Prioritatea 1: Consolidarea integrității instituționale a autorității publice prin aplicarea prevederilor legislației în domeniul anticorupție.
|
|
Acţiunea 1. Asigurarea respectării regimului de incompatibilităţi de restricţii în ierarhie şi de limitare a publicităţii
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF
Indicator de progres: 1.Numărul de cazuri de incompatibilităţi şi restricţii în ierarhie atestate şi soluţionate în entitățile publice; 2.Numărul de sesizări la ANI cu privire la încălcarea regimului de incompatibilităţi şi limitare a publicităţii; 3.Numărul de persoane suspendate pentru asemenea încălcări.
|
|
Progresul în implementarea acţiunii
|
|
Descrierea măsurilor întreprinse de către instituţiile responsabile de realizarea acţiunii:
|
Realizarea indicatorilor de progres
|
|
Indicator 1
|
Indicator 2
|
Indicator 3
|
Indicator 4
|
Indicator 5
|
Indicator 6
|
|
Consiliul Raional Cantemir
|
decizia Nr.08/ -XXVI din 07.12.2017s-au aprobat norme de conduită
|
6
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Președintele raionului
|
Monitorizare
|
4
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare
|
Nu au fost întîlnite cazuri de incompatibilităţi şi restricţii în ierarhie atestate
|
Nu au fost sesizări la ANI cu privire la încălcarea regimului de incompatibilităţi şi limitare a publicităţii
|
Nici o persoană suspendată
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare
|
Nu au fost întîlnite cazuri de incompatibilităţi şi restricţii în ierarhie atestate
|
Nu au fost sesizări la ANI cu privire la încălcarea regimului de incompatibilităţi şi limitare a publicităţii
|
Nici o persoană suspendată
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
SCT
|
Monitorizarea
|
0
|
0
|
0
|
-
|
-
|
-
|
|
Acţiunea 2. Asigurarea respectării regimului declarării averilor şi intereselor personale
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT, agenții publici subiecții declarării averilor și intereselor
Indicator de progres: 1.Numărul de agenţi publici angajaţi/ numiţi/cu mandatele validate pe parcursul anului şi numărul de declaraţii depuse în momentul angajării/ numirii / validării mandatului; 2.Numărul total de agenţi publici angajaţi/numiţi/cu mandatele validate care activează în entitatea publică pe parcursul anului şi numărul de declaraţii depuse anual; 3.Numărul de agenţi publici ale căror mandat/raporturi de muncă sau de serviciu au încetat pe parcursul anului şi numărul de declaraţii depuse la încetarea mandatului/raporturilor de muncă sau de serviciu pe parcursul anului respectiv.
|
|
Consiliul Raional Cantemir,
|
Ttransmiterea cheiţele electronice
|
35 consilieri
Nu avem acces la informaţie
|
35consilieri
Nu avem acces la infoprmaţie
|
35consilieri
Nu avem acces la infoprmaţie
|
|
|
|
|
Președintele raionului
|
Depunerea declarațiilor.
Monitorizare.
|
Nr.agent public angajat- 5
Nr.declarații depuse- 4
|
Nr.total agenți publici -13
Nr.declarații depuse- 13
|
Nr.agenți
publici - 5
Nr.declarații depuse- 5
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Au fost depuse declarațiile de catre angajați și au fost monitorizate
|
Nu sunt agenţi publigi angajaţi
|
4 agenţi publici angajaţi;
4 declarații depuse
|
Nu sunt agenţi publici ale căror mandat/raporturi de muncă sau de serviciu au încetat pe parcursul anului;
Zero declarații depuse la încetarea mandatului/ raporturilor de muncă sau de serviciu
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Au fost depuse declarațiile de catre angajați și au fost monitorizate
|
Nu sunt agenții publici angajați/numiți pe parcursul anului
|
3 agenţi publici angajaţi;
3 declarații depuse
|
Nu sunt agenţi publici ale căror mandat/raporturi de muncă sau de serviciu au încetat pe parcursul anului ;
Zero declarații depuse la încetarea mandatului/ raporturilor de muncă sau de serviciu
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
1
|
7
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Monitorizare
|
0
|
10
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
0
|
9
|
0
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizare
|
0
|
3
|
0
|
|
|
|
|
Acţiunea 3. Asigurarea respectării regimului conflictelor de interese şi neadmiterea favoritismului
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT, agenții publici subiecții declarării
Indicator de progres: 1.Numărul conflictelor de interese declarate; 2.Numărul conflictelor soluţionate în cadrul entităţilor publice; 3.Numărul conflictelor de interese sesizate la ANI; 4.Numărul actelor de constatare ale ANI cu privire la conflictele de interese.
|
|
Consiliul Raional Cantemir
|
monitoruzare
|
2
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Președintele raionului
|
Registrul pentru înregistrarea conflictelor de interese
|
1
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare permanentă
|
Nu s-au întîlnit conflicte de interese
|
Zero conflicte
|
Conflicte de interes sesizate la ANI-zero
|
Acte de constatare ale ANI-zero
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare permanentă
|
Nu s-au întîlnit conflicte de interese
|
Nu s-au întîlnit conflicte de interese
|
Conflicte de interes sesizate la ANI-zero
|
Acte de constatare ale ANI-zero
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
10
|
10
|
2
|
1
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Acţiunea 4. Asigurarea respectării regimului cadourilor
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Comisia de evaluare și evidență a cadourilor instituită și funcțională; 2.Numărul cadourilor predate comisiei de evidență și evaluare a cadourilor în cadrul entităţilor publice; 3.Numărul şi suma cadourilor răscumpărate; 4.Numărul de cadouri inadmisibile, transmise agenţiei anticorupţie şi numărul de dosare penale şi contravenţionale instrumentate; 5.Registru de evidenţă a cadourilor publicat pe pagina web.
|
|
Consiliul Raional Cantemir
|
Monitorizare
|
Comisie creată.
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Președintele raionului
|
Asigură evidenţa. Monitorizează
|
Comisie creată.
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare permanentă
|
Comisia creată
|
Nu s-au primit cadouri
|
Zero
|
Zero
|
Registru este în cadrul Direcției, nu este publicat pe web
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare permanentă
|
Comisia creată
|
Nu s-au primit cadouri
|
Zero
|
Zero
|
Registru este în cadrul Consiliului raional, nu este publicat pe web
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
Prin Ordinul şefului direcţiei este creată comisia
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcţia finanţe
|
Monitorizare
|
Comisie prin ordinul direţiei nr. 3A din 10.01.2017
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Ordinul şefului direcţiei este instituită comisia
|
Comisia creată
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Transparență Registrul de evidenţă a cadourilor
|
Comisia creată
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Acţiunea 5. Asigurarea neadmiterii, denunţării şi tratării influenţelor necorespunzătoare
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Numărul cazurilor de influenţă necorespunzătoare denunţate; 2.Numărul cazurilor de influenţă necorespunzătoare soluţionate subdiviziunilor consiliului raional; 3.Numărul cazurilor de influenţă necorespunzătoare denunţate la CNA/alte autorități anticorupţie responsabile.
|
|
Consiliul Raional Cantemir
|
monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Președintele raionului
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare
|
Cazuri de influență- zero
|
Cazuri de influență denunțate la CNA- zero
|
Cazuri de influenţă necorespunzătoare denunţate la CNA
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare
|
Cazuri de influență- zero
|
Cazuri de influență denunțate la CNA- zero
|
Cazuri de influenţă necorespunzătoare denunţate la CNA-zero
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizarea
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Acţiunea 6. Asigurarea neadmiterii și denunţării manifestărilor de corupţie; protecţia avertizorilor de integritate
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Regulament privind organizarea activităţilor de denunţare a manifestărilor de corupţie, adoptat; 2.Numărul manifestărilor de corupţie denunţate de către agenţii publici; 3.Numărul avertizărilor de integritate depuse; 4.Numărul avertizărilor de integritate transmise la CNA; 5.Numărul avertizorilor de integritate supuşi protecţiei.
|
|
Președintele raionului
|
Monitorizare
|
+
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare
|
+
|
Zero manifestări de corupție
|
Zero avertizări de integritate
|
Zero avertizări de integritate transmise la CNA
|
Zero avertizori de integritate supuși protecției
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare
|
+
|
Zero manifestări de corupție
|
Zero avertizări de integritate
|
Zero avertizări de integritate transmise la CNA
|
Zero avertizori de integritate supuși protecției
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
+
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcţia finanţe
|
Monitorizare
|
+
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
+
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizare
|
+
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Acţiunea 7. Asigurarea intoleranţei faţă de incidentele de integritate
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Numărul de sancţiuni disciplinare aplicate în cadrul entităţilor publice în legătură cu incidentele de integritate admise de agenţii publici; 2.Numărul sesizărilor depuse de către conducătorii entităţilor publice la autoritățile anticorupţie cu privire la incidentele de integritate ce constituie infracţiuni şi contravenţii; 3.Numărul de suspendări din funcţii ale agenţilor publici inculpaţi pentru infracţiuni de corupţie sau conexe corupţiei.
|
|
Consiliul Raional Cantemir
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Preşedintele raionului
|
Monitorizare
|
Nr.sancţiuni- 0
|
Nr.sesizări- 0
|
Nr.suspendări- 0
|
|
|
|
|
Direcţia agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare
|
Zero sancțiuni desciplinare
|
Zero sesizări depuse de către conducători
|
Zero suspendări din funcții ale agenţilor publici
|
|
|
|
|
Direcţia construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare
|
Zero sancţiuni desciplinare
|
Zero sesizări depuse de către conducători
|
Zero suspendări din funcții ale agenţilor publici
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizarea
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Acţiunea 8. Asigurarea respectării accesului la informaţii de interes public
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Persoanele responsabile de accesul la informaţii de interes public, desemnate în cadrul subdiviziunilor consiliului raional; 2.Numărul de solicitări de acces la informaţii, transmise anual entităţii publice; 3.Numărul de refuzuri de acces la informaţii; 4.Numărul contestațiilor depuse anual în instanţa de judecată împotriva refuzului entităţii publice de a oferi acces la informaţii; 5.Numărul de hotărîri adoptate anual de instanţele de judecată privind obligarea entităţii publice de a oferi informaţiile solicitate.
|
|
Consiliul Raional Cantemir
|
Monitorizare
|
1 persoană resposabilă
|
2
|
1
|
0
|
0
|
|
|
Preşedintele raionului
|
Amenajarea spaţiului pentru acces la informaţii din oficiu
|
2 persoane resposabile desemnate
|
476
|
1
|
0
|
0
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relaţii funciare
|
Monitorizare
|
Şeful Direcției este responsabil de accesul la informaţii de interes public
|
0
|
0
|
Zero contestații
|
Zero hotărîri de instanţele de judecată
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală şi regională
|
Monitorizare
|
şeful Direcției este responsabil de accesul la informaţii de interes public
|
Zero solicitări de acces la informaţii
|
Zero refuzuri
|
Zero contestații
|
Zero hotărîri de instanţele de judecată
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
Prin Ordinul nr.88 A din 22.03.2018 al DGÎ Cantemir, etse numită persoana responsabilă
|
1
|
47
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcţia finanţe
|
Monitorizare
|
Ordin nr.23-A din 26.04.2017
|
65
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
Specialistul principal responsabil de accesul la informaţii
|
379
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizarea
|
Şeful Serviciului de Cultură şi turism
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Acţiunea 9. Asigurarea implementării şi respectării normelor de etică şi deontologie
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Adoptarea codurilor de etică şi deontologie pentru entităţile publice/subdiviziunile care nu au astfel de coduri; 2.Planurile anuale de instruire, inclusiv de instruire continuă, aprobate; 3.Numărul de instruiri şi de agenţi publici instruiţi cu privire la normele de etică şi deontologie; 4.Numărul de cazuri de încălcare a normelor de etică şi deontologie, sancţionate disciplinar.
|
|
Consiliul Raional Cantemir
|
Monitorizare
|
Decizia consiliului 08/47-XXVI din data 07.12.2017 Despre aprobarea Regulamentului de conduită etică a funcţionarilor publici şi persoanelor cu funcţie de demnitate publică din cadrul aparatului preşedintelui raionului şi a subdiviziunilor Consiliului raional Cantemir
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Peşedintele raionului
|
Monitorizare
|
Decizia consiliului 08/47-XXVI din data 07.12.2017 Despre aprobarea Regulamentului de conduită etică a funcţionarilor publici şi persoanelor cu funcţie de demnitate publică din cadrul aparatului preşedintelui raionului şi a subdiviziunilor Consiliului raional Cantemir
|
0
|
0
|
încălcări- 0
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare
|
Decizia consiliului 08/47-XXVI din data 07.12.2017 Despre aprobarea Regulamentului de conduită etică a funcţionarilor publici şi persoanelor cu funcţie de demnitate publică din cadrul aparatului preşedintelui raionului şi a subdiviziunilor Consiliului raional Cantemir
|
În cadrul Direcției nu este elaborat și aprobat planul de instruire
|
0
|
Zero cazuri de încălcare
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare
|
Decizia consiliului 08/47-XXVI din data 07.12.2017 Despre aprobarea Regulamentului de conduită etică a funcţionarilor publici şi persoanelor cu funcţie de demnitate publică din cadrul aparatului preşedintelui raionului şi a subdiviziunilor Consiliului raional Cantemir
|
1 instruire din cadrul Direcției CGCDLR
|
1 instruire din cadrul Consiliului Raional
|
Zero cazuri de încălcare
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
|
Decizia consiliului 08/47-XXVI din data 07.12.2017 Despre aprobarea Regulamentului de conduită etică a funcţionarilor publici şi persoanelor cu funcţie de demnitate publică din cadrul aparatului preşedintelui raionului şi a subdiviziunilor Consiliului raional Cantemir
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Direcţia finanţe
|
Monitorizare
|
Decizia consiliului 08/47-XXVI din data 07.12.2017 Despre aprobarea Regulamentului de conduită etică a funcţionarilor publici şi persoanelor cu funcţie de demnitate publică din cadrul aparatului preşedintelui raionului şi a subdiviziunilor Consiliului raional Cantemir
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
Decizia consiliului 08/47-XXVI din data 07.12.2017 Despre aprobarea Regulamentului de conduită etică a funcţionarilor publici şi persoanelor cu funcţie de demnitate publică din cadrul aparatului preşedintelui raionului şi a subdiviziunilor Consiliului raional Cantemir
|
Plan de instruire aprobat
|
0
|
0
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizarea
|
Decizia consiliului 08/47-XXVI din data 07.12.2017 Despre aprobarea Regulamentului de conduită etică a funcţionarilor publici şi persoanelor cu funcţie de demnitate publică din cadrul aparatului preşedintelui raionului şi a subdiviziunilor Consiliului raional Cantemir
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Acţiunea 10. Asigurarea implementării managementului riscurilor de corupţie
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Registrele riscurilor, care includ și riscurile de corupţie, elaborate; 2.Completarea registrului riscurilor cu riscurile de corupție după incidentele de integritate din cadrul entităților publice; 3.Raportul privind implementarea măsurilor de tratare a riscurilor, elaborat anual.
|
|
Președintele raionului
|
monitorizare
|
1 registru
|
comletat
|
1
|
|
|
|
|
Direcţia agricultură, economie și relații funciare
|
monitorizare
|
1 registru în cadrul Direcției
|
completat
|
1
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală şi regională
|
Monitorizare
|
1 registru în cadrul Direcției
|
completat
|
1
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
1
|
completat
|
1
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Monitorizare
|
Registru elaborat
|
completat
|
1
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
1
|
completat
|
1
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizare
|
1
|
completat
|
1
|
|
|
|
|
Acţiunea 11. Asigurarea respectării regimului de restricții și limitări în legătură cu încetarea mandatului, a raporturilor de muncă sau de serviciu și migrarea agenților publici în sectorul privat (pantuflaj)
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Numărul anual de agenți publici care și-au încetat mandatul, raporturile de muncă sau de serviciu; 2.Numărul ofertelor de muncă sau de angajare oferite agenților publici în cadrul organizațiilor comerciale, comunicate de către agenții publici înainte de încetarea mandatului, a raporturilor de serviciu; 3.Numărul de contracte comerciale refuzate anual de către entitățile publice din motivul că în organizațiile comerciale activează persoane care, pe parcursul ultimului an, au fost agenți publici în cadrul entităților publice.
|
|
Consiliul Raional Cantemir
|
Monitorizare
|
33
|
-
|
-
|
|
|
|
|
Președintele raionului
|
Monitorizare
|
0
|
Nr.oferte de muncă- 0
|
Nr.contracte- 0
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie şi relații funciare
|
Monitorizare
|
1
|
Zero oferte de muncă
|
Zero contracte comerciale refuzate
|
|
|
|
|
Direcţia construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
Registrul riscurilor
|
0
|
3
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Monitorizarea
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
2
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizarea
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Acţiunea 12. Angajarea specialistului la unitatea de audit intern în cadrul autorităţii
Termenul de realizare: 2017-2019
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, DF,DGÎ,DASPF.
Indicator de progres: 1. Concurs de ocuparea a funcţiei publice vacante organizat;
2. Persoană selectată pe bază de merit;3. Plan strategic şi anual al activităţii de audit aprobat de către conducătoriii entităților.
|
|
Preşedintele raionului
|
Identificarea şi selectarea specialistului
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Monitorizarea
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Prioritatea 2: Gestionarea patrimoniului public local în condiţii de legalitate, transparenţă şi eficienţă..
|
|
Acţiunea 13. Asigurarea gestionării transparente și responsabile a patrimoniului public și a asistenței externe
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, şefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Numărul bunurilor patrimoniului public local înregistrate şi evaluate; 2.Informația privind gestionarea patrimoniului entităților publice publicată; 3.Informația privind atragerea și gestionarea asistenței externe, publicată; 4.Numărul informațiilor privind planificarea și administrarea lucrărilor de construcții publicate pe pagina web; 5.Rapoartele entităților publice care au atras fonduri externe cu privire la rezultatul obținut în urma acestei asistențe; 6.Planurile anuale și trimestriale de achiziții publice ale entităților publice, publicate pe paginile lor a web a Consiliului Raional.
|
|
Preşedintele raionului
|
Inventariere, evaluare.
|
Conform listei de inventariere sunt înregistrate 510 bunuri în sumă de 1 08358238,00 lei
|
Parţial publicată
|
Parţial publicată
|
2 informaţii în mass-media, PP ,,Cuvîntul Liber”
|
-
|
+
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
monitorizare
|
Conform listei de inventariere sunt înregistrate 85 bunuri, evaluate la suma de 224545,00 lei
|
Nu este publicată
|
Nu este publicată
|
Nu este publicată
|
Nu sunt prezente
|
0
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
monitorizare.
|
Conform listei de inventariere sunt înregistrate 85 bunuri, la suma de 754433,00 lei
|
Publicată
|
Parţial publicată
|
Parţial publicată
|
Nu sunt prezente
|
1
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Inventariere, evaluare.
|
+
|
0
|
+
|
Informații publicate, plasate
|
0
|
0
|
|
Direcţia finanţe,
|
Inventariere, evaluare.
|
+
|
0
|
0
|
0
|
0
|
+
|
|
Direcţia ASPF
|
Inventariere, evaluare.
|
4 bunuri la suma 27870,00lei
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Inventariere, evaluare.
|
4 bunuri imobile la suma de 11261872,96 lei și bunuri mijloace fixe la suma de 189560522,00 lei
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
Acţiunea 14. Asigurarea transparenței în procesul de administrare și gestionare a bunurilor patrimoniului public local
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Numărul de anunțuri privind desfășurarea licitațiilor de vînzare/locațiune/arendă a bunurilor patrimoniului public local, publicate în termeni rezonabili, inclusiv pe pagina web a Consiliului Raional; 2.Numărul informațiilor cu privire la rezultatele licitațiilor/concursurilor/negocierilor de vînzare/locațiune/arendă a bunurilor patrimoniului public local aduse la cunoștința publicului prin intermediul panourilor informative, paginii web a Consiliului Raional.
|
|
Preşedintele raionului
|
Negocieri directe
|
3 contracte locaţiune,
|
3 informaţii pe panoul informativ
|
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare
|
Zero anunţuri
|
Zero informaţii
|
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare
|
Zero anunțuri
|
Zero informaţii
|
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizarea
|
0
|
0
|
|
|
|
|
|
Acţiunea 15. Elaborarea, adoptarea și publicarea Regulamentului intern de gestionare a patrimoniului public local
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1. Regulamentul intern de gestionare a patrimoniului public local elaborat, aprobat și publicat; 2.Desemnarea persoanei responsabile de administrarea și gestionarea patrimoniului public și publicarea datelor de contact.
|
|
Președintele
raionului
|
Elaborare
|
Regulament elaborat /aprobat
|
Persoană desemnată
|
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizat, urmează să fie elaborat
|
0
|
Persoana responsabilă este contabila Consiliului Raional
|
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizat, urmează să fie elaborat
|
0
|
Persoana responsabilă este contabilul -şef
|
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
Ordin emis în cadrul direcţiei conform legislaţiei
|
0
|
1
|
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Planificare
|
0
|
Persoana responsabilă este contabilul -şef
|
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
0
|
Contabilul instituţiei, persoana responsabila
|
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
|
0
|
0
|
|
|
|
|
|
Acţiunea 16. Delimitarea și înregistrarea tuturor terenurilor în terenuri proprietate publică a statului și terenuri proprietate publică a unităților administrativ-teritoriale, inclusiv a terenurilor ce țin de domeniul public sau privat
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, DAERF
Indicator de progres: 1. Registru al terenurilor proprietate publică elaborat, aprobat, actualizat permanent și publicat; 2.Numărul terenurilor- proprietate publică delimitate și înregistrate în Registru.
|
|
Președintele raionului
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acţiunea 17. Instruirea specialiștilor în domeniul administrării și gestionării patrimoniului public
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1. Numărul persoanelor instruite; 2.Numărul cursurilor de instruire.
|
|
Președintele raionului
|
monitorizare
|
7
|
1
|
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare
|
5 persoane instruite
|
1 curs de instruire în cadrul Direcției
|
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
1
|
0
|
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Monitorizare
|
2
|
0
|
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare,
|
1persoană
|
1 curs de instruire
|
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizarea
|
0
|
0
|
|
|
|
|
|
Prioritatea 3: Asigurarea transparenței și prevenirea corupției în procesul de planificare, desfășurare și monitorizare a achizițiilor publice.
|
|
Acţiunea 18. Corelarea procesului de achiziții cu planurile de dezvoltare a raionului, antrenarea societății în procesul de identificare a necesităților, evitarea achizițiilor inutile și neplanificate
Termenul de realizare: Anual, la elaborarea proiectului bugetului
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1. Bugetul consultat înainte de aprobare, elaborat; 2.Planul de achiziții elaborat și publicat pe pagina web a instituției; 3.Achizițiile efectuate conform planului de achiziții.
|
|
Președintele raionului
|
Planificare strategică
|
1
|
Plan publicat
|
4
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare
|
Buget elaborat,aprobat
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare
|
Buget elaborat,aprobat
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
Buget elaborat,aprobat
|
-
|
-
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Planificare coordonare şi consultare
|
Bugetul consultat înainte de aprobare, elaborat
|
Planul de achiziții elaborat, dar nu a fost publicat pe pagina web a instituției
|
Achiziţiile efectuate conform planului de achiziții
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
Buget elaborat,aprobat
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Transparența
|
Buget elaborat,aprobat
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Acţiunea 19. Asigurarea transparenței în procesul de planificare, desfășurare și monitorizare a achizițiilor publice
Termenul de realizare: Permanent, cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1. Numărul anunțurilor de intenție publicate în Buletinul Achizițiilor Publice și pe pagina web a Agenției Achiziții Publice; 2. Rezultatele/anunțurile de atribuire, publicate pe pagina web a consiliului Raional; 3.Numărul anunțurilor publicate în presa locală și regională; 4.Rapoartele anuale și simestriale privind executarea contractelor de achiziții publice elaborate și publicate pe pagina web a APL.
|
|
Președintele raionului
|
Planificare , organizare a procesului
|
0
|
0
|
0
|
Raport plasat pe pagina web
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Asigură documental desfăşurarea achiziţiilor
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Asigură documental desfăşurarea achiziţiilor
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Planificare organizare,
|
1
|
0
|
1
|
0
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Planificare organizare,
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Planificare organizare,
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Planificare organizare,
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Acţiunea 20. Reglementarea internă a procesului de achiziții publice
Termenul de realizare: Trim.II 2018, permanent
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1. Ordinul intern privind activitatea grupului de lucru cu specificarea comprehensivă a drepturilor și responsabilităților fiecărui membru este elaborat și aprobat.
|
|
Președintele raionului
|
Dispoziție emisă
|
Dispoziția preşedintelui nr.59-A din 27.04.2018
|
|
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Responsabilităţi identificate .
|
Este Dispoziția președintelui nr.59A din 27.04.2018, cu modificări Dispoziția nr. 90A din 22.06.2018
|
|
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Nu efgectuiază achiziţii
|
+
|
|
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
organizare
|
Ordin emis, grup creat.
|
|
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
organizare
|
Ordin emis, grup creat.
|
|
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
organizare
|
Ordin emis, grup creat.
|
|
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
organizare
|
Ordin emis, grup creat.
|
|
|
|
|
|
|
Acţiunea 21. Consolidarea procesului de monitorizare a executării contractelor și efectuarea modificărilor în contracte
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, secretarul grupului lucru pentru achiziții
Indicator de progres: 1.Persoana responsabilă de monitorizare a procesului de executare a contractelor desemnată; 2.Rapoartele de monitorizare sunt prezentate lunar grupului de lucru pentru achiziții; 3.Numărul acordurilor de modificare a contractelor din numărul total de acorduri adiționale semnate, examinate și aprobate de grupul de lucru; 4. Numărul contractelor neperformante examinate în ședința grupului de lucru, cu luarea deciziilor în contextul acestora; 5.Valoarea penalităților aplicate; 6.Numărul de sesizări a organelor competente.
|
|
Grup de lucru creat
|
Preşedintele raionului,
|
Emiterea actului administrativ
|
Manole Gheorghe- pînă la data de 22.04.2018
Guțanu Raisa- de la data de 23.04.2018
|
Sunt executate rapoartele
|
Zero acorduri
|
Zero contracte
|
Zero penalităţi
|
Zero sesizări
|
|
Secretarul grupului de lucru pentru achiziții
|
executarea
|
Manole Gheorghe- pînă la data de 22.04.2018
Guțanu Raisa- de la data de 23.04.2018
|
Sunt executate rapoartele
|
Zero acorduri
|
Zero contracte
|
Zero penalităţi
|
|
|
Acţiunea 22. Încurajarea participării societății în componența grupului de lucru prin crearea unei liste de ONG-uri care vor primi înștiințări la anunțarea achizițiilor și includerea în componența grupului de lucru pentru achiziții a reprezentanților societății civile.
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, Președintele grupului lucru pentru achiziții, Secretarul grupului lucru pentru achiziții, , șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Registru de evidență a cererilor parvenite de la societatea civilă întocmit; 2.Numărul cererilor de includere în componența grupului de lucru pentru achiziții din partea societății civile; 3.Numărul reprezentanților societății civile incluși în componența grupului de lucru pentru achiziții; 4.Numărul procedurilor de achiziție, la care au participat reprezentanții societății civile în calitate de membri ai grupului de lucru pentru achiziții.
|
|
Preşședintele raionului,
|
Monitorizare
|
Este întocmit Registru de evidență a cererilor
|
Nu sunt cereri de includere în componența grupului de lucru pentru achiziții din partea societății civile
|
1
|
Nu sunt cereri
|
|
|
|
Preşedintele grupului lucru pentru achiziții,
|
gestionare
|
Este întocmit Registru de evidență a cererilor
|
Nu sunt cereri de includere în componența grupului de lucru pentru achiziții din partea societății civile
|
-
|
-
|
|
|
|
Secretarul grupului lucru pentru achiziții
|
Asigurarea informării ONG
|
Este întocmit Registru de evidență a cererilor
|
Nu sunt cereri de includere în componența grupului de lucru pentru achiziții din partea societății civile
|
-
|
-
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Asigurarea informării ONG
|
Este întocmit Registru de evidență a cererilor
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Asigurarea informării ONG
|
Este întocmit Registru de evidență a cererilor
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Asigurarea informării ONG
|
Este întocmit Registru de evidență a cererilor
|
0
|
1
|
0
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Asigurarea informării ONG
|
Este întocmit Registru de evidență a cererilor
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Asigurarea informării ONG
|
Este întocmit Registru de evidență a cererilor
|
0
|
1
|
0
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Asigurarea informării ONG
|
Este întocmit Registru de evidență a cererilor
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Acţiunea 23.1 Asigurarea respectării regulilor de evitare a conflictelor de interese pe parcursul aplicării procedurii de atribuire a contractului de achiziții
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Grupul de lucru pentru achiziţii
Indicator de progres: 1.Membrii grupului de lucru pentru achiziții informați și instruiți privind regulile de evitare a conflictelor de interese; 2.Declarațiile de confidențialitate și imparțialitate semnate de către fiecare membru al grupului de lucru la fiecare procedură de achiziție publică; 3.Numărul de încălcări constatate/Măsurile întreprinse în vederea înlăturării încălcărilor constatate.
|
|
Grupul de lucru pentru achiziţii
|
Monitorizare
|
11 membri ai grupului dintre care 2 suplianţi
|
Sunt prezente declaraţiile de confidențialitate și imparțialitate semnate de către fiecare membru al grupului de lucru
|
Nu sunt încălcări constatate
|
|
|
|
|
DGÎ
|
Monitorizare şi instruire. Semnarea declaraţiilor
|
+
|
+
|
0
|
|
|
|
|
Acţiunea 23.2 Prevenirea concurenței neloiale în achizițiile publice
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, Grupul de lucru pentru achiziții
Indicator de progres: 1.Numărul de participări a membrilor grupului de lucru pentru achiziții informați la instruiri privind regulile de combatere a concurenței neloiale în procesul de achiziție publică; 2.Numărul mediu de operatori economici participanți la o procedură de achiziție publică; 3.Numărul procedurilor anulate din lipsa concurenței/ofertelor; 4.Numărul contestațiilor depuse privind o procedurile de achiziție desfășurate de APL; 5.Numărul de încălcări constatate/ Măsurile întreprinse în vederea înlăturării încălcărilor constatate; 6.Numărul sezizărilor depuse de către APL la Agenția Achiziții Publice, Consiliul Concurenței, Centrul Național Anticorupție.
|
|
Preşedintele raionului,
|
Evaluarea riscurilor
|
Sunt 9 participări a membrilor grupului de lucru
|
Numărul mediu de operatori 2-3
|
2 proceduri anulate
|
Zero contestații depuse
|
Zero incălcări
|
Zero sesizări depuse
|
|
Grupul de lucru pentru achiziții
|
Respectarea condiţiilor legitime
|
9
|
2- 3
|
2
|
0
|
0
|
0
|
|
DGÎ
|
Monitorizare
|
1
|
2
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
Acţiunea 23. 3Instruirea specialiștilor în achiziții publice, a membrilor grupului de lucru pe achiziții din cadrul APL
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, Președintele grupului lucru pentru achiziții publice, Secretarul grupului lucru pentru achiziții publice,DGÎ
Indicator de progres: 1.Numărul specialiștilor, membrilor grupului de lucru pe achiziții instruiți; 2.Numărul instruirilor de care a beneficiat fiecare specialist în achiziții publice și membru al grupului de lucru.
|
|
Președintele raionului,
|
Monitorizare
|
11 specialiști
|
Instruirea se efectuează la fiecare procedură de achiziții publice
|
|
|
|
|
|
Președintele grupului lucru pentru achiziții publice,
|
Organizarea instruirii
|
11 specialiști
|
Instruirea se efectuează la fiecare procedură de achiziții publice
|
|
|
|
|
|
Secretarul grupului lucru pentru achiziții publice
|
Informarea membrilor grupului.
|
11 specialiști
|
Instruirea se efectuează la fiecare procedură de achiziții publice
|
|
|
|
|
|
DGÎ
|
Monitorizare
|
7
|
2
|
|
|
|
|
|
Prioritatea 4: Sporirea calității serviciilor publice printr-un management eficient al resurselor umane.
|
|
Acţiunea 24. Asigurarea angajării şi promovării agenţilor publici pe bază de merit şi de integritate profesională
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Consiliul Raional Cantemir, Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Numărul de agenți publici angajași prin concurs sau prin transfer de la alte entităţi publice; 2.Numărul de anunțuri privind lansarea concursurilor de ocupare a funcțiilor publice publicate pe portalul web; 3.Numărul cazierelor de integritate solicitate de entitățile publice la angajare; 4.Numărul de contestații depuse împotriva rezultatelor concursurilor organizate; 5.Numărul de agenți publici angajați/reconfirmați în funcții ca urmare a verificării conform Legii nr. 271/2008 privind verificarea titularilor și a candidaților la funcții publice.
|
|
Consiliul Raional Cantemir
|
Transparență
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Preşedintele
raionului
|
Transparență
Monitorizare
|
Nr.agenți publici angajaţi- 1prin transfer
|
0
|
Nr.caziere- 0
|
Nr.contestații- 0
|
Nr.agenți publici- 0
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
Zero contestații
|
Zero agenți publici
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
1
|
2
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Monitorizare
|
0
|
3
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizarea
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Acţiunea 25. Asigurarea condițiilor și încurajarea participării în cadrul instruirilor, programelor de dezvoltare profesională pentru agenții publici și aleșii locali (domeniul de specialitate, integritate anticorupție)
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Specialist principal responsabil de procesul de selectare/recrutare a de resurse umane, aparatul preşedintelui.
Indicator de progres: 1.Numărul agenților publici și aleșilor locali care a beneficiat de programe de dezvoltare profesională;
2.Numărul instruirilor, programelor de dezvoltare profesională de care a beneficiat un agent public, ales local pe durata unui an.
|
|
Preşedintele
raionului
|
Delegarea la instruire
|
2 agenţi publici
|
1
|
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Delegarea la instruire
|
|
|
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Delegarea la instruire
|
|
|
|
|
|
|
|
DGÎ
|
Monitorizare
|
6
|
2
|
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Delegarea la instruire
|
2
|
2
|
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Delegarea la instruire
|
|
|
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Delegarea la instruire
|
|
|
|
|
|
|
|
Acţiunea 26. Evaluarea permanentă a performanţelor personalului
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Președintele raionului, șefii DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT
Indicator de progres: 1.Numărul proceduri de evaluare efectuate ; 2.Numărul funcționarilor supuși evaluării.
|
|
Preşedintele
raionului
|
Aprecierea individuală a volumului, calităţii intensităţii muncii personalului
|
1
|
10
|
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Aprecierea individuală a volumului, calităţii intensităţii muncii personalului
|
1
|
4
|
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Aprecierea individuală a volumului, calităţii intensităţii muncii personalului
|
1
|
3
|
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
Ordinul direcţiei de desemnare a comisiei
|
1
|
7
|
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Aprecierea individuală a volumului, calităţii intensităţii muncii personalului
|
1
|
10
|
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Aprecierea individuală a volumului, calităţii intensităţii muncii personalului
|
1
|
9
|
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Aprecierea individuală a volumului, calităţii intensităţii muncii personalului
|
1
|
3
|
|
|
|
|
|
Acţiunea 27. Instituirea unui mecanism de evidență a reclamațiilor cetățenilor privind calitatea serviciilor publice prestate.
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Specialistul responsabil de relaţii cu publicul, aparatul preşedintelui
Indicator de progres:1 Boxă pentru reclamații instalată în cadrul APL;
2.Rubrică pentru reclamații disponibilă pe pagina web a APL; 3.Numărul cetățenilor nemulțumiți de calitatea serviciilor publice prestate; 4.Numărul problemelor depistate; 5.Raport privind evoluția calității serviciilor publice în viziunea cetățenilor/beneficiarilor elaborat și publicat;
|
|
Specialistul responsabil de relaţii cu publicul, aparatul preşedintelui
|
Recepţionarea reclamaţiilor, informarea angajatorului, întocmirea raportului
|
Boxă instalată în cadrul APL
|
-
|
0
|
Nu sunt reclamaţii
|
|
|
|
DGÎ
|
Monitorizare
|
1
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
Prioritatea 5: Îmbunătățirea comunicării cu cetățenii și transparenței activității Consiliului raional Cantemir și președintelui raionului.
|
|
Acţiunea 28. Elaborarea/îmbunătățirii funcționării paginii web prin plasarea informațiilor exacte, complete și în timp util.
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Preşedintele raionului;şefii: DGÎ;DF;DASPF;DCGCDLR;DAERF;SCT.
Indicator de progres: 1.Pagină web elaborată, funcțională și actualizată permanent cu informații;
2 Pagina web dispune de:
- compartimente privind transparența decizională; consultări publice; servicii publice, achiziții publice, etc.
- programul de lucru al APL și subdiviziunile sale, cu indicarea zilelor și orelor de audiență a funcționarilor responsabili de furnizarea informațiilor, documentelor oficiale;
- date despre Consiliu Local, aleșii locali (nume, date de contact);
- un instrument online pentru depunerea plângerilor/ reclamațiilor;
|
|
Preşedintele
raionului
|
Moniorizarea
|
Pagina web existenă
|
Informații plasate
|
Informații plasate
|
Informații plasate
|
0
|
|
|
DAERF
|
Pagina web a autorității.
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Informaţii prezentate pentru pagina web a APL.
|
1
|
1
|
0
|
0
|
0
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Ppagima DGÎ administrată și gestionată.
|
Plasate pe pagina DGÎ Ordine, Decizii ale Consiliului consultativ ; rezultate a examenelor de absolvire; Olimpiade / rezultatele, Rețeaua de instituții.
|
Programul de luacru al DGÎ, servicii; consultări; informații; contacte
|
Anunțuri la funcțiile de directori ai instituțiilor, angajați în rezultatul concursului organizat de direcției
|
Seminare / instruiri / formări; rapoarte de activitate / evaluare
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
Informaţii prezentate pentru pagina web.
|
Informaţii prezentate și plasate
|
+
|
+
|
+
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
Administrarea paginii web a DGÎ.
|
Informaţii prezentate și plasate
|
+
|
+
|
+
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Crearea paginii web a serviciului cultură.
|
Informaţii prezentate și plasate
|
+
|
+
|
+
|
|
|
|
Acţiunea 29. Organizarea și publicarea informațiilor privind ședințele/consultările publice pentru proiecte de decizie
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea simestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Preşedintele raionului;şefii: DGÎ;DF;DASPF;DCGCDLR;DAERF;SCT
Indicator de progres: 1.Numărul anunțurilor privind ședințele/consultările publice ce urmează a fi organizate; 2.Numărul consultărilor publice organizate; 3.Numărul participanților la consultări publice; 4.Numărul recomandărilor primite din partea participanților la proiectele de decizii; 5.Numărul recomandărilor acceptate; 6.Sinteza recomandărilor la fiecare proiecte de decizie consultat publicată pe pagina web a APL.
|
|
Preşedintele
raionului
|
Organizare
|
9
|
3
|
25
|
0
|
0
|
0
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
Direcţia finanţe,
|
Prezentarea pentru plasare pe pag web
|
3
|
3
|
57
|
60
|
15
|
15
|
|
Direcţia ASPF
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
Monitorizare
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|
Acţiunea 30. Crearea unor grupuri consultative de lucru permanente sau ad-hoc care participă la elaborarea proiectelor de decizii
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: Preşedintele raionului;L.Ţurcanu, secretar al Consiliului raional, şefii: DGÎ;DF;DASPF;DCGCDLR;DAERF;SCT
Indicator de progres: 1Numărul grupurilor de lucru permanente sau ad-hoc care participă în procesul decizional;
2.Numărul întrunirilor/ ședințelor grupurilor de lucru permanente sau ad-hoc
3.Numărul deciziilor adoptate cu consultarea grupurilor și numărul total de decizii adoptate.
|
|
Preşedintele
raionului
|
Adresări oficiale către ONG
|
2
|
3
|
23
|
|
|
|
|
L.Ţurcanu, secretar al Consiliului raional
|
Condiţii asigurate pentru participare
|
2
|
3
|
23
|
|
|
|
|
Direcția agricultură, economie și relații funciare
|
organizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcția construcții, gospodarie comunală, dezvoltare locală și regională
|
organizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcția Generală Învăţământ
|
organizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Direcţia finanţe,
|
organizare
|
1
|
3
|
3
|
|
|
|
|
Direcţia ASPF
|
organizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Serviciu Cultură şi Turism
|
organizare
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Acţiunea 31. Aigurarea respectării transparenţei în procesul decizional
Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: L.Ţurcanu, secretar al Consiliului raional
Indicator de progres: 1.Rapoartele anuale privind transparența în procesul decizional publicate pe paginile web ale entității.
2.Stabilirea unor indicatori calitativi privind transparența în procesul decizional.
|
|
L.Ţurcanu, secretar al Consiliului raional
|
Întocmirea raportului
|
1
|
2
|
|
|
|
|
|
Acţiunea 32. Plasarea informației privind ajutorul social plasat pe pagina web a autorității, panouri informative, mass-media locală și regională Termenul de realizare: Permanent cu verificarea semestrială a indicatorilor de progres
Instituţia responsabilă: DASPF
Indicator de progres:1.Numărul informațiilor privind ajutorul social plasat pe pagina web a autorității, panouri informative, mass-media locală și regională
|
|
DASPF
|
Monitorizare
|
Rapotrul de activitate a directiei plasat pe panoul informativ al DASPF
|
|
|
|
|
|
|
Total instituţii responsabile -8
|
0-numărul de instituţii care au realizat toţi indicatorii ; 8-numărul de instituţii care au restanţe la anumiţi indicatori ; 0-numărul de instituţii care nu au realizat niciun indicator
|
Total indicator.1
Restanţe:
A.4-DAERF; A.28-PR; A.29-5 instituţii (DCGCDLR, DGÎ ,DF,DASPF, SCT)
|
Total indicator.2
Restanţe:
A.28-PR, DAERF;
A.29- DCGCDLR, DAERF, DGÎ, DASPF, SCT;
A.30-DAERF, DCGCDLR, DGÎ,DASPF, SCT.
|
Total indicator.3
Restanţe:
A12-PR,DF. DGÎ,DASPF;
A13-DAERF, DF, DASPF, SCT;
A22-DAERF, DCGCDLR,DF, SCT;
A29-DAERF, DCGCDLR DGÎ, DASPF, SCT;
|
Total indicator.4
Restanţe:
A3-DGÎ;
A4- PR,DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT;
A13- PR,DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT;
A19- DGÎ, DF, DASPF, DCGCDLR, DAERF, SCT.
|
Total indicator.5
Restanţe:
A28- PR;
A13- CGCDLR, DAERF.
|
Indicator. 6
Restanţe:0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|