25. |
Toceni |
08.05.2017 |
27.06.2017 |
26. |
Ţiganca |
10.05.2017 |
28.06.2017 |
27. |
Vişniovca |
12.05.2017 |
30.06.2017 |
Șef secție administrativ-militară Cantemir
maior Oleg PORNEALĂ
Anexa nr.03
la decizia consiliului raional
nr.02/-XXVI din 23.03.2017
Planul
de încorporare în rîndurile Forţelor Armate ale Republicii Moldova
pentru primăriile unităţilor administrativ-teritoriale
ale raionului Cantemir în primăvara-vara anului 2017
Nr. d/o |
Primăria |
Planul |
Nota |
1 |
Cantemir |
2 |
|
2 |
Antoneşti |
1 |
|
3 |
Baimaclia |
3 |
|
4 |
Cania |
2 |
|
5 |
Capaclia |
2 |
|
6 |
Chioselia |
2 |
|
7 |
Ciobalaccia |
3 |
|
8 |
Cîietu |
1 |
|
9 |
Cîrpeşti |
2 |
|
10 |
Cîşla |
1 |
|
11 |
Cociulia |
3 |
|
12 |
Coştangalia |
2 |
|
13 |
Enichioi |
2 |
|
14 |
Goteşti |
3 |
|
15 |
Haragîş |
2 |
|
16 |
Lărguţa |
2 |
|
17 |
Lingura |
2 |
|
18 |
Porumbeşti |
2 |
|
19 |
Pleşeni |
3 |
|
20 |
Plopi |
2 |
|
21 |
Sadîc |
2 |
|
22 |
Stoianovca |
1 |
|
23 |
Şamalia |
1 |
|
24 |
Tartaul |
2 |
|
25 |
Toceni |
1 |
|
26 |
Ţiganca |
3 |
|
27 |
Vişniovca |
2 |
|
|
Total |
54 |
|
Șef secție administrativ-militară Cantemir
maior Oleg PORNEALĂ
D E C I Z I E
or.Cantemir
nr.02/-XXVI din 23.03.2017
Despre Raporul de inspecție planificatăa Inspecției Sociale
nr. 34 din 08.12.2016privind modul de aplicare corectă și
unitară a legilor și a altor acte normative care reglamentează
acordarea ajutorului social și ajutorului pentru perioada rece
a anului de către DASPF Cantemir
În temeiul art. 43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, în conformitate cu Raportul de inspecție planificată a Inspecției Sociale nr. 34 din 08.12.2016 privind modul de aplicare corectă și unitară a legilor și a altor acte normative care reglamentează acordarea ajutorului social și ajutorului pentru perioada rece a anului de către Direcția asistență socialăși protecție a familiei a Consiliului raional Cantemir,examinînd nota informativă a Direcţiei Asistenţă Socială şi Protecţie a Familiei Raportul de inspecție planificată a Inspecției Sociale nr. 34 din 08.12.2016 privind modul de aplicare corectă și unitară a legilor și a altor acte normative care reglamentează acordarea ajutorului social și ajutorului pentru perioada rece a anului de către Direcția asistență socialăși protecție a familiei a Consiliului raional Cantemir”,avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă,activităţi social-culturale şi turism ,Consiliul raional
Decide:
01. Se ia act de informația prezentată de dna Munteanu Viorica cu privire la Raportul de inspecție planificată a Inspecției Sociale nr. 34 din 08.12.2016 privind modul de aplicare corectă și unitară a legilor și a altor acte normative care reglamentează acordarea ajutorului social și ajutorului pentru perioada rece a anului de către Direcția asistență socialăși protecție a familiei a Consiliului raional Cantemir(se anexează).
02. Se obligă dna Munteanu Viorica, șef Direcția Asistenţă Socială şi Protecţie a Familiei
- să asigure implimentarea recomandărilor înaintate în Raportul de inspecție planificată a Inspecției Sociale nr. 34 din 08.12.2016 privind modul de aplicare corectă și unitară a legilor și a altor acte normative care reglamentează acordarea ajutorului social și ajutorului pentru perioada rece a anului de către Direcția asistență socialăși protecție a familiei a Consiliului raional Cantemir
- să intensifice controlul asupra restituirii în bugetul de stat a plăților achitate nejustificat a ajutorului social și ajutorului pentru perioada rece în mărime de 82427 lei
- Să conlucreze cu autorităţile administraţiei publice locale de nivelul unu în scopul eliberării corecte a actelor privind terenurile agricole deţinute dfe cetăţeni.
03. Informaţia despre executarea deciziei în cauză va fi prezentată Consiliului raional Cantemir în trimestru IV, anul 2017de către dna Munteanu Viorica șef Direcţie Asistenţă Socială şi Protecţie a Familiei.
04. Monitorizarea executării prezentei decizii se pune în sarcina domnului Sergiu Butuc, vicepreşedinte al raionului.
05. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa factorilor nominalizaţi în termen de 10 zile şi se expediază Ministerului Muncii protecţiei Sociale şi Familiei al Republicii Moldova în acelaşi termen.
06. Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina comisiei consultative de comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii,
specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate probleme sociale:învăţămînt,cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă,activităţi social-culturale şi turism.
Preşedintele şedinţei ________________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Țurcanu
Anexa nr.01
la decizia consiliului raional
nr. 02/-XXVI din 23.03.2017
Notă informativă
despre Raportul de inspecție planificată a Inspecției Sociale nr. 34 din 08.12.2016 privind modul de aplicare corectă și unitară a legilor și a altor acte normative care reglamentează acordarea ajutorului social și ajutorului pentru perioada rece a anului de către Direcția asistență socialăși protecție a familiei Cantemir
În temeiul Hotărîrii Guvernului nr. 802 din 28.10.2011 cu privire la instituirea Inspecției Sociale, în conformitate cu Planul de inspectare pentru anul 2016 și în scopul verificării cererilor de ajutor selectate în rezultatul analizei criteriilor de risc elaborate cu suportul Proiectului Consolidarea eficacității rețelei de asistență socială finanțat de Banca Mondială și implimentat de Ministerul Muncii, Protecției Sociale și Familiei, Inspecția Socială a realizat în perioada 02.08.2016-02.09.2016 un control planificat, care a avut ca obiectiv principal verificarea corectitudinii acordării/neacordării ajutorului social și ajutoruluinpentru perioada rece a anului de către Direcția asistență socialăși protecție a Familiei Cantemir
Astfel, în eșantionul selectat pentru verificare au fost incluse cererile de ajutor social din localitățile în care s-au înregistrat cele mai multe cereri care prezintă un risc sporit de eroare, și anume, cererile în care cel puțin unul din membrii familiei realizează venituri obținute din drepturile salariale.
Au fost selectate pentru verificare 35 cereri de ajutor social din 4 primării ai raionului Cantemir: comuna Ciobalaccia-11 cereri; comuna Țiganca-7 cereri; satul Tartaul-9 cereri; satul Porumbești-8 cereri
În rezultatul inspectării celor 35 cereri pentru acordarea ajutorului social selectate pe raionul Cantemir, Inspecția socială relevă, că neregulile identificate sunt cauzate de lipsa responsabilității unor beneficiari, care au prezentat date eronate sau nu au declarat modificările intervenite în informația declarată inițial, precum și de lipsa responsabilității unor beneficiari, care au eliberat certificate de salariu și adeverințe cu privire la terenul agricol cu date incorecte.
În cosecință, aceste nereguli au dus la achitarea ilegală a ajutorului social și ajutorului pentru perioada rece a anului la 24 beneficiari, comuna Ciobalaccia-6 beneficiari suma 32053 lei; comuna Țiganca-6 beneficiari suma 13316 lei; satul Tartaul-7 beneficiari suma 8342 lei; satul Porumbești-5 beneficiari suma 28717 lei, sumă totalăconstituie de 82427 lei, urmează a fi restituiți în bugetul de stat, în conformitate cu prevederile art. 16 aln.(3) din Legea cu privire la ajutorul social nr. 133 din 13.06.2008.
Direcția asistență socialăși protecție a Familiei Cantemir, vă aduce la cunoștință au fost restituiți în bugetul statului suma de 61948 lei.
comuna Ciobalaccia- suma 20431 lei
comuna Țiganca- suma 13315 lei;
satul Tartaul- suma 8342 lei
satul Porumbești- suma 19860 lei
Pe parcursul lunii aprilie, mai 2017 vor fi restituiți în bugetul statului următoarea sumă de 20479 lei.
Șef DASPF Cantemir Viorica Munteanu