Nr. d/o
|
Data desfăşurării acţiunii
|
Tipul acţiunii
|
Locul desfăşurării
|
Responsabil de organizarea acţiunii
|
Notă
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
1
|
01.11.2017
|
Prezentarea serviciului public e-guvernare în cadrul proiectului ,,Novoteca”.
|
Biblioteca publică, ora 15.00
|
S.Toderici, serviciul cultură şi turism
|
|
2
|
01.11.2017
|
Seminar organizat cu specialiştii responsabili de domeniul funciar din primării.
|
Sala de şedinţe et. II,
ora 10.00
|
Toderici Valeriu, şef serviciu relaţii funciare
|
|
3
|
01-30,
01-18 noiembrie
|
Activităţi exptraşcolare,, Un arbore pentru dăinuirea noastră”
,, Ziua internaţională a persoanelor cu disabilităţi”
|
La nivel instituţional.
|
L.Cebotaru, şef DGÎ
|
|
4
|
03.11.2017
|
Concursul interpreţilor de muzică uşoară şi a dansului modern,,Crizantema albă”
|
Casa raională de Cultură, ora 16.00
|
S.Toderici
|
|
5
|
06.11.2017
|
Şedinţa operativă a preşedintelui raionului cu conducătorii serviciilor descentralizate, desconcentrate şi de instituţii publice, organizaţii .
|
Sala de şedinţe et. II, ora 9.00
|
A. Ciobanu, preşedintele raionului
|
|
6
|
06.11.2017
|
Organizarea seminar ului cu primarii satelor, comunelor, consilierii raionali şi conducătorii serviciilor desconcentrate .
|
Sala de şedinţe et. II, ora 10.00
|
V. Balan, şef serviciu AP
|
|
7
|
08.11.2017
|
Şedinţa grupului de lucru pentru organizarea şi desfăşurarea Concursului ofertelor de preţ pentru achiziţionarea îmbrăcămintei şi încălţămintei angajaţilor Inspectoratului de Poliţie Cantemir.
|
Sala de şedinţe et. II, ora 10.00
|
A. Ciobanu
G.Manole
|
|
8
|
09.11.2017
|
Şedinţa comisiei de negocieri directe pentru darea în locaţiune a spaţiului.
|
Sala de şedinţe et. II, ora 10.00
|
A. Ciobanu, preşedintele raionului
|
|
9
|
09.11.2017
|
Şedinţa comisiei de negocieri a condiiilor contractului pentru acces pe proiprietatea publică.
|
Sala de şedinţe et. II, ora 11.00
|
A. Ciobanu
G.Manole, specialist principal
|
|
10
|
11-30 noiembrie
|
Inspecţii frontale a DGÎ în gim.Capaclia şi grădiniţa de copii din s.Capaclia
|
s.Capaclia
|
L.Cebotaru, şef DGÎ
|
|
11
|
14.11.2017
|
Seminar organizat cu specialiştii responsabili de elaborare bugetului pentru anul 2018.
|
Sala de şedinţe et. II, ora 14.00
|
V.Cozma, şef DF
|
|
12
|
17.11.2017
|
Show Concurs ,,Miss Cantemir-2017”
|
Casa raională de Cultură, ora 17.00
|
S.Toderici, şef serviciu cultură şi turism
|
|
13
|
20.11.2017
|
Şedinţa Consiliului de administrare a FLSSP
|
Sala de şedinţe et. II, ora 14.00
|
V.Munteanu, şef DASPF
|
|
14
|
21,22,23 noiembrie
|
Supervizarea asistenţilor sociali comunitari
|
Sala de şedinţe et. II, ora 9.00
|
V.Munteanu, şef DASPF
|
|
15
|
21,22,23 noiembrie
|
Supervizarea lucrătorilor sociali şi angajaţilor serviciului îngrijire la domiciliu.
|
Bir.217, et. II,
ora 9.00
|
V.Munteanu, şef DASPF
|
|
16
|
22.11.2017
|
Şedinţa Comisiei raionale de privatizare a fondului de locuinţe
|
Sala de şedinţe et. II, ora 10.00
|
Ghe. Manole, sp. principal
|
|
17
|
23.11.2017
|
Tîrgul succeselor transfrontaliere cu participarea partenerilor din bibliotecile Judeţului Brăila, România.
|
Biblioteca publică
|
S.Toderici, şef SCT
|
|
18
|
24.11.2017
|
Concursul ,,Micul interpret”
|
Şcoala de Arte, ora 15.00
|
S.Toderici, şef SCT
|
|
19
|
La data stabilită de comisia de concurs de la data depunerii dosarelor
|
Concurs pentru recrutarea candidaţilor la posturi de directori ai instituţiilor de învăţămînt Plopi, Cîşla şi gim.,,A.Puşkin”.
|
DGÎ
|
L.Cebotaru, şef DGÎ
|
|
20
|
02.11.2017
23.11.2017
|
Activităţi medodice cu profesorii disciplinelor limbi străine, fizică, educaţie tehnologică şi pe segmentul educaţie incluzivă cu participarea cadrelor didactice din Romînia, Grecia, SUA.
|
DGÎ
|
L.Cebotaru, şef DGÎ
|
|
21
|
24.11.2017
|
Masă rotundă cu directorii adjuncţi pentru educaţie ,,Campania de informare şi sensibilizare dedicată Zilei internaţionale a persoanelor cu disabilităţi”
|
DGÎ
|
L.Cebotaru, şef DGÎ ;
A.Cabac, şef SAP
|
|
22
|
25.11.2017
|
Turneul raional la volei,,Cupa Tineretului”, ediţia a V-a.
|
Or. Cantemir, gim ,,M.Eminescu”
|
T.Baranov
|
|
23
|
30.11.2017
|
Şedinţa Consiliului de Administraţie al DGÎ
|
Sala de şedinţe et. V, ora 10.00
|
L.Cebotaru, şef DGÎ
|
|