![]() |
23.11.2017
![]() D E C I Z I E nr.08/__-XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir
Cu privire la completarea deciziei nr.05/17-XXVI din 22.06.2017 Despre contribuţia financiară a consiliului raional Cantemir privind reconstrucţia imobilului preconizat amplasării Secţiei Situaţii Exepţionale Cantemir În temeiul art. 43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006, Legii nr.397-XV din 16.10.2003 privind finanţele publice locale, art.8, art.3 din Legea privind proprietatea publică a unităţilor administrativ-teritoriale nr.523-XIV din 16 iulie 1999, examinînd avizele comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate probleme sociale : învăţământ, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism ,Consiliul Raional D E C I D E: 01. Se completează decizia nr.05/17-XXVI din 22.06.2017 după cum urmează: în pct.03 după sintagma ,, Secţii Situaţii Exepţionale Cantemir” se include textul ,, , cu transmiterea ulterioară a cheltuielilor în proprietatea statului, gestiunea Secţiei Situaţii Exepţionale Cantemir a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă al Ministerului Afacerilor Interne a Republicii Moldova”. 02. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa factorilor interesaţi şi publicului în termen de 10 zile. 03.Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina dlui Andrei Ciobanu, preşedinte al raionului, comisiei consultative de specialitate finanţe , buget activităţi economico-financiare şi construcţii . Preşedintele şedinţei ______________________ Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
D E C I Z I E nr.08/__-XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir Cu privire la reorganizarea unor instituţii de Învăţământ din raionul Cantemir de la 01.01.2018
În temeiul art.43 (2), 46 (1,2) din Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28 decembrie 2006, în conformitate cu art.21 (1) din Codul Educaţiei al Republii Moldova nr.152 din 17.07.2014, Legii nr.397-XV din 16.10.2003 privind finanţele publice locale, Legii privind descentralizarea administrativă nr.435-XVI din 28.12.2006 cu modificările operate prin Legea nr.91 din 26.04.2012 pentru modificarea şi completarea unor acte legislative, Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr.868 din 08.10.2014 ,,privind finanţarea în bază de cost standard per elev a instituţiilor de învăţământ primar şi secundar general, din subordinea autorităţilor publice locale de nivelul al doilea”, în baza demersului Direcţiei Generale Învăţământ, având în vedere situaţia demografică în localităţile raionului, examinând avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţământ, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, Consiliul Raional D E C I D E : 01.Se ia act de nota privind reorganizarea instituţiilor de învăţământ din satul Cîşla, raionul Cantemir ( se anexează).
02.Se aprobă reorganizarea instituţiilor de învăţământ din satul Cîşla, grădiniţa de copii şi Instituţia Publică Gimnaziul Cîşla, în Instituţia Publică Gimnaziu – grădiniţă Cîşla de la 01.01.2018.
03.Direcţia Generală Învăţământ Cantemir, APL Cîşla vor asigura funcţionalitatea instituţiilor reorganizate.
04.Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa Direcţiei Generale Învăţământ, APL Cîşla, altor factori interesaţi şi publicului în termen de 10 zile. 05.Informaţia despre executarea sau mersul executării deciziei în cauză se va prezenta Consiliului Raional Cantemir la şedinţa ordinară din trim.I, anul 2018 de către şeful Direcţiei Generale Învăţământ. 06. Controlul asupra executării deciziei se pune în sarcina dlui Butuc Sergiu, vicepreşedinte al raionului, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţământ, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism.
Preşedintele şedinţei ______________________ Avizat: Secretar al consiliului raional Ţurcanu Ludmila
D E C I Z I E nr.08/ -XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir
În temeiul art.43,alin. (1), litera c,d , art.74-77 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, art. 907 alin.2) din Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107 din 06.06.2002, notificarea nr.029-16/ins/05-2i-395/17 din 04.09.2017, examinînd avizele, comisiei consultative de specialitate drept , disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, Consiliul Raional D E C I D E : 01.Se ia act de nota informativă cu privire la rezilierea contractului de locaţiune ( se anexează).
02.Se acceptă rezilierea contractului de locaţiune nr.17/13 ,,L” din 22.07.2017 de la data de 7 decembrie 2017.
03.Prevederile prezentei decizii se aduc la cunoştinţa factorilor interesaţi şi publicului în termen de 10 zile prin înmînare, expediere și afișare pe standul și site-ul consiliului raional.
04.Informația despre executarea deciziei date se va prezenta Consiliului raional Cantemir de către președintele raionului, dl Andrei Ciobanu, în trimestru I al anului 2018.
05.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte. Preşedintele şedinţei _______________________
Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
D E C I Z I E nr.08/ -XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir Despre demersul Î.M. ,,Moldcell” SA cu privire la rezilierea contractului de locaţiune
În temeiul art.43,alin. (1), litera c,d , art.74-77 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, art. 907 alin.2din Codul civil al Republicii Moldova nr. 1107 din 06.06.2002, Legii bugetului de stat pe anul 2017 nr. 279 din 16.12.2016, demersului Î.M.,, Moldcell” S.A nr.10756-11/17 din 16.11.2017 , examinînd avizele, comisiei consultative de specialitate drept , disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, Consiliul Raional D E C I D E : 01.Se ia act de nota despre demersul Î.M.,, Moldcell” S.A nr.10756-11/17 din 16.11.2017 cu privire la rezilierea contractului de locaţiune ( se anexează).
02.Se acceptă rezilierea contractului de locaţiune nr.29/17 ,,L” din 11.01.2017 de la data de 31 decembrie 2017.
03.Prevederile prezentei decizii se aduc la cunoştinţa factorilor interesaţi şi publicului în termen de 10 zile prin înmînare, expediere și afișare pe standul și site-ul consiliului raional.
04.Informația despre executarea deciziei date se va prezenta Consiliului raional Cantemir de către președintele raionului, dl Andrei Ciobanu, în trimestru I al anului 2018.
05.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Preşedintele şedinţei _______________________
Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu D E C I Z I E nr.08/ -XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir
Despre demersul Î.M. ,,Orange Moldova” S.A. cu privire la rezilierea contractului de locaţiune
În temeiul art.43,alin. (1), litera c,d , art.74-77 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006, art. 907 alin.2) din Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107 din 06.06.2002, Legii bugetului de stat pe anul 2017 nr. 279 din 16.12.2016, demersului Î.M.,,Orange Moldova ” S.A nr.47 din 10.11.2017, examinînd avizele comisiei consultative de specialitate drept , disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, Consiliul Raional D E C I D E : 01.Se ia act de nota despre demersul Î.M.,,Orange Moldova ” S.A. nr.47 din 10.11..2017 cu privire la rezilierea contractului de locaţiune ( se anexează). 02.Se acceptă rezilierea contractului de locaţiune nr.RENT/120187 /TD din 01.01.2017 de la data de 31 decembrie 2017. 03.Prevederile prezentei decizii se aduc la cunoştinţa factorilor interesaţi şi publicului în termen de 10 zile prin înmînare, expediere și afișare pe standul și site-ul consiliului raional. 04.Informația despre executarea deciziei date se va prezenta Consiliului raional Cantemir de către președintele raionului, dl Andrei Ciobanu, în trimestru I al anului 2018. 05.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte. Preşedintele şedinţei _______________________ Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
D E C I Z I E nr.08/ -XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir
Despre demersul ,, REAL RADIO” SRL cu privire la rezilierea contractului de locaţiune
În temeiul art.43,alin. (1), litera c,d , art.74-77 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XIV din 28.12.2006, art. 907 alin.2din Codul civil al Republicii Moldova nr. 1107 din 06.06.2002, Legii bugetului de stat pe anul 2017 nr. 279 din 16.12.2016, demersului, nr.de înregistrare 1095 din 05.10.2017 al ,, REAL RADIO” SRL , examinînd avizele, comisiei consultative de specialitate drept , disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, Consiliul Raional D E C I D E : 01.Se ia act de nota despre demersul, număr de înregistrare 1095 din 05.10.2017 al ,, REAL RADIO” SRL cu privire la rezilierea contractului de locaţiune ( se anexează).
02.Se acceptă rezilierea contractului de locaţiune nr.26/17 ,,L” din 11.01.2017 de la data de 30 septembrie 2017.
03.Prevederile prezentei decizii se aduc la cunoştinţa dnei Victoria Rusu, Director General, ,,REAL RADIO” SRL, factorilor interesaţi şi publicului în termen de 10 zile prin înmînare, expediere și afișare pe standul și site-ul consiliului raional.
04.Informația despre executarea deciziei date se va prezenta Consiliului raional Cantemir de către președintele raionului, dl Andrei Ciobanu, în trimestru I al anului 2018.
05.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Preşedintele şedinţei _______________________ Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
D E C I Z I E nr.08/ -XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir Despre demersul ,, NG PRODUCTION” SRL cu privire la rezilierea contractului locaţiune În temeiul art.43,alin. (1), litera c,d , art.74-77 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XIV din 28.12.2006, art. 907 alin.2din Codul civil al Republicii Moldova nr. 1107 din 06.06.2002, Legii bugetului de stat pe anul 2017 nr. 279 din 16.12.2016, demersului, nr.de înregistrare 1068 din 28.09.2017 al ,, NG PRODUCTION” SRL , examinînd avizele, comisiei consultative de specialitate drept , disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, Consiliul Raional D E C I D E : 01.Se ia act de nota despre demersul, nr.de înregistrare 1068 din 28.09.2017 al ,, NG PRODUCTION” SRL cu privire la rezilierea contractului de locaţiune ( se anexează). 02.Se acceptă rezilierea contractului de locaţiune nr.50/17 ,,L” din 17.02.2017 de la data de 30 septembrie 2017. 03.Prevederile prezentei decizii se aduc la cunoştinţa dnei Natalia Gordienco, Director General, ,,NG PRODUCTION” SRL, factorilor interesaţi şi publicului în termen de 10 zile prin înmînare, expediere și afișare pe standul și site-ul consiliului raional. 04.Informația despre executarea deciziei date se va prezenta Consiliului raional Cantemir de către președintele raionului, dl Andrei Ciobanu, în trimestru I al anului 2018. 05.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte.
Preşedintele şedinţei _______________________ Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
D E C I Z I E nr.08/ -XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir
Despre demersul ,, GMG PRODUCTION” SRL cu privire la darea în locaţiune a unui spaţiu
În temeiul art.43,alin. (1), litera c,d , art.74-77 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XIV din 28.12.2006, art. 875-910 din Codul civil al RM nr. 1107 din 06.06.2002, art. 4 alin.2 lit.a din Legea 435-XVI din 28.12.2006 privind descentralizarea administrativă, Legii bugetului de stat pe anul 2017 nr. 279 din 16.12.2016,Legii nr.523-XIV din 16.07.1999 cu privire la proprietatea publică a unităţilor administrativ-teritoriale, art.9, alin.(2), lit.h) din Legea nr.121-XV din 04.05.2007 privind administrarea şi deetatizarea proprietăţii publice, demersului, nr.de înregistrare 1095 din 05.10.2017 al ,, GMG PRODUCTION” SRL , examinînd avizele, comisiei consultative de specialitate drept , disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, Consiliul Raional D E C I D E : 01.Se ia act de nota despre demersul, nr.de înregistrare 1095 din 05.10.2017 al ,, GMG PRODUCTION” SRL cu privire la darea în locaţiune a unui spaţiu ( se anexează). 02.Se acceptă darea în locaţiune din data de 01 octombrie 2017, pentru o perioadă de 1 (unu) ani a unui spaţiu de 18m2 pe acoperişul Consiliului raional Cantemir situat pe adresa: or.Cantemir, str.Trandafirilor,2 pentru Antena de Emisie . 03.Se aprobă conţinutul contractului de locaţiune, model, ( se anexează). 04.Se împuterniceşte preşedintele raionului să încheie şi să semneze contractul de locaţiune cu ,,GMG PRODUCTION” SRL în condiţiile Legii Bugetului de stat pe anul respectiv şi inclusiv pentru anul 2018. 05.Prevederile prezentei decizii se aduc la cunoştinţa dlui Sergiu Latiş, Director General, ,,GMG PRODUCTION” SRL, factorilor interesaţi şi publicului în termen de 10 zile prin înmînare, expediere și afișare pe standul și site-ul consiliului raional. 06.Informația despre executarea deciziei date se va prezenta Consiliului raional Cantemir de către președintele raionului, dl Andrei Ciobanu, în trimestru II al anului 2018. 07.Controlul executării prezentei decizii se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte. Preşedintele şedinţei _______________________ Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu D E C I Z I E nr.08/ -XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir
Cu privire la Încetarea contractului individual de muncă prin demisie cu dna Corober Ecaterina, şef, IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia
În temeiul art.43 (2) din Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006, art.85 , alin.41 din Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154-XV din 28.03.2003, art.4 alin.(21) din Legea ocrotirii sănătăţii nr. 411-XIII din 28.03.1995, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă , activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, cererii personale ,Consiliul Raional
D E C I D E :
01. Se încetează contractul individual de muncă prin demisie cu dna Corober Ecaterina şef , IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia din data de 07.12.2017.
02. Se pune în sarcina dnei Ludmila Ţurcanu, secretar al consiliului raional, să asigure expedierea deciziei date Ministerului Sănătăţii al Republicii Moldova în termen de 10 zile din data adoptării acesteia.
03. Decizia în cauză se aduce la cunoştinţa dnei Corober Ecaterina sub semnătură .
04. Controlul executării deciziei prezente se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism.
Preşedintele şedinţei _____________________ Avizată: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu D E C I Z I E nr.08/ -XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir
Cu privire la casarea bunurilor uzate, raportate la mijloace fixe a IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia
În temeiul art.43 (2) din Legea privind adminitratia publica locala nr.436 – XVI din 28.12.2006, Legea privind descentralizarea administrativă nr. 435-XVI din 28.12.2006, Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr.500 din 12.05 1998 ,,Despre aprobarea Regulamentului privind casarea bunurilor uzate, raportate la mijloacele fixe”, examinând demersul nr.84 din 20 noiembrie 2017 a dnei Elena Olteanu , şef IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia şi a altor acte privind casarea bunurilor instituţiei nominalizate, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţământ, cultură , protecţie socială, sănătate publică, muncă , activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare si construcţii, comisiei consultative de specialitate drept disciplină si culte , comisiei consultative de specialitate agricultură, industrie, amenajarea teritoriului şi protecţia mediului, Consiliul Raional,
D E C I D E:
01. Se casează bunurile uzate, raportate la mijloace fixe a IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia conform anexelor nr.1, nr.2.
02. Contabilitatea Instituţiei Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Baimaclia va scoate în termen de 10 zile de la evidenţă bunurile indicate în anexe .
03. Executarea deciziei în cauză se pune în sarcina dlui Andrei Ciobanu, preşedintele raionului Cantemir .
04. Controlul asupra executării deciziei se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţii economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi cultă.
Președintele ședinței _____________________ Avizat: Secretar al consiliului rational Ludmila Ţurcanu D E C I Z I E nr.08/ -XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir
Cu privire la casarea bunurilor uzate, raportate la mijloace fixe a IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia
În temeiul art.43 (2) din Legea privind adminitratia publica locala nr.436 – XVI din 28.12.2006, Legea privind descentralizarea administrativă nr. 435-XVI din 28.12.2006, Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr.500 din 12.05 1998 ,,Despre aprobarea Regulamentului privind casarea bunurilor uzate, raportate la mijloacele fixe”, examinând demersul nr.89 din 20 noiembrie 2017 a dnei Corober Ecaterina , şef IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia şi a altor acte privind casarea bunurilor instituţiei nominalizate, avizele comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţământ, cultură , protecţie socială, sănătate publică, muncă , activităţi social-culturale şi turism, comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţi economico-financiare si construcţii, comisiei consultative de specialitate drept disciplină si culte , comisiei consultative de specialitate agricultură, industrie, amenajarea teritoriului şi protecţia mediului, Consiliul Raional,
D E C I D E:
05. Se casează bunurile uzate, raportate la mijloace fixe a IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia conform anexelor nr.1, nr.2.
06. Contabilitatea Instituţiei Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Ciobalaccia va scoate în termen de 10 zile de la evidenţă bunurile indicate în anexe .
07. Executarea deciziei în cauză se pune în sarcina dlui Andrei Ciobanu, preşedintele raionului Cantemir .
08. Controlul asupra executării deciziei se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate finanţe, buget, activităţii economico-financiare şi construcţii, comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi cultă.
Președintele ședinței _____________________ Avizat: Secretar al consiliului rational Ludmila Ţurcanu D E C I Z I E nr.08/-XXVI din 07.12.2017 or. Cantemir
Despre aprobarea graficului concediilor de odihnă anual plătite pentru anul 2018
În temeiul art.43, alineatul (2), art.82 alineatul (2) din Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006 (cu modificările şi completările ulterioare), art.15 din Legea cu privire la statutul persoanelor cu funcţii de demnitate publică nr.199 din 16.07.2010, art. 116 din Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154-XV din 28.03.2003(cu modificările şi completările ulterioare), examinînd graficul concediilor anual plătite a persoanelor cu funcţii de demnitate publică,secretarului consiliului raional, conducătorilor subdiviziunilor consiliului raional şi a conducătorilor Instituţiilor Medico-Sanitare Publice din raion pe anul 2018 (vezi anexa), avizele comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism, Consiliul Raional
D E C I D E:
01.Se aprobă graficul concediilor anual plătite, a persoanelor cu funcţii de demnitate publică, secretarului consiliului raional, conducătorilor subdiviziunilor consiliului raional şi a conducătorilor Instituţiilor Medico-Sanitare Publice din raion pentru anul 2018 ( conform anexei).
02.Prezenta decizie se aduce la cunoştinţa persoanelor sus-nominalizate, altor factori interesaţi şi publicului în termen de 10 zile prin înmînare, expediere şi afişare.
03.Monitorizarea asupra executării deciziei în cauză se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate drept, disciplină şi culte, comisiei consultative de specialitate probleme sociale: învăţămînt, cultură, protecţie socială, sănătate publică, muncă, activităţi social-culturale şi turism. Preşedintele şedinţei _____________________ Avizat: Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu
Anexă la decizia consiliului raional nr.08/-XXVI din 07.12.2017
Notă informativă Despre aprobarea graficului concediilor de odihnă anual plătite pentru anul 2018 În temeiul articolul 116 din Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154-XV din 28.03.2003(cu modificările şi completările ulterioare) se efectuiază programarea concediilor de odihnă anuale. Reieşind din cele expuse, se propune consiliului raional, aprobarea graficului concediilor anual plătite, a persoanelor cu funcţii de demnitate publică, secretarului consiliului raional, conducătorilor subdiviziunilor consiliului raional şi a conducătorilor Instituţiilor Medico-Sanitare Publice din raion pentru anul 2018 ( conform anexei). Secretar al consiliului raional Ludmila Ţurcanu D E C I Z I E
nr.08/-XXVI din. 07.12.2017 or. Cantemir Cu privire la casarea bunurilor uzate raportate la mijloacele fixe a Direcţiei Finanţe În temeiul art. 43,alineatul (2) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006,Legea privind descentralizarea administrativă nr.435-XVI din 28.12.2006, Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr.500 din 12.05.1998 „Despre aprobarea Regulamentului privind casarea bunurilor uzate ,raportate la mijloacele fixe” ,examinînd demersul Direcţiei Finanţe, avizul comisiei consultative de specialitate finanţe,buget, activităţi economico –financiare şi construcţii Consiliul Raional
DECIDE:
01.Se ia act de nota informativă privind casarea bunurilor uzate ,raportate la mijloacele fixe, prezentată de direcţia finanţe (se anexează) . 02.Se aprobă registrul actelor mijloacelor fixe ce urmează a fi casate (se anexează) . 03.Se aprobă procesul-verbal de casare a mijloacelor fixe a direcţiei finanţe forma nr.MF-4 (buget) la suma de-19259( Nousprezece mii două sute cinyeci şi nouă) lei 55 bani (se anexează ). 04.Despre executărea deciziei în cauză se va informa la următoarea şedinţa ordinară din trim. I , 2018. 05.Controlul executării deciziei în cauză se pune în sarcina comisiei consultative de specialitate finanţe,buget, activităţi economico –financiare şi construcţii . Preşedintele şedinţei Avizat: Secretar al Ludmila Ţurcanu consiliului raional
|