![]() |
Prima / Informaţii utile / Noutăţi /
Proiecte decizii, sedinta CR din 06 iunie 2019, pentru consultare publica(I)
30.05.2019
![]()
Republica Moldova Республика Молдова Consiliul Raional Районный Совет Cantemir Кантемир
D E C I Z I E nr. din 2019
or. Cantemir Cu privire la modificarea şi completarea deciziei nr.09/04-XXVI din 06.12.2018 „Cu privire la aprobarea bugetului local de nivelul II în lectura a doua pe anul 2019” În temeiul art. 43 (1) litera „b” din Legea privind administraţia publică locală nr. 436 – XVI din 28.12.2006, în conformitate cu prevederile art.61, alin.(1) al Legii finanţelor publice şi responsabilităţi bugetar-fiscale nr. 181 din 25 iulie 2014, art. 26 al Legii nr. 397 – XV din 16.10.03 privind finanţele publice locale şi Setului metodologic privind elaborarea, aprobarea şi modificarea bugetului, aprobat prin ordinul Ministerului Finanţelor nr. 209 din 24.12.2015 examinînd avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico- financiare şi construcţii,comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turizm, Consiliul Raional D E C I D E: 01.Decizia Consiliului raional Cantemir nr. 09/04-XXVI din 06 decembrie 2018 „Cu privire la aprobarea bugetului local de nivelul II în lectura a doua pe anul 2019” cu modificările şi completările ulterioare se modifică, după cum urmează: 01.1 În punctul 01 la venituri cifra „ 148291,8 mii lei se înlocuieşte cu cifra „153089,2 mii lei” şi la cheltuieli cifra „150066,4 mii lei”se înlocuieşte cu cifra „ 167919,5 mii lei”. 01.2 Anexa nr.1 din punctul 02 intitulată: „Sinteza indicatorilor generali şi sursele de finanţare ale bugetului local de nivelul II pe anul 2019”, va avea un nou cuprins, conform anexei nr.1 la prezenta decizie. 01.3 Anexa nr.2 din punctul 03 intitulată: „ Componenţa veniturilor proprii a bugetului local de nivelul II pe anul 2019” va avea un nou cuprins, conform anexei nr.2 la prezenta decizie. 01.4 Anexa nr.3 din punctul 04 intitulată: „ Volumul transferurilor de la bugetul de stat către bugetul local de nivelul II pe anul 2019” va avea un nou cuprins, conform anexei nr.3 la prezenta decizie. 01.5 Anexa nr.4 din punctul 05 intitulată: „ Resursele şi cheltuielile bugetul local de nivelul II conforn clasificaţiei funcţionale şi pe programe pe anul 2019” va avea un nou cuprins,conform anexei nr. 4 la prezenta decizie. 01.6 Anexa nr.5 din punctul 06 intitulată „ Volumul resurselor atrase de instituţiile bugetare finanţate din bugetul local de nivelu II pe anul 2019” va avea un nou cuprins, conform anexei nr.5 la prezenta decizie. 02. Secretarul consiliului raional va asigura aducere la cunoştinţă publicului, prin publicare sau prin afişare în locuri publice, a prezentei decizii şi a anexelor la decizie în termenii stabiliţi de legislaţie. 03. Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina dlui Andrei Ciobanu , preşedintele raionului şi comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii. Preşedintele şedinţei ______________ Contrasemnată Secretarul consiliului raional Ludmila Ţurcanu Elaborat Direcţia finanţe Veaceslav Cozma
Anexă la decizia consiliului raional Cantemir nr._______ din ______
Notă informativă la proiectul deciziei privind modificarea deciziei consiliului raional Cantemir „Cu privire la aprobarea bugetului local de nivelul II în a doua lectură pe anul 2019”
Proiectul deciziei este elaborat în legătură cu necesitatea alocării surselor financiare şi soluţionării diferitor probleme de ordin social.. 01.Se propune de alocat din soldul mijloacelor cu caracter general existente la 01.01.2019 la contul consiliului raional, suma de – 13055,7 mii lei după cum urmează: 01.1 – 3096,5 mii lei pentru asigurarea implementării Legii nr.270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar în conformitate cu demersurile înaintate de administratorii de buget şi achitarea cheltuielilor de personal la timp, după cum urmează: • Administraţiei Consiliului raional Cantemi conform demersului nr.158 din 20.05.2019 – 899,3 mii lei inclusiv: - la subprogramul 0301 „Exercitarea guvernării” - 491,2 mii lei; - la subprogramul 0302 „Servicii de suport pentru exercitarea guvernării” – 278,2 mii lei; - la subprogramul 5101 „ Politici şi management în domeniul agriculturii” – 43,8 mii lei; - la subprogramul 6101 „ Politici şi management în domeniul dezvoltării regionale şi construcţiilor” – 86,1 mii lei. • Direcţiei finanţe Cantemir conform demersului nr.134 din 22 mai 2019 – 110,9 mii lei la subprogramul 0501 „Politice şi managemewnt în domeniul bugetar-fiscal • Serviciului cultură şi turizm Cantemir conform demersului nr.40 din 20.05.2019 – 1761,0 mii lei inclusiv: - la subprogramul 8501 „Politici şi management în domeniul culturii – 193,5 mii lei; - la subprogramul 8502 „ Dezvoltarea culturii” - 1506,4 mii lei; - la subprogramul 8503 „ Protejarea şi punerea în valoare a patrimoniului cultural naţional” - 61,1 mii lei • Direcţiei generale învăţămînt Cantemir conform demersului nr.217 din 20.05.2019 - 224,8 mii lei la subprogramul 8801 „ Politici şi management în domeniul educaţiei”; • Direcţiei asistenţă socială şi protecţia familiei conform demersului nr.241 din 21.05.2019 - 100,5 mii lei la subprogramul 9010 „Asistenţă socială a persoanelor cu necesităţi speciale” pentru acoperirea parţială a cheltuielilor de personal la serviciul social asistenţă personală. 01.2 – 100,0 mii lei la subprogramul 0301 „Exercitarea guvernării” inclusiv: - Primăriei Haragîş - 100,0 mii lei pentru reparaţia fasadei clădirei primăriei şi amenajare. 01.3 – 200,0 mii lei la subprogramul 3502 „Ordine şi siguranţă publică” Consiliului raional pentru construcţia terenului de mini fotbal cu dimensiunile de 32x16 m în adiacenţa sediului Inspectoratului de Poliţie Cantemir. 01.4 – 200,0 mii lei la subprogramul 5802 „ Reţele şi conducte de gaze” Inclusiv: - Primăriei Vişniovca – 200,0 mii lei pentru gazificarea satului. 01.5 –190,0 mii lei la subprogramul 6402 „Dezvoltarea drumurilor” inclusiv: -Primăriei Coştangalia – 190,0 mii lei pentru construcţia unei porţiuni de drum deteriorate în urma alunecărilor de teren. 01.6 – 260,0 mii lei la subprogramul 7502 „Dezvoltarea gospodăriei de locuinţa şi serviciilor comunale” inclusiv: - Primăriei Pleşeni – 200,0 mii lei pentru construcţia unui pavaj în centrul satului; - Primăriei Plopi – 60,0 mii lei pentru amenajarea cimitirului din satul Plopi. 01.7 – 150,0 mii lei la subprogramul 7503 „ Aprovizionarea cu apă şi canalizare” inclusiv: - Primăriei Ţiganca – 150,0 mii lei pentru automatizarea şi optimizarea sistemului de aprovizionare cu apă în satul Ţiganca.
01.8 – 200,0 mii lei la subprogramul 7505 „Iluminarea stradală” inclusiv: - Primăriei Chioselia – 150,0 mii lei pentru iluminarea stradală; - Primăriei Ţiganca – 50,0 mii lei pentru iluminarea stradală. 01.9 – 400,0 mii lei la subprogramul 8019 „Dezvoltarea şi modernizarea instituţiilor în domeniul ocrotirii sănătăţii” iclusiv: - Consiliului raional Cantemir – 200,0 mii lei inclusiv: IMSP Spitalului raional Cantemir pentru achiziţionarea echipamentului de răcire tip cameră – 70,0 mii lei şi pentru lucrările de reparaţie a trotuarelor pe teritoriul instituţiei - 130,0 mii lei. - Primăriei Porumbeşti – 200,0 mii lei pentru reparaţia capitală a interiorului clădirii Oficiului Medicilor de Familie Porumbeşti cu conectarea la apeduct, gazificarea clădirii şi montarea sistemei autonome de încălzire. 01.10 – 500,0 mii lei la subprogramul 8502 „Dezvoltarea culturii” inclusiv: - Primărieie Goteşti – 200,0 mii lei pentru reparaţia acoperişului la căminul cultural din satul Constantineşti, comuna Goteşti; - Primăriei Cîşla – 150,0 mii lei pentru reparaţia clădirii căminului cultural din satul Cîşla; - Primăriei Cîietu – 150,0 mii lei pentru schimbarea acoperişului la căminul cultural din satul Cîietu. 01.11 – 100,0 mii lei la subprogramul 8603 „Tineret” Inclusiv: - Primăriei Plopi – 100,0 mii lei pentru procurarea şi instalarea unui teren de joacă modern în satul Hîrtop, comuna Plopi. 01.12 – 600,0 mii lei la subprogramul 8802 „Educaţie timpurie” Inclusiv: - Primăriei Tartaul – 200,0 mii lei pentru reparaţia acoperişului la grădiniţa de copii din satul Tartaul blocul B; - Primăriei Enichioi – 200,0 mii lei pentru schimbarea acoperişului la grădiniţa de copii din satul Enichioi, blocul 2; - Primăriei Cîrpeşti – 200,0 mii lei pentru reparaţia sistemului electric interior la grădiniţa de copii din satul Cîrpeşti. 01.13 – 200,0 mii lei Direcţiei Asistenţă socială şi protecţia familiei Cantemir la subprogramul 9019 „Protecţie Socială a unor categorii de cetăţeni” pentru deservirea bătrînilor şi persoanelor din familii defavorizate la cantina Asociaţiei „Concordia Proiecte Sociale” Centrului Multifuncţional din s.Hanaseni comuna Pleşeni. 01.14 – 6859,2 mii lei instituţiilor de învăţămînt preşcolar, primar,secundar general, complementar (extraşcolar) se alocă soldurile mijloacelor băneşti neutilizate din anul precedent din contul transferurilor cu destinaţie specială primite de la bugetul de stat şi din bugetul raional, după cum urmează: – 277,4 mii lei la subprogramul 8802 „Educaţie timpurie” inclusiv: - I.P.şcolii primare –grădiniţă Acui - 104,6 mii lei; - I.P şcolii primare –grădiniţă Ghioltosu - 124,9 mii lei; - I.P Gimnaziului –grădiniţă „V.Curbet”Ţarancuţa - 37,3 mii lei; - I.P.Gimnaziului –grădiniţă Cîşla - 10,6 mii lei. – 95,5 mii lei la subprogramul 8803 „Învăţămînt primar” inclusiv: - I.P.Şcolii- primare grădiniţă Acui - 48,7 mii lei; - I.P.Şcolii primare-grădiniţă Ghioltosu - 46,8 mii lei. – 3150,3 mii lei la subprogramul 8804 „Învăţămînt gimnazial” inclusiv: - I.P Gimnaziului „A.Puşkin” Cantemir - 46,2 mii lei; - I.P.Gimnaziului „M.Eminescu”Baimaclia - 80,4 mii lei; - I.P.Gimnaziului „V.Hanganu” Cociulia -15,4 mii lei; - I.P.Gimnaziului „V.Pârvan” Goteşti -789,2 mii lei; - I.P.Gimnaziului „I.Creangă” Cania -110,6 mii lei; - I.P.Gimnaziului Capaclia - 175,1 mii lei;
- I.P.Gimnaziului „N.Sulac” Sadîc - 209,5 mii lei; - I.P.Gimnaziului Cîietu - 22,0 mii lei; - I.P.Gimnaziului”L.Chiriac” Antoneşti -129,1 mii lei; - I.P.Gimnaziului Plopi - 24,7 mii lei; - I.P.Gimnaziului Larguţa -107,1 mii lei; - I.P.Gimnaziului Haragîş -42,8 mii lei; - I.P.Gimnaziului „I.Vazov” Stoianovca -9,0 mii lei; - I.P.Gimnaziului lingura -8,2 mii lei; - I.P.Gimnaziului „G.Vieru”Coştangalia - 14,8 mii lei; - I.P.Gimnaziului „N.Botgros”Chioselia - 5,1 mii lei; - I.P.Gimnaziului Enichioi - 59,8 mii lei; - I.P.Gimnaziului Porumbeşti - 207,1 mii lei; - I.P.Gimnaziului „M.Eminescu” Cantemir -293,0 mii lei; - I.P. Gimnaziului”M.Sadoveanu”Hanaseni -187,1 mii lei; - I.P.Gimnaziului Vişniovca - 95,2 mii lei; - I.P.Gimnaziului „I.Cojocaru” Ţiganca -359,0 mii lei; - I.P.Gimnaziului „Delta” Tartaul - 6,0 mii lei; - I.P.Gimnaziului „Ştefan cel Mare”Cîrpeşti - 80,5 mii lei; - I.P.Gimnaziului-grădiniţă Cîşla - 54,5 mii lei; - I.P.Gimnaziului-grădiniţă „V:Curbet” Ţarancuţa - 18,9 mii lei; – 1360,8 mii lei la subprogramul 8806 „Învăţămînt liceal” inclusiv: - I.P.Liceului Teoretic „D.Cantemir” Cantemir - 196,9 mii lei; - I.P.Liceului Teoretic „N.Mihai” Ciobalaccia -377,6 mii lei; - Serviciului de transportare a elevilor - 786,3 mii lei. – 1939,1 mii lei la subprogramul 8814 „Educaţie extraşcolară şi susţinerea elevilor dotaţi” inclusiv: - Centrului de creaţie a copiilor - 1266,6 mii lei; - Şcolii de arte „V.Hanganu” Cantemir - 639,8 mii lei; - Taberei de odihnă Hanaseni - 11,0 mii lei; - Olimpiade - 21,7 mii lei: – 36,1 mii lei la subprogramul 8815 „curriculum” inclusiv: - BAC-Examene - 36,1 mii lei; 02. În conformitate cu Regulamentul privind repartizarea şi utilizarea mijloacelor financiare din componenta unităţii administrativ-teritoriale, aprobat prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.868 din 08,10,2014 „Cu privire la finanţarea în bază de cost standart per/elev a instituţiilor de învăţămînt primar şi secundar general din subordinea autorităţilor publice locale de nivelul al doilea” se redistribuie alocaţiile bugetare între subprogramele programului „Învăţămînt”,cod 88 în conformitate cu decizia Consiliului de administrare a Direcţiei generale învăţămînt Cantemir nr.05/1 din 14.05.2019 „ Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din componenta raională” suma de – 2060,6 mii lei din mijloacele financiare preconizate la acţiuni generale la consiliul raional, codul instituţie 02934, programul/subprogramul P1P2 cod 8806 „ Învăţămînt liceal” pentru reparaţii capitale şi dotarea instituţiilor de învăţămînt cu mijloace fixe ,după cum urmează:
03. Se propune de a majora resursele atrase de instituţiile publice din învăţămînt de la prestarea serviciilor cu plată cu linia bugetară: S1S2 22, S3S4 297 şi la cheltuieli conform clasificaţiei funcţionale şi pe programe/subprograme în conformitate cu demersurile înaintate, după cum urmează:
04 Se propune de a majora resursele atrase de instituţiile de învăţămînt în baza contractelor de grant cu Agenţia pentru Eficienţă Energetică pentru cheltuieli capitale cu linia bugetară: S1S2 22, S3S4 296 „Resurse Fonduri speciale”, S5S6 „ Surse interne” conform demersurilor înaintate, după cum urmează:
05. În conformitate cu demersurile înaintate de Serviciul cultură şi turizm şi Direcţia asistenţă socială şi protecţia familiei se propune redistribuirea alocaţiilor aprobate pe anul 2019 între nivelele clasificaţiei economice în cadrul unei funcţii şi program/subprogram în scopul acoperirii parţiale a cheltuielilor de personal legate de implementarea prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar , după cum urmează: mii lei
În legătură cu cele expuse mai sus se modifică anexele nr.1,2,3,4 şi nr.5 la decizia nr 09/04- XXVI din 06.12.2018 „ Cu privire la aprobarea bugetului local de nivelul II în lectura a doua pe anul 2019” La nota în cauză se anexează tabelele nr.1,2,3,4 şi nr.5 care includ modificarea indicatorilor generali şi sursele de finanţare ale bugetului local de nivelul II pe anul 2019 ,componenţa veniturilor proprii a bugetului local de nivelul II pe anul 2019, volumul transferurilor de la bugetul de stat către bugetul local de nivelul II pe anul 2019, resursele şi cheltuielile bugetului local de nivelul II conform clasificaţiei funcţionale şi pe programe pe anul 2019 şi volumul resurselor atrase de instituţiile bugetare finanţate din bugetul local de nivelul II pe anul 2019. Şeful direcţiei finanţe Cantemir Veaceslav Cozma
Republica Moldova Республика Молдова Consiliul Raional Районный Совет Cantemir Кантемир
D E C I Z I E
nr. / –XXVI din 06 iunie 2019 or. Cantemir
Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din fondul de rezervă.
În temeiul art. 43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436 – XVI din 28.12.2006, art. 18 din Legea privind finanţele publice locale nr. 397 – XV din 16.10.03, deciziei Consiliului raional Cantemir ,nr.05/07-XXIII din 23.06.2005„Despre Regulamentul privind constituirea Fondului de rezervă a Consiliului raional şi utilizarea acestuiea” pct.4 ( cu modificările ulterioare) examinînd avizul comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate finanţe,buget, activităţi economico–financiare şi construcţii , comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social - culturale şi turizm Consiliul Raional D E C I D E:
1.Se alocă din fondul de rezervă a Consiliului raional Cantemir – 50,0 mii lei, după cum urmează: -Direcţiei Asistenţă Socială şi Protecţia Familiei la subprogramul 9012 „Protecţie socială în cazuri exepţionale” suma de -50,0mii lei inclusiv; -15,0mii lei pentru acordarea ajutorului financiar dl.Tabureanu Victor anul naşterii 12.08.1962 domiciliat s.Iepureni raionul Cantemir,veteran, participant la războiul pentru Independenţa şi integritatea teritorială a R.Moldova ,pentru acoperirea parţială a cheltuelilor de reparaţie a casei în rezultatul alunecărilor de teren. -10,0 mii lei pentru acordarea ajutorului financiar dl.Para Andrian anul naşterii 16.02.1979 domiciliat s.Antoneşti raionul Cantemir pentru acoperirea cheltuelilor suportate în rezultatul incendiului produs la 23.04.2019 care a distrus acoperişul complect. -5,0 mii lei pentru acordarea ajutorului financiar dl.Adescenco Vasile anul naşterii 02.01.1953 domiciliat s.Lingura raionul Cantemir pentru acoperirea cheltuelilor suportate în rezultatul incendiului produs la 22.03.2019 care a deteriorat 2 geamuri, o uşă şi parţial acoperişul casei. -10,0mii lei pentru acordarea ajutorului financiar dl. Guci Dumitru anul naşterii 19.02.1956 domiciliat s.Baimaclia raionul Cantemir, participant la războiul pentru Independenţa şi integritatea teritorială a R.Moldova, gradul de dizabilitate accentuat , pentru tratament complex costisitor . -10,0 mii lei pentru acordarea ajutorului financiar dl.Corcimari Alexei anul naşterii 28.03.1953 domiciliat s.Cania raionul Cantemir pentru tratament complex costisitor după intervenţia chirurgicală .
2.Executarea deciziei se pune în sarcina preşedintelui raionului dlui Ciobanu Andrei.
3.Controlul executării prezentei decizii se atribuie comisiei consultative de specialitate finanţe,buget, activităţi economico-financiare şi construcţii.
Preşedintele şedinţei
Avizat Secretarul consiliului raional Ţurcanu Ludmila
Elaborat Direcţia Finanţe Şeful Direcţiei Veaceslav Cozma
Anexă la decizia consiliului raional Cantemir nr._______ din ______________
Notă informativă la proiectul deciziei „Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din fondul de rezervă a Consiliului raional Cantemir”
Proiectul deciziei este elaborat în legătură cu necesitatea alocării mijloacelor financiare din fondul de rezervă a consiliului raional Cantemir în baza demersurilor adresate către consiliul raional.
Se alocă din fondul de rezervă a Consiliului raional Cantemir –50,0 mii lei, după cum urmează: -Direcţiei Asistenţă Socială şi Protecţia Familiei la subprogramul 9012 „Protecţie socială în cazuri exepţionale” suma de -50,0 mii lei inclusiv; -15,0mii lei pentru acordarea ajutorului financiar dl.Tabureanu Victor anul naşterii 12.08.1962 domiciliat s.Iepureni raionul Cantemir,veteran, participant la războiul pentru Independenţa şi integritatea teritorială a R.Moldova ,pentru acoperirea parţială a cheltuelilor de reparaţie a casei în rezultatul alunecărilor de teren. -10,0 mii lei pentru acordarea ajutorului financiar dl.Para Andrian anul naşterii 16.02.1979 domiciliat s.Antoneşti raionul Cantemir pentru acoperirea cheltuelilor suportate în rezultatul incendiului produs la 23.04.2019 care a distrus acoperişul complect. -5,0 mii lei pentru acordarea ajutorului financiar dl.Adescenco Vasile anul naşterii 02.01.1953 domiciliat s.Lingura raionul Cantemir pentru acoperirea cheltuelilor suportate în rezultatul incendiului produs la 22.03.2019 care a deteriorat 2 geamuri, o uşă şi parţial acoperişul casei. -10,0mii lei pentru acordarea ajutorului financiar dl. Guci Dumitru anul naşterii 19.02.1956 domiciliat s.Baimaclia raionul Cantemir, participant la războiul pentru Independenţa şi integritatea teritorială a R.Moldova, gradul de dizabilitate accentuat pentru tratament complex costisitor . -10,0 mii lei pentru acordarea ajutorului financiar dl.Corcimari Alexei anul naşterii 28.03.1953 domiciliat s.Cania raionul Cantemir pentru tratament complex costisitor după intervenţia chirurgicală .
Şeful Direcţiei Finanţe Cantemir V.Cozma Republica Moldova Республика Молдова Consiliul Raional . Районный Совет Cantemir Кантемир
D E C I Z I E
nr . / -XXV din. 06.06.2019
or. Cantemir
Cu privire la casarea bunurilor uzate raportate la mijloacele fixe a Direcţiei Finanţe
În temeiul art. 43,alineatul (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legea privind descentralizarea administrativă nr.435-XVI din 28.12.2006, Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr.500 din 12.05.1998 „Despre aprobarea Regulamentului privind casarea bunurilor uzate ,raportate la mijloacele fixe”, examinînd demersul Direcţiei Finanţe, avizele comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate finanţe,buget, activităţi economico – financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt,cultură, protecţie socială,sănătate publică, muncă,activităţi social-culturale şi turism,comisiei consultative de specialitate agricultură, industrie,amenajarea teritoriului şi protecţia mediului, Consiliul Raional Cantemir
DECIDE:
01. Se ia act de nota informativă privind casarea bunurilor uzate ,raportate la mijloacele fixe,prezentată de Direcţia Finanţe ( se anexează).
02. Se aprobă registrul nr.1 şi nr.2 a actelor mijloacelor fixe ce urmează a fi casate (se anexează).
03. Se aprobă procesul-verbal de casare a mijloacelor fixe Direcţiei Finanţe forma nr. MF-4 (buget) la suma de 23897 (Douăzeci şi trei mii opt sute nouăzeci şi şapte) lei.
04. Despre executarea deciziei în cauză se va informa la următoarea şedinţă ordinară din trim. III,2019.
05. Controlul executăriii deciziei în cauză se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate finanţe,buget.activităţi economico-financiare şi construcţii.
Preşedintele şedinţei ______________ Contrasemnată Secretarul consiliului raional Ludmila Ţurcanu Elaborat Direcţia finanţe Veaceslav Cozma
Anexă la decizia consiliului raional Cantemir nr._______ din ______
Notă informativă la proiectul deciziei privind casarea bunurilor uzate raportate la mijloacele fixe a Direcţiei Finanţe.
Proiectul deciziei este elaborat în legătură cu casărea bunrilor uzate raportate la mijloace fixe a Direcţiei Finanţe,fiind moral învechite şi uzate . Analizînd gradul de uzură şi starea tehnică a mijloacelor fixe incluse în registru nr.1 şi nr.2 Direcţia Finanţe Cantemir vine cu propunerea către consiliul raional Cantemir pentru casărea bunrilor uzate raportate la mijloace fixe şi scoaterea de la evidenţă contabilă a bunurilor .
Şeful Direcţiei Finanţe Cantemir V.Cozma
Consiliul Raional Районный Совет Cantemir Кантемир
D E C I Z I E Proiect nr. 04 / -XXVI din 06.06.2019 or. Cantemir
Cu privire la aprobarea programului de activitate a subdiviziunilor Consiliului raional şi al aparatului preşedintelui raionului pe semestru II, 2019
În temeiul art. 43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006 , examinând proiectul Programului de activitate al Consiliului Raional, a subdiviziunilor sale şi a aparatului preşedintelui raionului pe semestru I al anului 2019, avizele comisiei consultative de specialitate drept , disciplină şi culte , comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale : învăţământ, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate agricultură, industrie, amenajarea teritoriului şi protecţia mediului, Consiliul Raional
Decide:
01. Se aprobă programul de activitate al Consiliului Raional,a subdiviziunilor sale şi a aparatului preşedintelui raionului pe semestru II al anului 2019 după cum urmează; aparatul preşedintelui raionului Cantemir (anexa nr.1 ); direcţia finanţe(anexa nr.2 ); direcţia construcţii, gospodărie comunală, dezvoltare regională şi locală (anexa nr.3 ); direcţia agricultură, economie şi relaţii funciare(anexa nr.4 ); direcţia generală învăţămînt(anexa nr.5 ); direcţia asistenţă socială şi protecţia familiei(anexa nr.6 ) serviciul cultură şi turism(anexa nr.7 ).
02. Conducătorii subdiviziunilor Consiliului Raional vor întreprinde măsurile necesare pentru îndeplinirea acţiunilor trasate.
03. Responsabilitatea pentru monitorizarea realizării programului sus menţionat se pune în seama dnei Liudmila Ţurcanu, secretarul consiliului raional şi vicepreşedinţii raionului.
04. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa factorilor nominalizaţi , altor persoane interesate şi publicului în termen de 10 zile.
05. Despre executarea prezentei decizii Consiliul Raional va fi informat în trimestrul I al anului 2020.
06. Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina dlui Andrei Ciobanu, preşedintele raionului, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte. Preşedintele şedinţei _______________
Elaborat:__________V.Balan, şef serviciu administraţie publică
Avizat : Secretarul Consiliului Raional Liudmila Ţurcanu
Republica Moldova Республика Молдова Consiliul Raional Районный Совет Cantemir Кантемир
D E C I Z I E nr.04/-XXVI din 06.06.2019 or. Cantemir
Cu privire la deciziile cu termen de control adoptate de Consiliul Raional Cantemir în trimestrul I al anului 2019
În temeiul art. 43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, examinând nota privind deciziile cu termen de control adoptate de Consiliul Raional Cantemir în trimestrul I al anului 2019, avizul comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
D E C I D E :
01.Se ia act de nota şi anexele la nota privind deciziile cu termen de control adoptate de Consiliul Raional Cantemir în trimestrul I al anului 2019, prezentate în anexele nr.1, nr.2, nr.3, nr.4.
02.Se obligă şefii subdiviziunilor Consiliului raional, aparatul preşedintelui raionului să prezinte informaţii şi dări de seamă serviciului administraţie publică, despre mersul executării sau executarea deciziilor cu termen de control conform termenelor stabilite.
03.Responsabil de monitorizarea executării prezentei decizii se desemnează dna Ludmila Ţurcanu, secretar al consiliului raional .
04. Controlul executării deciziei se pune în sarcina dlui Andrei Ciobanu, preşedintele raionului şi comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Preşedintele şedinţei ____________
Avizat :____________ Ludmila Ţurcanu, secretar al consiliului raional
Proiect elaborat:_________Victoria Balan, şef serviciu administraţie publică;
Anexa nr.1 la decizia Consiliului raional nr. 04/ -XXVI din 06.06.2019
N O T Ă privind deciziile cu termen de control adoptate de Consiliul Raional Cantemir în trimestrul I al anului 2019
În trimestrul I al anului 2019 au fost convocate, organizate şi desfăşurate trei şedinţe ale consiliului raional, una ordinară la data de 21.03.2019 şi două extraordinare la 07.02.2019 şi 09.04.2019. În cadrul acestor şedinţe s-au adoptat total 52 decizii . În anexa nr.1 la nota în cauză sunt indicate 52 decizii executate, din ele 8 decizii s-au aflat la control pe perioada 2015- 2018 şi 44 decizii adoptate în trimestrul I al anului 2019. În anexa nr.2 la notă sunt indicate 11 decizii în derulare, toate adoptate în perioada 27.09.2018- 21.03.2019. În anexa nr.3 se indică 10 decizii adoptate în perioada 2013-2019 care se află la control şi proces de executare de lungă durată.
Şef serviciu administraţie publică Victoria Balan
Anexa nr. 01 la nota deciziei Consiliului raional nr. 04/ –XXVI din 06.06.2019 L I S T A deciziilor Consiliului Raional Cantemir adoptate și executate.
Şef serviciu administraţie publică Victoria Balan
Anexa nr.02 la nota deciziei Consiliului raional nr. 04/–XXVI din 06.06.2019.
L I S T A deciziilor Consiliului Raional Cantemir cu termen de control care se află în proces de derulare pe parcursul anului 2019.
Şef serviciu administraţie publică Victoria Balan
Anexa nr. 03 la nota deciziei Consiliului raional nr. 04/ –XXVI din 06.06.2019.
L I S T A deciziilor Consiliului Raional Cantemir cu termen de control care se află în proces de executare de lungă durată
Şef serviciu administraţie publică Victoria Balan
Republica Moldova Республика Молдова Consiliul Raional Районный Совет Cantemir Кантемир
D E C I Z I E nr.04/-XXVI din 06.06.2019 or. Cantemir
Cu privire la casarea bunurilor IMSP „Spitalul Raional Cantemir”
În temeiul art.43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006, Legii privind descentralizarea administrativă nr.435-XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr.411-XII din 20.03.1995, nr.404 din 30.10.2007 „Cu privire la delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raion”, deciziei Consiliului Raional Cantemir nr.11/01-XXIV din 21.12.2007 „Cu privire la reorganizarea sistemului sănătăţii raionului Cantemir”, Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr.500 din 12.05.1998 „despre aprobarea Regulamentului privind casarea bunurilor uzate, raportate la mijloacele (fondurile) fixe” examinând demersul administraţiei IMSP „Spitalul Raional Cantemir” şi a altor acte privind casare a bunurilor instituţiei nominalizate, avizele, avizele comisiei consultative de specialitate activităţii economico-financiare, comisiei consultative de specialitate învăţământ, cultură protecţie socială, sănătate publică, muncă, şi activităţi social-culturale, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte,Consiliul Raional D E C I D E: 01.Se casează bunurile IMSP „Spitalul Raional Cantemir” după cum urmează:
02.Contabilitatea aparatului preşedintelui raionului în comun cu contabilitatea IMSP „Spitalul Raional Cantemir” va scoate de la evidenţa instituţiei date bunurile sus nominalizate în termen de 10 zile. 03.Direcţia generală finanţe va verifica oportunitatea utilizării detaliilor, elementelor obiectelor casate, valoare şi posibilitatea de utilizare a lor. 04.Executarea deciziei în cauză se pune în sarcina d-lui A.Ciobanu, preşedintele raionului. 05.Controlul executării deciziei prezente se pune în seama comisiei consultative de specialitate învăţământ, cultură protecţie socială, sănătate publică, muncă şi activităţi social-culturale, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Preşedintele şedinţei ________________________
Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Elaborat:____________ Iurie Mihaescu Director al IMSP Spitalul Raional Cantemir
Republica Moldova Республика Молдова Consiliul Raional Районный Совет Cantemir Кантемир
D E C I Z I E nr.04/-XXVI din 06.06.2019 or. Cantemir
Despre demersul IMSP Spitalul Raional Cantemir privind acordul Consiliului Raional Cantemir în calitate de comodant pentru darea în locaţiune a unor spaţii din incinta imobilului instituţiei vizate În temeiul art.43 (1), litera c, d, attr.74-77 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Codul civil al Republicii Moldova, nr.1107 din 06.06.2002, art.4, alin.2, lit.a) din Legea 435 din 28.12.2006, privind descentralizarea administrativă, Legea bugetului de stat pentru anul 2019, nr.303 din 30.11.2018 , Legii nr.523-XIY din 16.07.1999, cu privire la proprietatea unităţilor administrativ-teritoriale, art.9, alin.(2) , lit. h din Legea nr.121-XV din 04.05.2007, privind administrarea şi deetatizarea proprietăţii publice, Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr.483 din 29.03.2008, pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de dare în locaţiune a activelor neutilizate, demersurilor nr.109 şi 110 din 08.05.2019 a Serviciului da Pază al MAI, filiala Leova, examinând avizele comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, Consiliul Raional DECIDE: 01.Se ia act de notă informativă despre demersul IMSP Spitalul Raional Cantemir, privind acordul Consiliului Raional Cantemir, în calitate de comodant pentru darea în locaţiune a unor spaţii din incinta imobilului instituţiei vizate (se anexează). 02.Se permite darea în locaţiune, prin negocieri directe, prntru o periodă de 3(trei) ani a spaţiilor de 11,26m2 şi 20.3m2 în incinta IMSP Spitalul Raional Cantemir situat pe adresa: or.Cantemir, str.Testemiţanu 1. 03.Se aprobă conţinutul contractului de locaţiune ( se anexează). 04.Se împuterniceşte directorului IMSP Spitalul Raional Cantemir să încheie şi să semneze contractul de locaţiune şi prestări servicii comunale în numele IMSP Spitalul Raional Cantemir cu ÎS Serviciul de Pază al MAI, filiala Leova, în condiţiile Legii Bugetului de stat pe anul respectiv. 05.Prevederile prezentei decizii se aduc la cunoştinţă ÎS Serviciul de Pază al MAI, filiala Leova, factorilor interesaţi şi publicului în termen de 10 zile prin înmînare, expediere şi afişare pe standul sau site-ul Consiliului Raional Cantemir. 06. Informaţia, despre executarea deciziei date, se va prezenta Consiliului Raional Cantemir de către directorul IMSP Spitalul Raional Cantemir, în trimestrul IV al anului 2019. 07.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Preşedintele şedinţei ________________________
Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Elaborat:____________ Iurie Mihaescu Director al IMSP Spitalul Raional Cantemir
Anexa la decizia Consiliului Raional nr.04/-XXVI din 06.06.2019
Notă informativă despre demersul IMSP Spitalul Raional Cantemir, privind acordul Consiliului Raional Cantemir în calitate de comodant pentru darea în locaţiune a unor spaţii din incinta imobilului instituţiei vizate.
În baza demersurilor cu nr.109 şi 110 din data de 08.05.2019, emise de către ÎS Paza de Stat al MAI, filiala Leova (copiile se anexează), administraţia IMSP Spitalul Raional Cantemir solicită permisiunea Consilului Raional Cantemir în calitate de comodant, de a permite darea în locaţiune, prin negocieri directe, a spaţiului de 11,26 m2, pentru asigurarea securităţii utilajului tehnic de prestare a serviciilor de pază (montat in incinta instituţiei) şi a spaţiului de 20.3m2 pentru dislocarea grupei operative. Director al IMSP Spitalul Raional Cantemir Iurie Mihaescu
Republica Moldova Республика Молдова Consiliul Raional Районный Совет Cantemir Кантемир
D E C I Z I E nr.04/-XXVI din 06.06.2019 or. Cantemir
Cu privire la aprobarea hotărîrii comisiei de privatizare a fondului de locuinţe nr.02 din 15.05.2019
În temeiul art.43 , alineatul (1) , litera e) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legii privatizării fondului de locuinţe nr. 1324-XII din 10 martie 1993 (cu modificările şi completările ulterioare), examinînd hotărîrea comisiei de privatizare a fondului de locuinţe nr.02 din 15.05.2019 (vezi anexa) , avizele comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, Consiliul Raional
D E C I D E :
01.Se aprobă hotărîrea comisiei de privatizare a fondului de locuinţe nr.02 din 15.05.2019 privind privatizarea locuinţelor în raionul Cantemir, următorilor cetăţeni :
01.Lazăr Elena , or.Cantemir ,str.Basarabia , nr.2,cam.74;
02. Galea Liliana,raionul Cantemir,satul Baimaclia;
03. Butnarciuc Natalia , raionul Cantemir, satul Vișniovca.
02. Domnul Gheorghe Manoli , specialist principal în aparatul preşedintelui raionului va perfecta actele corespunzătoare şi le va înmîna persoanelor sus -nominalizate.
03.Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa persoanelor sus nominalizate , altor factori interesaţi şi publicului în termen de 10 zile, se publică pe site-ul consiliului raional şi în Registrul de Stat al actelor locale
04.Controlul asupra executării deciziei în cauză se pune în seama comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Preşedintele şedinţei ________________________
Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Eleborat: specialist principal _________________ Gh. Manoli
Republica Moldova Республика Молдова Consiliul Raional Районный Совет Cantemir Кантемир
D E C I Z I E nr.04/ -XXVI din 06.06.2019 or. Cantemir
Cu privire la cererea prealabilă a Societăţii cu Răspundere Limitată ,,Kridal-Ox”.
În temeiul art. 43 alin. (2), din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVIdin 28.12.2006, Codului administrativ nr.116 din 19.07.2018 al Republicii Moldova, examinînd avizele comisiilor de specialitate drept , disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, Consiliul raional
Decide:
01. Se ia act de informaţia prezentată de către dl Andrei Ciobanu, preşedinte al raionului.
02. Se informează SRL ,,Kridal-Ox” că, decizia consiliului raional nr.02/26-XXVI din 21.03.2019 este legală , justificată şi nu este pasibilă adrogării de către organu emitent, consiliul raional Cantemir.
03 Se atenţionează SRL ,, Kridal-Ox”, în mod repetat , despre faptul ocupării abuzive de către acesta a spaţiului din incinta Şcolii Sportive Cantemir, proprietate publică a consiliului raional Cantemir.
04. Decizia se aduce la cunoştinţa directorului SRL ,,Kridal-Ox “ şi se publică în Registrul de Stat al actelor locale. 05. Controlul asupra executării prezentei decizii se pune în seama comisia consultativă de specialitate drept,disciplină și culte.
Preşedintele şedinţei _____________________
Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Anexa la decizia consiliului raional nr.04/-XXVI din 06.06.2019
NOTĂ INFORMATIVĂ
Cu privire la cererea prealabilă a Societăţii cu Răspundere Limitată ,,Kridal-Ox”.
În data de 11.04.2019 a fost înregistrată Cererea Prealabilă a Societăţii cu Răspundere Limitată ,,Kridal-Ox” cu nr. de intrare 273 ( se anexează). În cererea prealabilă ,, Kridal-Ox” SRL solicită includerea acesteia în ordinea de zi a şedinţei consiliului raional , prin care să se dispună următoarele: revocarea deciziei nr.02/26-XXVI din 21.03.2019 pe motiv de ilegalitate şi nefondate; revizuirea cererilor de închiriere a contractelor de locaţiune. Pretenţiile invocate în cererea prealabilă de către ,,Kridal-Ox” SRL nu pot fi admise, din simplu fapt că, contractul de locaţiune a fost încheiat cu un alt LOCATOR şi termenul acelui contract a expirat la data de 31.12.2017. Reiterăm, prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.869 din 30.10.2017 Cu privire la transmiterea unor bunuri imobile, a fost transmis cu titlu gratuit, cu acordul Consiliului raional Cantemir, din proprietatea publică a statului, administrarea Ministerului Educaţiei, Culturii și Cercetării, gestiunea Școlii Profesionale din or. Leova, în proprietatea publică a raionului Cantemir, gestiunea Școlii Sportive din or. Cantemir, bunurile imobile amplasate în or. Cantemir, str. Ștefan Vodă , 38. Întru respectarea prevederilor Codului Administrativ nr. 116 din 19.07.2018, preşedintele raionului a expediat răspuns directorului SRL ,,Kridal-Ox” nr.115 din 13. 04.2019 ( se anexează). Secretarul consiliului raional Ludmila Țurcanu
Republica Moldova Республика Молдова Consiliul Raional Районный Совет Cantemir Кантемир
D E C I Z IE nr.04/-XXVI din 06.06.2019 or. Cantemir
Despre cererea dlui Andrei Ciobanu, preşedintele raionului privind acordarea concediului de odihnă anual plătit
În temeiul art. 43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006 , art.15 din Legea nr.199 din 16.07.2010 cu privire la statutul persoanelor cu funcţie de demnitate publică , art.115 , 118 din Codul Muncii al Republicii Moldova , Legii nr.270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar, deciziei consiliului raional Cantemir nr.09/20-XXVI din 06.12.2018 Despre aprobarea graficului concediilor de odihnă anual plătite pentru anul 2019, examinînd cererea dlui Andrei Ciobanu, preşedintele raionului privind acordarea concediului de odihnă anual plătit, avizul comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
D e c i d e :
01.Se ia act de cererea dlui Andrei Ciobanu, preşedintele raionului privind acordarea concediului de odihnă anual plătit ( se anexează) .
02.Se acordă dlui Andrei Ciobanu, preşedintele raionului concediu de odihnă anual plătit pe un termen de 42 zile calendaristice, începînd cu 10.06.2019 pîna la 21.07.2019.
03.Contabilitatea (dna N.Petreanu) va efectua calculele corespunzătoare în termenii stabiliţi de legislaţie.
04.Preşedintele raionului va emite dispoziţia privind desemnarea persoanei ce va exercita atribuţiile preşedintelui raionului pe perioada concediului de odihnă anual plătit al acestuia.
05.Decizia în cauză se va aduce la cunoştinţa persoanelor nominalizate şi publicului în termen de 10 zile .
06.Controlul si monitorizarea executării deciziei prezente se pune in sarcina comisiei consultative de specialitate drept, disciplină și culte, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare si construcţii.
Preşedintele şedinţei _____________________ Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Republica Moldova Республика Молдова Consiliul Raional Районный Совет Cantemir Кантемир
D E C I Z I E nr.04/ -XXVI din 06.06.2019 or. Cantemir
Cu privire la confirmarea dnei Manoli Tatiana în funcţia de şef direcție generală învățămînt
În temeiul art. 54, alin. (1),(3),(4) şi art. 53, alin 2 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVIdin 28.12.2006, art. 31, alin. 5, lit. „a”,art. 33, alin. 2, alin. 5, alin. 8 din Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr. 158-XVI din 04.07.2008, Legii nr.270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar, anexa nr. 2 la Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11.03.2009 „Regulamentul cu privire la perioada de probă pentru funcţionarul public debutant”, examinînd rezultatele evaluării perioadei de probă, Consiliul raional
Decide:
01. Se confirmă dna Manoli Tatiana în funcţia de şef direcție generală învățămînt. 02. Doamna Manoli Tatiana va depune şi semna jurământul în termen de 10 zile de la aducerea la cunoştinţă a prevederilor deciziei date. 03. Se conferă dnei Manoli Tatiana, şef direcție generală învățămînt, grad de calificare consilier de stat, clasa III. 04. Se stabileşte pentru funcţia deţinută: codul funcţiei - A2053 (șef direcție) clasa de salarizare - 92 coeficientul de salarizare – 6,70 treapta de salarizare - I 05. În termen de 3 zile după depunerea jurământului, persoana responsabilă va efectua înscrierile corespunzătoare în carnetul de muncă a dnei Manoli Tatiana. 06.Contabilitatea va efectua calculele respective pentru achitarea salariului cu sporul stabilit la salariu pentru grad de calificare din ziua conferirii acestuia, conform legislaţiei în vigoare. 07. Prevederile prezentei decizii se aduc la cunoştinţa dnei Manoli Tatiana şi persoanelor menţionate contra semnătură. 08. Controlul asupra executării prezentei decizii se desemnează comisia consultativă de specialitate probleme sociale și comisia consultativă de specialitate drept,disciplină și culte.
Preşedintele şedinţei _____________________
Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Anexa la decizia consiliului raional nr.04/-XXVI din 06.06.2019 NOTĂ INFORMATIVĂ cu privire la confirmarea dnei Manoli Tatiana în funcția de șef direcție generală învățămînt
În temeiul art. 54, alin. (1),(3),(4) şi art. 53, alin 2 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVIdin 28.12.2006, art. 31, alin. 5, lit. „a”,art. 33, alin. 2, alin. 5, alin. 8 din Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr. 158-XVI din 04.07.2008, anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11.03.2009 „Regulamentul cu privire la perioada de probă pentru funcţionarul public debutant”, Legii nr.270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar, examinînd rezultatele evaluării perioadei de probă:fişa de evaluare a activităţii funcţionarului public debutant la care a abţinut calificativul-„foarte bine”, fişa de referinţă privind activitatea funcţionarului public debutant, completată de mentor, se propune consiliului raional Cantemir: Să fie confirmat dna Manoli Tatiana în funcţia de şef direcție generală învățămînt. Să i se confere gradul de calificare - consilier de stat,clasa III. Să i se stabilească codul funcţiei - A2053 (șef direcție), clasa de salarizare - 92, coeficientul de salarizare – 6,70, treapta de salarizare – I. Să i se stabilească un termen de 10 zile de la aducerea la cunostintă a actului administrativ pentru a depune si a semna jurământul functionatului public. Secretarul consiliului raional Ludmila Țurcanu
|