D E C I Z I E
or. Cantemir
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
Cu privire la ridicarea mandatului de consilier raional
înainte de termen a dnei Coloman Nadejda
În temeiul art.43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, art. 7 lit. (d) al Legii nr. 768 din 02.02.2000 cu privire la statutul alesului local, avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţii economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătatea publică, muncă şi activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
D E C I D E:
1.Se ia act de informaţia privind ridicarea mandatului de consilier raional înainte de termen a dnei Nadejda Coloman , aleasă pe lista Partidului Socialiştilor din Republica Moldova, în legătură cu deţinerea funcţiei de director –interimar al Instituţiei Publice gimnaziul ,,A.Puşkin” din or. Cantemir.( se anexeză).
2.Se ridică mandatul de consilier în Consiliul raional Cantemir a dnei Nadejda Coloman , aleasă pe lista Partidului Socialiştilor din Republica Moldova .
3.Se declară vacant un mandat de consilier în Consiliul raional Cantemir din partea Partidului Socialiştilor din Republica Moldova.
4.Se pune în obligaţiunea secrertarului consiliului raional, în termen de 10 zile, să transmită Comisiei Electorale Centrale decizia dată şi documentele necesare pentru atribuirea mandatului de consilier raional în Consiliul raional candidatului supleant de pe lista Partidului Socialiştilor din Republica Moldova.
5. Controlul executării deciziei în cauză se pune în seama comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Preşedintele şedinţei _____________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Elaborat:
__________Ludmila Ţurcanu
Secretar al consiliului raional
Anexa
la decizia consiliului raional
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
Notă informativă
Cu privire la ridicarea mandatului de consilier raional înainte de termen a dnei Coloman Nadejda
În temeiul art. 5, alin.1 al Legii nr. 768 din 02.02.2000 cu privire la statutul alesului local, ,,Mandatul consilierului şi al primarului începe efectiv din momentul validării şi durează pînă la data expirării mandatului consiliului sau primarului respectiv ori înainte de aceasta, dacă intervin anumite condiţii legale pentru încetarea mandatului înainte de termen”.
Cu referire la ridicarea mandatului înainte de termen dnei Coloman Nadejda, se vor aplica prevederile art.7. –alin. (1) , în care se stipulează că mandatul alesului local este incompatibil cu:
a) exercitarea altei funcții de demnitate publică;
b) calitatea de funcţionar public în oficiile teritoriale ale Cancelariei de Stat;
c) calitatea de funcţionar public, de angajat în subdiviziunile autorităţilor administraţiei publice locale (aparatul preşedintelui raionului, primării, primărie şi preturile municipiului Chişinău, direcţii, secţii şi alte subdiviziuni), inclusiv ale Adunării Populare a Găgăuziei şi ale Comitetului executiv al Găgăuziei;
d) calitatea de şef, de şef adjunct (inclusiv interimatul acestor funcţii) în structurile subordonate autorităţilor publice locale (instituţii publice, servicii, întreprinderi municipale);
Consilierul raional, dna Nadejda Coloman , aleasă pe lista Partidului Socialiştilor din Republica Moldova deţine funcţia de director-interimar al Instituţiei Publice gimnaziul ,,A.Puşkin”, din or.Cantemir, conform acordului suplimentar nr.1 cu privire la modificarea contractului individual de muncă nr.09 din 26 ianuarie 2011.
Reieşind din prevederile art. 7 lit. (d) al Legii nr. 768 din 02.02.2000 cu privire la statutul alesului local , mandatul consilierului încetează înainte de termen, motivul fiind, incompatibilitatea funcţiei prevăzută de norma sus-enunţată, confirmat prin acordul suplimentar nr.1 din 26 ianuarie 2016, încheiat la contractual individual de muncă.
În acest context , se propune consiliului raional ridicarea înainte de termen a mandatului de consilier raional dnei Nadejda Coloman şi să declare vacant un mandat de consilier raional, pe lista Partidului Socialiştilor din Republica Moldova
Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
D E C I Z I E
or. Cantemir
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
Cu privire la coordonarea devizelor de venituri şi cheltuieli din mijloacele fondurilor asigurării obligatorii de asistenţă medicală (besiness-plan) ale Instituţiilor Medico-Sanitare Publice din raionul Cantemir pe anul 2018
În temeiul art.43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28112.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995, Legii fondurilor asigurării obligatorii de asistenţă medicală pe anul 2014 nr. 330 din 23.12.2013, Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr. 1387 din 10.12.2007 „Cu privire la aprobarea Programului unic al asigurării obligatorii de asistentă medicală'', examinînd demersul IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia, examinînd avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
01.Se coordonează devizele de venituri şi cheltuieli ale ale Instituţiilor Medico-Sanitare Publice din raionul Cantemir pe anul 2018 (se anexează) după cum urmează :
1. Instituţia Medico-Sanitară Publică Spitalul Raional Cantemir ( anexa nr.1);
2. Instituţia Medico-Sanitară Publică Centrul de Sănătate Cantemir ( anexa nr.2);
3. Instituţia Medico-Sanitară Publică Centrul de Sănătate Baimaclia ( anexa nr.3);
4. Instituţia Medico-Sanitară Publică Centrul de Sănătate Cociulia( anexa nr.4);
5. Instituţia Medico-Sanitară Publică Centrul de Sănătate Ciobalaccia( anexa nr.5);
6. Instituţia Medico-Sanitară Publică Centrul de Sănătate Goteşti ( anexa nr.6).
02.Se împuterniceşte să semneze în numele Consiliului Raional Cantemir coordonarea devizelor de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018, preşedintele raionului, iar în lipsa acestuia, vicepreşedinţii raionului cu aplicarea ştampilei consiliului raional pe documentele corespunzătoare.
!
03.Executarea deciziei în cauză se pune în sarcina conducătorilor, IMSP din raionul Cantemir.
04..Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism.
Preşedintele şedinţei ___________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Turcanu
D E C I Z I E
nr.02/ -XXVI din 22.03.2018
or. Cantemir
Cu privire la coordonarea contractelor de acordare
a asistenţei medicale (de prestarea a serviciilor medicale)
în cadrul asigurării obligatorii de asistenţă medicală
a Instituţiilor Medico-Sanitar Publice din raionul Cantemir
cu CNAM pe anul 2018 şi coordonarea acordurilor adiţionale.
În temeiul art, 43 (2) Legea privind administraţia publică locală nr. 436 -XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr 411- XIII din 28.03.1995, Legii fondurilor asigurării obligatorii de asistentă medicală pe anul 2018 nr.280 din 15.12.2017, Legii cu privire la mărimea, modul şi termenele de achitare a primelor de asigurare obligatorie de asistenţă medicală nr. 593-XIV din 26.12.2002, Legei Bugetului de stat pe anul 2018 nr. 289 din 15.12.2017, Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr.1387 din 10.12.2007 „Cu privire la aprobarea Programului unic al asigurării obligatorii de asistenţă medicală”, ordinul Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr.404 din 30.10.2007 „Cu privire le delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raional”, avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
01.Se coordonează contractele de acordare a asistenţei medicale (de prestare serviciilor medicale) în cadrul asigurarii obligatorii de asistenţă medicală a Instituţiilor Medico-Sanitar Publice din raionul Cantemir cu CNAM pe anul 2018 şi a acordurilor adiţionale după cum urmează:
Contractul nr.05-08/213 din 29 decembrie 2017 al IMSP Centrul de Sănătate Cantemir (anexa nr.1);
Contractul nr.05-08/354 din 29 decembrie 2017 al IMSP Spitalul raional Cantemir( anexa nr.2);
Contractul nr.05-08/215 din 29 decembrie 2017 al IMSP Baimaclia (anexa nr.3);
Contractul nr.05-08/216 din 29 decembrie 2017 al IMSP Ciobalaccia( anexa nr.4);
Contractul nr.05-08/214 din 29 decembrie 2017 al IMSP Cociulia, acordul adiţional nr.1 din 19.01.2018( anexa nr.5);
Contractul nr.05-08/217 din 29 decembrie 2017 al IMSP Goteşti, acordul adiţional nr.1 din 19 ianuarie 2018(anexa nr.6)
02.Se împuterniceşte să semneze în numele Consiliului Racional Cantemir coordonarea la contractele de acordare a asistenţei medicale (de prestarea serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistenţă medicală a Instituţiilor Medico-Sanitar Publice din raionul Cantemir cu CNAM pe anul 2018 şi a acordurilor adiţionale, preşedintele raionului, dl Andrei Ciobanu iar în lipsa acestuia, vicepreşedinţii raionului, dnii Dimcea Ion, Butuc Sergiu, Bazilevici Anatolie, cu aplicarea ştampilei consiliului raional pe documentele corespunzătoare.
03.Executarea deciziei în cauză se pune în sarcină conducătorilor Instituţiilor Medico-Sanitar Publice din raionul Cantemir , preşedintelui raionului ori vicepreşedinţilor raionului.
04.Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa persoanelor nominalizate, altor factori interesaţi şi publicului în termen de 10 zile.
05.Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism.
Preşedintele şedinţei ___________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Turcanu
D E C I Z I E
nr.02/ -XXVI din 22.03.2018
or. Cantemir
Cu privire la aprobarea statului de personal ale Instituţiilor
Medico-Sanitare Publice din raionulul Cantemir, statului
de personal ale secţiei farmacie şi secţiei servicii medicale
suplimentare(cont special) pe anul 2018
În temeiul art.43, alineatul (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995 (cu modificările şi completările ulterioare), ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr. 404 din 30.10.2007 „Cu privire la delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raional”, avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învățămînt, cultură, protecție socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
01.Se aprobă statul de personal ale Instituţiilor Medico-Sanitare Publice din raionulul Cantemir, statul de personal ale secţiei farmacie şi secţiei servicii medicale suplimentare(cont special) pe anul 2018, după cum urmează:
1. Instituţia Medico-Sanitară Publică Spitalul Raional Cantemir ( anexa nr.1);
2. Instituţia Medico-Sanitară Publică Centrul de Sănătate Cantemir ( anexa nr.2);
3. Instituţia Medico-Sanitară Publică Centrul de Sănătate Baimaclia ( anexa nr.3);
4. Instituţia Medico-Sanitară Publică Centrul de Sănătate Cociulia( anexa nr.4);
5. Instituţia Medico-Sanitară Publică Centrul de Sănătate Ciobalaccia( anexa nr.5);
6. Instituţia Medico-Sanitară Publică Centrul de Sănătate Goteşti ( anexa nr.6).
02. Prevederile prezentei decizii se aplică de la 01.01.2018.
03. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină prin intermediul Agenţiei Teritoriale Sud-Vest, Instituţiilor Medico-Sanitare Publice din raionul Cantemir şi publicului în termen de 10 zile.
04. Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă , activităţi social-culturale şi turism.
Preşedintele şedinţei ___________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
D E C I Z I E
nr.02/ -XXVI din 23.02.2018
or. Cantemir
Despre demersul IMSP Centrul de Sănătate
Cantemir privind acordul Consiliului Raional Cantemir
în calitate de comodant pentru prelungirea termenului
contractelor de dare în locaţiune pentru unele spaţii
din incinta imobilului instituţiei vizate încheiate cu terţi pe anul 2018
În temeiul art.43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436 -XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr.411-XIII din 28.03.1995, articolul 862 din Codul Civil al Republicii Moldova, Legii privind administrarea şi deetatizarea proprietăţii publice nr.l21-XVI din 04.05.2007, Legii bugetului de stat pentru anul 2018 nr. 289 din 15.12.2017, Hotărîrii Guvernului nr.483 din 29.03.2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de dare în locaţiune a activelor neutilizate, examinînd avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget,activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă şi activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional,
D E C I D E:
01.Se ia act de demersul IMSP CS Cantemir privind acordul Consiliului Raional Cantemir în calitate de comodant pentru prelungirea termenului contractului de dare în locaţiune a unor spaţii din incinta imobilului instituţiei în cauză încheiate cu terţi pe anul 2018 (demersul se anexează).
02.Se acceptă prelungirea termenului contractelor de locaţiune încheiate cu terţi anterior, după cum urmează :( demersul se anexează),
1 .Agenţia Teritorială Sud-Vest a Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină;
2. Î.I.Boeştean Victor
3.Instituţia Medico-Sanitară Publică Centrul de Sănătate Cociulia.
03.Doamna Hîţu Olga, sef, IMSP CS Cantemir va semna contractele de locaţiune şi prestări servicii.
04.Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa IMSP Centrul de Sănătate Cantemir, instituţiilor sus nominalizate şi publicului în termen de 10 zile.
05.Executarea deciziei în cauză se pune în sarcina dnei Hîţu Olga, sef, IMSP CS Cantemir.
06.Controlul executării deciziei în cauză se pune în seama comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Președintele ședinței _________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Țurcanu
Elaborat: IMSP Centrul de Sănătate Cantemir
_____________ Hîţu Olga,
,sef, IMSP CS Cantemir
Nr.____ ___________
|
DECIZIE
or.CANTEMIR
|
din ____________ 2018
|
Proiect
Cu privire la aprobarea Programului Teritorial privind
implementarea Protocolului privind Apa şi Sănătatea
în raionul Cantemir pentru anii 2016-2025.
În temeiul art. 43(2) din Legea privind Administraţia Publică Locală Nr. 436 –XVI din 28.12.2016 şi executarea prevederilor Hotărârii Guvernului Republicii Moldova Nr.1063 din 16.09.2016 “Cu privire la aprobarea Programului Naţional pentru implimentarea Protocolului privind Apa şi Sănătatea în Republica Moldova pentru anii 2016-2025” şi în scopul înbunătăţirii calităţii vieţii populaţiei, prin asigurarea cu apă potabilă de calitate şi obiecte de sanitaţie, pentru prevenirea maladiilor transmisibile şi nonransmisibile prin utilizaraea apei neconformă cerinţelor sanitaro-igienice, examenînd proiectul Programului Teritorial Raional privind implimentarea obiectivelor stabilite în temeiul Protocolului privins Apa şi Sănătatea pentru anii 2016-2025, prezentat de Centrul de Sănătate Publică şi Inspecţia Ecologică, avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate, probleme sociale, învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social –culturale şi turizm, comisiei consultative de specialitate agricultură , industrie, amenajarea teritoriului şi protecţia mediului, Consiliului Raional
DECIDE:
1. Se aprobă:
1.1 Programul Teritorial privind implimentarea obiectivelor stabilite în temeiul Protocolului privind Apa şi Sănătatea în Republica Moldova pentru anii 2016-2025;
1.2 Planul de acţiuni pentru realizarea Programului Teritorial de implimentare a măsurilor în temeiul Protocolului privind Apa şi Sănătatea în Republica Moldova , în raionul Cantemir pentru anii 2016-2025, anexa nr.1;
1.3 Indicatorii de aprovizionare cu apă potabilă de calitate şi obiecte de sanitaţie a populaţiei a raionului Cantemir pentru anii 2016-2025, anexa Nr.2;
1.4 Costul estimativ pentru realizarea Programului Teritorial privind implimentarea obiectivelor stabilite în temeiul Protocolului privind Apa şi Sănătatea în Republica Moldova pentru anii 2016-2025; anexa Nr.3_;
1.5 Se recomandă APL de nivelul I în comum cu Inspecţia Ecologică, CSP (ANSP) , Direcţia construcţii capitale, Direcţia arhitectură şi urbanism să elaboreze, coordoneze şi să implimenteze proiecte de aprovizionare cu apă potabilă de calitate şi obiecte de sanitaţie în toate localităţile raionului, conform prevederilor actualului Program Teritorial ;
1.6 De programat dezbateri despre îndeplinerea prezentului Program teritorial, la şedinţele Consiliului raional Cantemir o dată în an (lunile octombrie- noiembrie).
2. Monitorizarea şi controlul executării deciziei în cauză, se pune în seama Comisiei consultative de specialitate agricultură, industrie, amenajarea teritoriului şi protecţia mediului şi comisiei consultative de specialitate probleme sociale, învăţămînt, cultură, protecţia socială, sănătate publică, muncă, activităţi sociale, cultură şi turism .
Preşedintele şedinţei ________________
Secretarul Consiliului Raional ________________Ludmila Ţurcanu
D E C I Z I E
or. Cantemir
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
Cu privire la aprobarea salariului de funcție, suplimentului
pentru indicatorii de performanță, lucrul prin cumul a personalului
de conducere a IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia pe anul 2018 şi acordarea
altor plăţi.
În temeiul art.43, alineatul (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995 (cu modificările şi completările ulterioare), ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr. 404 din 30.10.2007 „Cu privire la delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raional”, ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr.695 din 13.10.2010 “Cu privire la Asistența Medicală Primară din Republica Moldova”, în baza Regulamentului privind salarizarea angajaților din instituțiile medico-sanitare publice încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistență medicală, aprobat prin HG 837 din 06.07.2016, art.1651 a Codului Muncii nr.154-XVI din 28.03.2003, Contractului Colectiv de Muncă pentru anii 2014-2018,examinînd demersul IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia cu privire la aprobarea salariului de funcție și a suplimentului pentru indicatorii de performanță și achitarea lucrului prin cumul ca medic de familie a personalului de conducere a IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia pentrul anul 2018, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învățămînt, cultură, protecție socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
1. Se aprobă salariul, suplementul la salariul de funcţie pentru indicatorii de performanţă şi lucrul prin cumul a personalului de conducere din IMSP CS Ciobalaccia încadrat în sistemul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală de la 01.01.2018, după cum urmează:
Funcția
|
Salariul de funcție de la 01.01.2018
|
Supliment la salariu pentru indicatori de performanță
|
Lucrul prin cumul –
medic de familie
|
Șef –interimar Centrul de Sănătate-Corober Ecaterina
|
8500 lei
|
Conform procesului verbal al MSMPS
|
0,5 salariu
|
2.Se împuterniceşte preşedintele raionului, prin act administrativ să:
acorde ajutorul material în mărime de un salariu de funcție, în orice timp al anului ori adăugat la indemnizaţia de concediu, pentru anul 2018,
acorde un premiu în marime de un salariu de funcţie cu ocazia sărbătorii profesionale a lucrătorului medical şi a farmacistului .
3. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină prin intermediul Agenţiei Teritoriale Sud-Vest, IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia şi publicului în termen de 10 zile.
Preşedintele şedinţei ______________________
Avizat :
Secretar al consiliului raional Ludmila Turcanu
Elaborat: IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia
_______________Corober Ecaterina, şef-interimar CS Ciobalaccia
D E C I Z I E
or. Cantemir
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
Cu privire la aprobarea salariului de funcție, suplimentului
pentru indicatorii de performanță, lucrul prin cumul a personalului
de conducere a IMSP Centrul de Sănătate Cociulia pe anul 2018 şi acordarea
altor plăţi.
În temeiul art.43, alineatul (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995 (cu modificările şi completările ulterioare), ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr. 404 din 30.10.2007 „Cu privire la delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raional”, ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr.695 din 13.10.2010 “Cu privire la Asistența Medicală Primară din Republica Moldova”, în baza Regulamentului privind salarizarea angajaților din instituțiile medico-sanitare publice încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistență medicală, aprobat prin HG 837 din 06.07.2016, art.1651 a Codului Muncii nr.154-XVI din 28.03.2003, Contractului Colectiv de Muncă pentru anii 2014-2018,examinînd demersul IMSP Centrul de Sănătate Cociulia cu privire la aprobarea salariului de funcție și a suplimentului pentru indicatorii de performanță și achitarea lucrului prin cumul ca medic de familie a personalului de conducere a IMSP Centrul de Sănătate Cociulia pentrul anul 2018, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învățămînt, cultură, protecție socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
2. Se aprobă salariul, suplementul la salariul de funcţie pentru indicatorii de performanţă şi lucrul prin cumul a personalului de conducere din IMSP CS Cociulia încadrat în sistemul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală de la 01.01.2018, după cum urmează:
Funcția
|
Salariul de funcție de la 01.01.2018
|
Supliment la salariu pentru indicatori de performanță
|
Lucrul prin cumul –
medic de familie
|
Șef Centrul de Sănătate-Putregai Maia
|
9500 lei
|
Conform procesului- verbal al MSMPS
|
0,5 salariu
|
2.Se împuterniceşte preşedintele raionului, prin act administrativ să:
acorde ajutorul material în mărime de un salariu de funcție, în orice timp al anului ori adăugat la indemnizaţia de concediu, pentru anul 2018,
acorde un premiu în marime de un salariu de funcţie cu ocazia sărbătorii profesionale a lucrătorului medical şi a farmacistului .
3. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină prin intermediul Agenţiei Teritoriale Sud-Vest, IMSP Centrul de Sănătate Cociulia şi publicului în termen de 10 zile.
Preşedintele şedinţei ______________________
Avizat :
Secretar al consiliului raional Ludmila Turcanu
Elaborat: IMSP Centrul de Sănătate Cociulia
_______________Putregai Maia, şef CS Cociulia
D E C I Z I E
or. Cantemir
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
Cu privire la aprobarea salariului de funcție, suplimentului
pentru indicatorii de performanță, lucrul prin cumul a personalului
de conducere a IMSP Centrul de Sănătate Cantemir pe anul 2018 şi acordarea
altor plăţi.
În temeiul art.43, alineatul (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995 (cu modificările şi completările ulterioare), ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr. 404 din 30.10.2007 „Cu privire la delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raional”, ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr.695 din 13.10.2010 “Cu privire la Asistența Medicală Primară din Republica Moldova”, în baza Regulamentului privind salarizarea angajaților din instituțiile medico-sanitare publice încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistență medicală, aprobat prin HG 837 din 06.07.2016, art.1651 a Codului Muncii nr.154-XVI din 28.03.2003, Contractului Colectiv de Muncă pentru anii 2014-2018,examinînd demersul IMSP Centrul de Sănătate Cantemir cu privire la aprobarea salariului de funcție și a suplimentului pentru indicatorii de performanță și achitarea lucrului prin cumul ca medic de familie a personalului de conducere a IMSP Centrul de Sănătate Cantemir pentrul anul 2018, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învățămînt, cultură, protecție socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
3. Se aprobă salariul, suplementul la salariul de funcţie pentru indicatorii de performanţă şi lucrul prin cumul a personalului de conducere din IMSP CS Cantemir încadrat în sistemul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală de la 01.01.2018, după cum urmează:
Funcția
|
Salariul de funcție de la 01.01.2018
|
Supliment la salariu pentru indicatori de performanță
|
Lucrul prin cumul –
medic de familie
|
Șef Centrul de Sănătate
|
9000 lei
|
Conform procesului- verbal al MSMPS
|
0,5 salariu
|
Şef serviciu economic
|
6500 lei
|
|
|
Contabil-şef
|
6500 lei
|
|
|
2.Se împuterniceşte preşedintele raionului, prin act administrativ să:
acorde ajutorul material în mărime de un salariu de funcție, în orice timp al anului ori adăugat la indemnizaţia de concediu, pentru anul 2018,
acorde un premiu în marime de un salariu de funcţie cu ocazia sărbătorii profesionale a lucrătorului medical şi a farmacistului .
3. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină prin intermediul Agenţiei Teritoriale Sud-Vest, IMSP Centrul de Sănătate Cantemir şi publicului în termen de 10 zile.
Preşedintele şedinţei ______________________
Avizat :
Secretar al consiliului raional Ludmila Turcanu
Elaborat: IMSP Centrul de Sănătate Cantemir
_______________Hîţu Olga,, şef CS Cantemir
D E C I Z I E
or. Cantemir
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
Cu privire la aprobarea salariului de funcție, suplimentului
pentru indicatorii de performanță, lucrul prin cumul a personalului
de conducere a IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia pe anul 2018 şi acordarea
altor plăţi.
În temeiul art.43, alineatul (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995 (cu modificările şi completările ulterioare), ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr. 404 din 30.10.2007 „Cu privire la delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raional”, ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr.695 din 13.10.2010 “Cu privire la Asistența Medicală Primară din Republica Moldova”, în baza Regulamentului privind salarizarea angajaților din instituțiile medico-sanitare publice încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistență medical, aprobat prin HG 837 din 06.07.2016, art.1651 a Codului Muncii nr.154-XVI din 28.03.2003 Contractului Colectiv de Muncă pentru anii 2014-2018,examinînd demersul IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia cu privire la aprobarea salariului de funcție și a suplimentului pentru indicatorii de performanță și acordarea lucrului prin cumul ca medic de familie a personalului de conducere a IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia pentrul anul 2018, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învățămînt, cultură, protecție socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
4. Se aprobă salariul, suplementul la salariul de funcţie pentru indicatorii de performanţă şi lucrul prin cumul a personalului de conducere din IMSP CS Baimaclia încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală de la 01.01.2018, după cum urmează:
Funcția
|
Salariul de funcție de la 01.01.2018
|
Supliment la salariu pentru indicatori de performanță
|
Lucrul prin cumul –
medic de familie
|
Șef Centrul de Sănătate-Olteanu Elena
|
9000 lei
|
Conform procesului verbal al MSMPS
|
0,5 salariu
|
2.Se împuterniceşte preşedintele raionului, prin act administrativ să:
acorde ajutorul material în mărime de un salariu de funcție, în orice timp al anului ori adăugat la indemnizaţia de concediu, pentru anul 2018,
acorde un premiu în marime de un salariu de funcţie cu ocazia sărbătorii profesionale a lucrătorului medical şi a farmacistului .
3. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină prin intermediul Agenţiei Teritoriale Sud-Vest, IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia şi publicului în termen de 10 zile.
Preşedintele şedinţei ______________________
Avizat :
Secretar al consiliului raional Ludmila Turcanu
Elaborat: IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia
_______________Olteanu Elena, şef CS Baimaclia
D E C I Z I E
or. Cantemir
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
Cu privire la aprobarea salariului de funcție, suplimentului
pentru indicatorii de performanță, a personalului de conducere
a IMSP Spitalul Raional Cantemir pe anul 2018 şi acordarea altor plăţi.
În temeiul art.43, alineatul (2) din Legea privind administraţia publica locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995 (cu modificările şi completările ulterioare), ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr. 404 din 30.10.2007 „Cu privire la delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raional, în baza Regulamentului privind salarizarea angajaților din instituțiile medico-sanitare publice încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistență medicală, aprobat prin HG 837 din 06.07.2016, examinînd demersul Spitalului Raional Cantemir cu privire la aprobarea salariului de funcție și a suplimentului pentru indicatorii de performanță a personalului de conducere a IMSP Spitalul Raional Cantemir pentrul anul 2018, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învățămînt, cultură, protecție socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
5. Se aprobă salariul, suplementul la salariul de funcţie pentru indicatorii de performanţă a personalului de conducere din IMSP Spitalul Raional Cantemir încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală de la 01.01.2018, după cum urmează:
Funcția
|
Salariul de funcție de la 01.01.2018
|
Supliment la salariu pentru indicatori de performanță
|
|
Director
|
9500 lei
|
Conform procesului verbal al MSMPS
|
|
Vicedirector medical
|
8500 lei
|
|
|
Contabil şef
|
7000 lei
|
|
|
Şef serviciu economic-financiar
|
7000lei
|
|
|
2.Se împuterniceşte preşedintele raionului, prin act administrativ să acorde un premiu în marime de un salariu de funcţie cu ocazia sărbătorii profesionale a lucrătorului medical şi a farmacistului .
3.Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină prin intermediul Agenţiei Teritoriale Sud-Vest, IMSP Spitalului Raional Cantemir şi publicului în termen de 10 zile.
Preşedintele şedinţei ______________________
Avizat :
Secretar al consiliului raional Ludmila Turcanu
Elaborat: IMSP Spitalul Raional Cantemir
_______________Mihaescu Iurie, director, SR Cantemir
D E C I Z I E
or. Cantemir
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
Cu privire la aprobarea salariului de funcție, suplimentului
pentru indicatorii de performanță, lucrul prin cumul a personalului
de conducere a IMSP Centrul de Sănătate Gotești pe anul 2018 şi acordarea
altor plăţi.
În temeiul art.43, alineatul (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Legii ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995 (cu modificările şi completările ulterioare), ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr. 404 din 30.10.2007 „Cu privire la delimitarea juridică a asistenţei medicale primare la nivel raional”, ordinului Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova nr.695 din 13.10.2010 “Cu privire la Asistența Medicală Primară din Republica Moldova”, în baza Regulamentului privind salarizarea angajaților din instituțiile medico-sanitare publice încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistență medical, aprobat prin HG 837 din 06.07.2016, art.1651 a Codului Muncii nr.154-XVI din 28.03.2003 Contractului Colectiv de Muncă pentru anii 2014-2018,examinînd demersul IMSP Centrul de Sănătate Gotesti cu privire la aprobarea salariului de funcție și a suplimentului pentru indicatorii de performanță și acordarea lucrului prin cumul ca medic de familie a personalului de conducere a IMSP Centrul de Sănătate Gotesti pentrul anul 2018, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învățămînt, cultură, protecție socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, Consiliul Raional
DECIDE:
6. Se aprobă salariul, suplementul la salariul de funcţie pentru indicatorii de performanţă şi lucrul prin cumul a personalului de conducere din IMSP CS Gotesti încadrate în sistemul asigurărilor obligatorii de asistenţă medicală de la 01.01.2018, după cum urmează:
Funcția
|
Salariul de funcție de la 01.01.2018
|
Supliment la salariu pentru indicatori de performanță
|
Lucrul prin cumul –
medic de familie
|
Șef Centrul de Sănătate-Carabeţchi Mihail
|
9000 lei
|
Conform procesului verbal al MSMPS
|
0,5 salariu
|
2.Se împuterniceşte preşedintele raionului, prin act administrativ să:
acorde ajutorul material în mărime de un salariu de funcție, în orice timp al anului ori adăugat la indemnizaţia de concediu, pentru anul 2018,
acorde un premiu în marime de 1000 lei cu ocazia sărbătorii profesionale a lucrătorului medical şi a farmacistului .
3. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină prin intermediul Agenţiei Teritoriale Sud-Vest, IMSP Centrul de Sănătate Gotesti şi publicului în termen de 10 zile.
Preşedintele şedinţei ______________________
Avizat :
Secretar al consiliului raional Ludmila Turcanu
Elaborat: IMSP Centrul de Sănătate Gotesti
_______________Mihail Carabeţchi, şef CS Goteşti
D E C I Z I E
nr.02/ -XXVI din 22.03.2018
or. Cantemir
Cu privire la casarea bunurilor uzate, raportate la mijloace
fixe a Instituţiei Publice Gimnaziul ,, Nicolae Sulac”, s.Sadîc
În temeiul art.43 (2) din Legea privind adminitratia publica locala nr.436 – XVI din 28.12.2006, Legea privind descentralizarea administrativă nr. 435-XVI din 28.12.2006, Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr.500 din 12.05 1998 ,,Despre aprobarea Regulamentului privind casarea bunurilor uzate, raportate la mijloacele fixe”, examinând actele privind casarea bunurilor instituţiei nominalizate, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţământ, cultură , protecţie socială, sănătate publică, muncă , activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare si construcţii, comisiei consultative de specialitate drept disciplină si culte , Consiliul Raional,
D E C I D E:
01. Se casează bunurile uzate, raportate la mijloace fixe a Instituţiei Publice Gimnaziul ,,Nicolae Sulac”, s.Sadîc .
02.Se aprobă registrul actelor mijloacelor fixe ce urmează a fi casate (se anexează) .
03.Se aprobă procesul-verbal de casare a mijloacelor fixe a Instituţiei Publice Gimnaziul ,,Nicolae Sulac”, s.Sadîc forma nr.MF-4 (buget) la suma de 26874,00 (douăzeci şi şase mii opt sute şaptezeci şi patru) lei 00 bani.
04.Despre executărea deciziei în cauză se va informa consiliul raional la următoarea şedinţă ordinară din trim. II , anul 2018.
05.Executarea deciziei în cauză se pune în sarcina dlui Andrei Ciobanu, preşedintele raionului Cantemir .
06.Controlul asupra executării deciziei se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţii economico-financiare şi construcţii.
Președintele ședinței _____________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Elaborat:Direcţia general învăţământ
_______________Cebotaru Lilia, şef,
direcţia generală învăţămînt
D E C I Z I E
nr.02/ -XXVI din 22.03.2018
or. Cantemir
Cu privire la desemnarea membrului
comisiei de concurs
În temeiul art.43 (2) din Legea privind adminitratia publica locala nr.436 – XVI din 28.12.2006, Codului Educţiei al Republicii Moldova nr.152 din 17.07.2014, ordinului Ministerului Educaţiei nr.964, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţământ, cultură , protecţie socială, sănătate publică, muncă , activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare si construcţii, comisiei consultative de specialitate drept disciplină si culte , Consiliul Raional,
D E C I D E:
02. Se desemnează dna Manoli Tatiana, consilier raional pentru includerea în comisia de concurs la funcţia de director a Şcolii Sportive Cantemir.
02.Executarea deciziei în cauză se pune în sarcina dlui Andrei Ciobanu, preşedintele raionului Cantemir .
03.Decizia se aduce la cunoştinţa persoanei nominalizate factorilor interesaţi şi publicului în termen de 10 zile.
04.Controlul asupra executării deciziei se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţii economico-financiare şi construcţii.
Președintele ședinței _____________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Elaborat:Direcţia general învăţământ
_______________Cebotaru Lilia, şef,
direcţia generală învăţămînt
D E C I Z I E
nr.02/-XXVI din 22. 03.2018
or. Cantemir
Cu privire la încorporarea în serviciul militar în termen, serviciul
militar cu termen redus şi serviciul civil a recruţilor din raionul
Cantemir în aprilie - iulie anului 2018
În conformitate cu prevederile articolelor 28, 29 din Legea Republicii Moldova nr. 1245-XV din 18.07.2002 „Cu privire la pregătirea cetăţenilor pentru apărarea Patriei”, Legii Republicii Moldova nr.156-XVI din 06.07.2007 „Cu privire la organizarea serviciului civil (de alternativă)”, în temeiul Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr. 864 din 17.08.2005 „Pentru aprobarea Regulamentului cu privire la încorporarea cetăţenilor în serviciul militar în termen sau în cel cu termen redus”, Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 77 din 31.01.2001 „Pentru aprobarea Regulamentului privind activitatea administrativ–militară”, în temeiul art. 43, alin. 2 din Legea Republicii Moldova privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, Consiliul raional Cantemir
DECIDE:
01. Se pune în sarcina Secţiei administrativ-militare (SAM) a raionului Cantemir în comun cu primăriile raionului, instituţiile publice, agenţii economici desfăşurare în perioada 15.03.2018 –31.07.2018 activităţilor necesare pentru pregătirea către încorporare.
02. Se instituie comisia de încorporare și medico-militară, pentru încorporarea cetăţenilor raionului Cantemir în serviciul militar în termen şi serviciul civil conform anexei nr.1.
Se stabilește că, în cazul în care membrii comisiei de încorporare se vor elibera din funcțiile deținute, obligațiunile de serviciu ale acestora vor fi exercitate de persoanele nou desemnate în posturile respective, fără emiterea unei noi decizii.
03. Comisia nominalizată va întreprinde măsuri concrete pentru examinarea medicală şi încorporarea supuşilor militari din raionul Cantemir în termenii prevăzuţi de legislaţie.
04. Direcţia Finanţe va asigura cheltuielile financiare necesare pentru activitatea comisiilor de încorporare din contul bugetelor locale şi bugetului raional (achitarea plăţilor pentru serviciile comunale: electricitate, căldură, telefon, apă, procurarea rechizitelor de birou, examinarea medicală, editarea documentaţiei şi a blanchetelor necesare) conform articolelor bugetului raionului, aprobat pe anul 2018.
Transportul necesar pentru transportarea recruţilor de la primăriile unităţilor administrativ-teritoriale la SAM Cantemir se efectuează din contul bugetului unităţii administrativ-teritoriale respective.
05. Directorul IMSP Spitalul Raional Cantemir, directorul IMSP Centrul de Sănătate Cantemir și celelalte centre de sănătate din raion vor asigura:
a) examinarea medicală calificată pe întreagă perioadă de încorporare în rîndurile Forţelor Armate ale Republicii Moldova;
b) organizarea desfăşurării activităţii comisiei medico-militare şi de încorporare în perioada 15.03.2018 - 31.07.2018;
c) condiţii optime în instituţiile medicale pentru efectuarea investigaţiilor medicale necesare;
d) prezentarea până la 15.03.2018 în SAM Cantemir a listelor recruţilor a.n. 1991-2000 care suferă de boli cronice şi sunt supuşi evidenţei medicale;
e) testările medicale obligatorii ale recruţilor, ce urmează să fie încorporaţi în rîndurile Forţelor Armate ale Republicii Moldova, conform anexei nr. 2.
06. Primarii raionului Cantemir vor asigura înştiinţarea şi prezentarea recruţilor, conform graficului testărilor medicale ale recruţilor (anexa nr. 2) la SAM Cantemir, vor propune consiliului local spre aprobare devizul mijloacelor financiare necesare organizării în localitatea activităţilor legate de încorporare, vor asigura executarea de către instituţiile publice, agenţii economici şi locuitorii din teritoriu a legislaţiei şi deciziei Consiliului Raional cu privire la pregătirea şi încorporarea cetăţenilor în serviciul militar în termen.
07. Se aprobă sarcina de încorporare în rîndurile Forţelor Armate ale Republicii Moldova pe fiecare unitate administrativ-teritorială, conform anexei nr. 3.
Primăriile localităților din componența raionului Cantemir, de comun acord cu SAM Cantemir, vor asigura îndeplinirea sarcinii de încorporare în serviciul militar în termen și serviciul cu termen redus, în aprilie-iulie 2018.
08. Se recomandă primăriilor localităților din componența raionului Cantemir să acopere cheltuielile privind angajarea, prin contract, pe termen de patru luni, pentru încorporarea de primăvară-vară 2018 a unei persoane responsabile de încorporare, din contul mijloacelor disponibile ale bugetului local.
09. Inspectoratul de Poliţie a raionului Cantemir va depista, de comun acord cu SAM Cantemir, recruții care s-au eschivat de la încorporările precedente și va lua măsuri pentru reținerea persoanelor care se eschivează de la serviciul militar.
10. Preşedintele comisiei de încorporare va asigura controlul îndeplinirii prevederilor prezentei decizii.
Preşedintele şedinţei _________________
Avizat:
Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Elaborat:
_____________Manoli Victor Şef-interimar secţie administrativ-militară
Anexa nr.1
la decizia consiliului raional
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
COMISIA
raională de recrutare - încorporare
a cetățenilor în serviciul militar
Preşedintele comisiei:
|
S. Butuc
|
vicepreşedinte al raionului Cantemir;
|
Vicepreşedintele comisiei:
|
V.Manoli
|
şef interimar SAM Cantemir.
|
Locţiitorul preşedintelui comisiei:
|
I. Domenco
|
specialist pe problemele protecţiei civile şi serviciului de alternativă, aparatul preşedintelui raionului Cantemir;
|
Membrii comisiei:
|
B. Sava
|
Reprezentantul organelor Afacerilor Interne
|
|
I. Sarioglo
|
Reprezentantul Departamentului
Trupelor de Carabinieri
|
|
A. Gheorghelaş
|
şef Secţie Consultativă IMSP
Spitalul raional Cantemir
|
Secretarul comisiei:
|
L. Popov
|
specialist superior, SAM Cantemir.
|
COMPONENȚA
comisiei medico-militare a raionului Cantemir
Preşedintele comisiei:
|
Anton Gheorghelaş
|
şef Secţie Consultativă IMSP
Spitalul raional Cantemir
|
Membrii comisiei:
E. Ciobu
|
- medic terapeut
|
L. Voloceai
|
- medic chirurg
|
V. Stan
|
- medic psihiatru
|
A. Gheorghelaş
|
- medic otolaringolog
|
M. Manoli
|
- medic dermatolog
|
S. Guţuleac
|
- medic oftalmolog
|
V. Nistor
|
- medic neuropatolog
|
A. Chirtoacă
|
- medic stomatolog
|
Membrii comisiei medico-militare (de rezervă):
V. Hîţu
|
- medic terapeut
|
I. Topadă
|
- medic chirurg
|
V. Nistor
|
- medic psihiatru
|
A. Gheorghelaş
|
- medic otolaringolog
|
M. Manoli
|
- medic dermatolog
|
L. Arnauţanu
|
- medic oftalmolog
|
V. Stan
|
- medic neuropatolog
|
Iu. Miron
|
- medic stomatolog
|
Șef interimar secție administrativ-militară Cantemir
locotenent-major Victor MANOLI
Anexa nr.2
la decizia consiliului raional
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
Graficul
activităţii comisiei de recrutare-încorporare şi
a comisiei medico-militare în primăvara–vara 2018
Nr.
d/o
|
Primăria
|
Data desfăşurării comisiei la
I etapă
|
Primăria
|
Data desfăşurării comisiei la
II etapă
|
Data desfăşurării comisiei la
III etapă
|
1.
|
Antoneşti
|
15.03.2018
|
Antoneşti
|
20.04.2018
|
04.06.2018
|
2.
|
Baimaclia
|
16.03.2018
|
Baimaclia
|
23.04.2018
|
05.06.2018
|
3.
|
Cania
|
19.03.2018
|
Cania
|
24.04.2018
|
06.06.2018
|
4.
|
Capaclia
|
20.03.2018
|
Capaclia
|
25.04.2018
|
07.06.2018
|
5.
|
Cantemir
|
15.03-30.04
|
Cantemir
|
02-31.05
|
02.06-30.07
|
6.
|
Chioselia
|
21.03.2018
|
Chioselia
|
26.04.2018
|
08.06.2018
|
7.
|
Ciobalaccia
|
22.03.2018
|
Ciobalaccia
|
27.04.2018
|
11.06.2018
|
8.
|
Cîietu
|
23.03.2018
|
Cîietu
|
02.05.2018
|
12.06.2018
|
9.
|
Cîrpeşti
|
26.03.2018
|
Cîrpeşti
|
02.05.2018
|
13.06.2018
|
10.
|
Cîşla
|
27.03.2018
|
Cîşla
|
03.05.2018
|
14.06.2018
|
11.
|
Cociulia
|
28.03.2018
|
Cociulia
|
04.05.2018
|
15.06.2018
|
12.
|
Coştangalia
|
29.03.2018
|
Coştangalia
|
07.05.2018
|
18.06.2018
|
13.
|
Enichioi
|
30.04.2018
|
Enichioi
|
08.05.2018
|
19.06.2018
|
14.
|
Goteşti
|
02.04.2018
|
Goteşti
|
10.05.2018
|
20.06.2018
|
15.
|
Haragîş
|
03.04.2018
|
Haragîş
|
11.05.2018
|
21.06.2018
|
16.
|
Lărguţa
|
04.04.2018
|
Lărguţa
|
14.05.2018
|
22.06.2018
|
17.
|
Lingura
|
05.04.2018
|
Lingura
|
15.05.2018
|
25.06.2018
|
18.
|
Pleşeni
|
06.04.2018
|
Pleşeni
|
16.05.2018
|
26.06.2018
|
19.
|
Plopi
|
10.04.2018
|
Plopi
|
17.05.2018
|
27.06.2018
|
20.
|
Porumbeşti
|
11.04.2018
|
Porumbeşti
|
18.05.2018
|
28.06.2018
|
21.
|
Sadîc
|
12.04.2018
|
Sadîc
|
21.05.2018
|
29.06.2018
|
22.
|
Stoianovca
|
13.04.2018
|
Stoianovca
|
22.05.2018
|
02.07.2018
|
23.
|
Şamalia
|
17.04.2018
|
Şamalia
|
23.05.2018
|
03.07.2018
|
24.
|
Tartaul
|
18.04.2018
|
Tartaul
|
24.05.2018
|
04.07.2018
|
25.
|
Toceni
|
19.04.2018
|
Toceni
|
25.05.2018
|
05.07.2018
|
26.
|
Ţîganca
|
20.04.2018
|
Ţîganca
|
28.05.2018
|
06.07.2018
|
27.
|
Vişniovca
|
23.04.2018
|
Vişniovca
|
29.05.2018
|
09.07.2018
|
Zilele de activitate a comisiei de recrutare-încorporare:
În fiecare zi pînă la data de 31.07.2018
Șef interimar secție administrativ-militară Cantemir
locotenent-major Victor MANOLI
Anexa nr.3
la decizia consiliului raional
nr.02/-XXVI din 22.03.2018
SARCINA
de prezentare a recruţilor pentru selectare, privind încorporarea în serviciul militar în termen pe primării în primăvara anului 2018
Nr.
d/o
|
Primăria
|
Planul de încorporare în FA
|
Sarcina de prezentare a recruţilor pentru selectare
|
1
|
Cantemir
|
6
|
45
|
2
|
Antoneşti
|
2
|
13
|
3
|
Baimaclia
|
5
|
34
|
4
|
Cania
|
3
|
30
|
5
|
Capaclia
|
3
|
16
|
6
|
Chioselia
|
4
|
24
|
7
|
Ciobalaccia
|
4
|
30
|
8
|
Cîietu
|
4
|
27
|
9
|
Cîrpeşti
|
5
|
30
|
10
|
Cîşla
|
2
|
5
|
11
|
Cociulia
|
5
|
37
|
12
|
Coştangalia
|
2
|
10
|
13
|
Enichioi
|
5
|
24
|
14
|
Goteşti
|
4
|
35
|
15
|
Haragîş
|
2
|
25
|
16
|
Lărguţa
|
4
|
20
|
17
|
Lingura
|
2
|
24
|
18
|
Porumbeşti
|
2
|
26
|
19
|
Pleşeni
|
5
|
35
|
20
|
Plopi
|
3
|
10
|
21
|
Sadîc
|
4
|
28
|
22
|
Stoianovca
|
2
|
6
|
23
|
Şamalia
|
2
|
12
|
24
|
Tartaul
|
3
|
25
|
25
|
Toceni
|
3
|
8
|
26
|
Ţîganca
|
5
|
28
|
27
|
Vişniovca
|
2
|
20
|
|
Total
|
93
|
627
|
Șef interimar secție administrativ-militară Cantemir
locotenent-major Victor MANOLI

|
|
MINISTERUL APĂRĂRII
AL REPUBLICII MOLDOVA
CENTRUL MILITAR
TERITORIAL CAHUL
MD-3900, or. Cahul, str. Tineretului, 15/G
tel. / fax 0299 -2-23-23
|
Ş
Preşedintelui raionului Cantemir
|
MINISTRY OF DEFENC
OF THE REPUBLIC OF MOLDOVA
TERRITORIAL MILITARY
CENTER OF CAHUL
MD-3909, Cahul town, 15/G, Tineretului street
tel. / fax 0299 -2-23-23
|
|
|
|
|
|
„______”______________2018
Nr.__________
Vă prezint proiectul Deciziei cu privire la încorporarea în serviciul militar în termen, serviciul militar cu termen redus şi serviciul civil al recruţilor din raionul Cantemir în primăvara-vara anului 2018.
Anexă: pe 5 file.
Șef interimar SAM Cantemir
locotenent major Victor MANOLI